Tyttökaksosille nimet Helmi ja Rauha?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin Helmin tilalle Vieno. Sointuisi hyvin yhteen Rauhan kanssa. Samoin Tyyne.
Miksi kiusaatte lapsianne tällaisilla nimillä? Entä jos Vieno haluaakin olla rohkea rock-tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Pahoittiko Nauha mielensä?
Miksi jaksolle pitäisi laittaa samankaltaiset nimet ; Helmi ja Hilja tai Rauha ja Lauha? Parempi heille, etteivät nimet niin helposti sekoitu toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaksolle pitäisi laittaa samankaltaiset nimet ; Helmi ja Hilja tai Rauha ja Lauha? Parempi heille, etteivät nimet niin helposti sekoitu toisiinsa.
Siis kaksosille*
Rauha on ihana nimi. Silti, jos toinen tytöistä on helmi, ei minusta toista voi ristiä Rauhaksi. Tuo Lahja jonkun ehdottamana on hieno vaihtoehto. Silloin nimet ovat samaa paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin Helmin tilalle Vieno. Sointuisi hyvin yhteen Rauhan kanssa. Samoin Tyyne.
Miksi kiusaatte lapsianne tällaisilla nimillä? Entä jos Vieno haluaakin olla rohkea rock-tyttö?
No miksi ei voisi olla? Vieno on kaunis vanha perinnenimi, joka sopii kaikenlaisille tytöille
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Helmi ja Vivian-"Viivi"
Miksi?
Tai siis miksi ei, jos nimet voivat olla aivan erilaisia keskenään. Itse tykkään, että nimet liittyvät jotenkin toisiinsa tai ovat saman tyylisiä.
Ilmiannettu.