Lost boys: katoinko just psykopaatin tunnustukset vai hä?
Mitä p*kaa just katoin?
"Dokumentti" oli jo lähtökohtaisesti epäeettinen ja kyseenalainen, mutta ihan tätä en kuitenkaan osannut odottaa.
Kommentit (13)
Ei oikeasti kiinnosta pazkanarkit. Eiköpä tuo niistä kerro?
Huumepiireissä ei oikein ole tunteilulle sijaa.
En ole katsonut enkä tiedä mistä tai kenestä puhut, mutta jos puhut ihmisestä joka käyttää huumeita ja on tunteeton niin huumeethan demppaa kaikki tunteet. Huumeita käyttävä ihminen on tunteeton ja muita hyväksikäyttävä ihminen niin kauan kun käyttää huumeita. Kuiville päästyään huumeenkäyttäjän persoona voi muuttua hyvin radikaalisti positiivisempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Huumepiireissä ei oikein ole tunteilulle sijaa.
Joo, mut tarkoitin sitä et dokumentin asetelma on muutenkin vinksahtanut.
Huumediileri kuvaa itseään muutaman vuoden nuorempia nistejä, joista sit päähenkilöks valikoituu yksi, joka pyristelee päihdekoukusta. Käsittääkseni lost boys - dokumentin tekijä on ollut aloitteellinen sen suhteen, et on lähdetty aasiaan sekoilemaan.
Haastatteluissa dokumentin tekijä myös kertoo, et jani ja antti ovat pyytäneet tältä rahaa velkoihin tms. Mutta dokumentissa heitetään suoraan kommentteja kuten "mur*asiko antti janin" yms.
Lisäks materiaalia on ollut vaikka kuinka, mutta itse dokkarissa ihan vain pari pätkää kyseisistä henkilöistä.
Lisäksi lopun väkinäinen "shokeeraus", jossa dokumentin tekijä "myöntää" "halunneensa antin kuolevan".
Ja niin tai näin jani ja antti ovat ja ovat olleet ihan oikeita ihmisiä- jos ei muuta niin kyl ko. Dokumentissa on vähintään ylitetty hyvän maun rajat.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä tiedä mistä tai kenestä puhut, mutta jos puhut ihmisestä joka käyttää huumeita ja on tunteeton niin huumeethan demppaa kaikki tunteet. Huumeita käyttävä ihminen on tunteeton ja muita hyväksikäyttävä ihminen niin kauan kun käyttää huumeita. Kuiville päästyään huumeenkäyttäjän persoona voi muuttua hyvin radikaalisti positiivisempaan suuntaan.
Puhuin dokumentin tekijästä.
Jos joku siinä oli psykopaatti niin LeeLee, joka käytti miehiä - sairaita, huumeriippuvaisia ja rakkautta etsiviä miehiä - törkeästi hyväkseen. Itse dokumentin ohjaajan näen vain samanlaisena huumeriippuvaisena kuin muutkin, joka vain keksi hyvän idean saada massia tekemällä leffat.
Ei noissa piireissä ole kenelläkään moraalia.
Lee Lee varmaan joutunut myymään itseään jo pikkulapsena, ei siinä varmasti moraali kovin korkealle kasva.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku siinä oli psykopaatti niin LeeLee, joka käytti miehiä - sairaita, huumeriippuvaisia ja rakkautta etsiviä miehiä - törkeästi hyväkseen. Itse dokumentin ohjaajan näen vain samanlaisena huumeriippuvaisena kuin muutkin, joka vain keksi hyvän idean saada massia tekemällä leffat.
Kuuntelitko ollenkaan elokuvan taustatarinaa?
Ne on vampyyreja eikä mitään narkkeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelitko ollenkaan elokuvan taustatarinaa?
Eipä se tuosta niin hyvin selviä kuin katsomalla Reindeerspotting. Siinä myös selviää aika hyvin millainen Jani on, jatko-osassa hän jää vähän kuin varjoksi.
Katsoitteko? Jäikö muita vaivaamaan kuvaajan osuus ja tapa käsitellä asioita?
Yritin etsiä taustatietoa netistä, mutta aika vähän mitään haastatteluja tai keskusteluja löytyi itse dokumentin tekijästä.