Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle koululaiselle laitatte välipalan valmiiksi jääkaappiin?

Vierailija
21.03.2021 |

Niin, että voi koulun jälkeen vaan ottaa valmiit voileivät tms.? Poika on kolmannella ja kuulin, että monella luokkakaverillaan on välipalat aina laitettu valmiiksi terveislappujen kanssa. Meillä ei tätä ole harrastettu ja tuli huono omatunto.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi nuoret ei pärjää elämässä kun pitäisi omillaan tulla toimeen.... kunnon curling vanhemmuutta, jeestus.

Vierailija
2/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennesvanhaan saatettiin pikemminkin jättää lapselle viesti, että pistä potut kiehumaan ja kata pöytä ennen kun tullaan töistä. Mutta ehkä vain tytöille. Voihan tonikäselle vielä pari kerrosleipää pyöräyttää, vihanneksia mukana, jos se omaatuntoa tyynnyttää. Ei ole niin kiire sitten ruoanlaittoonkaan.

Vierailija
4/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vielä lukioikäisillekin välipalaa kaappiin. Ottavat mitä haluavat, mutta sen lisäksi on tuo minun laittamani välipala, eli esim. pilkottuja vihanneksia tai hedelmiä. Tykkäävät tuosta.

Vierailija
5/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pilkon vihannekset, pesen hedelmät valmiiksi lautaselle otettavaksi. Teen leivät. Ekaluokkalaiselle. Ajattelin jatkaa vielä ainakin tokan luokan loppuun. Sitten taas arvioin mitä taitoja lapsi on oppinut lisää ja onko tarpeellista.

Vierailija
6/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä pilkon vihannekset, pesen hedelmät valmiiksi lautaselle otettavaksi. Teen leivät. Ekaluokkalaiselle. Ajattelin jatkaa vielä ainakin tokan luokan loppuun. Sitten taas arvioin mitä taitoja lapsi on oppinut lisää ja onko tarpeellista.

Ei kyse le aina taidoista, vaan viitsimisestä.

Meidän lukioikäiset syövät sitä mikä on helppo syödä. Esim. kuorittuja porkkanoita tai sipsejä.

T. Se lukiolaisille välipalaa pilkkova

Vierailija
7/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koululaisen pitää osata ihan itse hoitaa syömisensä.

Vierailija
8/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun huvittaa niin valmiiksi olen tehnyt kaikille, miehellekin. Ja jopa exälle.

Vierailija
9/9 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäisille. Ekaluokkalaiset saavat välipalan koulun jälkeisestä kerhosta ja tokasta eteenpäin tekevät itse kotona.

Hedelmä ja leipä, mitä tässä on niin vaikeaa, että aikuisen apua tarvitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän