Onko kukaan jo maistanut uutta sitruuna Buffet jäätelöä?
Olisin eilen ostanut mutta näkyi olevan Kaaren Prismasta loppu☹️Olen aika varma, että se olis hyvää.
Kommentit (19)
En ole, mutta en usko että on parempaa kuin minttu
Buffet-jäätelö? En ole koskaan kuullutkaan.
En tykännyt. Oliko sitten odotukset liian korkealla vai mikä, mutta ei ollut minusta kyllä mitenkään onnistunut. Se keksiosakin oli ihan kuin jotenkin kuivahtanutta ja karheaa..
Tarkoitatko Puffet-jäätelöitä? Mmm, sitruuna kuulostaa tosi raikkaalta eli pitääpä testata.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. Oliko sitten odotukset liian korkealla vai mikä, mutta ei ollut minusta kyllä mitenkään onnistunut. Se keksiosakin oli ihan kuin jotenkin kuivahtanutta ja karheaa..
tuo "kuivahtanut" ei ole kuivahtanut, vaan "liian tuore" ei ole vielä imenyt kosteutta jäätelöstä tarpeeksi. Näin käy aina puffeteille kun menekki suurta. Ei ole ehtinyt oleen varastossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta en usko että on parempaa kuin minttu
Mikä tahansa on parempaa kuin minttu. Uskon että sitruuna voisi olla oikein hyvää, saatan itsekin kokeilla kun mainoksen näin.
En ole sitä toffeetakaan, vai mikä se oli se lempparini, nähnyt aikoihin.
Minttu puffet on niin niin hyvää, aah.
Oli hyvää mutta hämmennyin kun kääressä lukikin sitruuna beibi, eikä puffet. Onko muutkin puffetit muuttaneet nimeään?
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvää mutta hämmennyin kun kääressä lukikin sitruuna beibi, eikä puffet. Onko muutkin puffetit muuttaneet nimeään?
Niissä taisi olla useita erilaisia ”hellittelynimiä”.
Tykkäsin! Sitruunajutut pitää aina testata. Ehdin jo ostaa uudestaan.
En tykännyt yhtään. Odotukset oli kovat, ja pettymys suuri. Musta ei ollut yhtään raikas vaan tunkkainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Puffet on nykyään nimeltään SITRUUNA BEIBI.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Puffet-jäätelöitä? Mmm, sitruuna kuulostaa tosi raikkaalta eli pitääpä testata.
Pakko sanoa, että minä olen aina luullut sen olevan Buffet eikä Puffet, joka se oikeasti on. Aina oppii jotain uutta!
Vierailija kirjoitti:
Mä valikoin kaupan laarista puffetin, missä luki ÄLSKLING. ☺️
Alkuperäinen vaniljamaku on edelleen paras. Annat sen sulaa hetken huoneenlämössä, että pehmenee ja keksi mehustuu, aijaijai... 😋
mä ostin semmoisen laatikko-systeemin että oli kaikki noi uutuukset ja musta se remix oli bestein
En vielä, mutta ostan sen huomenna Prismasta. Jos ne ovat loppu, ostan vaniljan, joka on nykyinen suosikkini.
Mielestäni saisi olla voimakkaamman sitruunainen, ehkä jopa hieman kirpakka. Ihan hyvä jäätelö kuitenkin, varmaan ostan toistekin.
Hyvää oli! Raikasta. Ostan toistekin.