Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo poistattaminen pilaa palstan.

Vierailija
21.03.2021 |

Tuo ei ole enää mikään uusi otsikko täällä. Eilen alkoi taas tympimään kun osallistuin pariin ihan selkeesti läpän heitto keskusteluun. Vastatessa tuli se tuttu teksti, sivua ei voi näyttää. En tiedä poistattiko sen mielensäpahoittajat vai kostoksi keskusteluja poistavat?

Tästä ei ole aikoihin tullut mitään kun ilmoita asiattomaksi on käsitetty väärin. Tai ainakin sitä käytetään tahallaan väärin. Jos aihe ärsyttää niin sitä aletaan heti liputtaa pois. Noh aikansa mitäkin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kaikkea poista, mitä poistettavaksi ehdotetaan.

Voit kokeilla poistattaa vaikka tämän kommentin.

Onko yksittäiset kommentit vaikeammin poistettavia kuin koko ketju yhdellä osumalla niin kuin täällä väitetään?

Vai sopivat perustelut ratkaisevat?

Niin, mene ja tiedä onko se kiinni modesta mitkä lähtee. Itse testasin jokin aika sitten laittamalla erääseen ketjuun kommentin 500€, ilmiannoin sen rasistisena, lähti pikaisesti.

Vierailija
62/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä spämmii omaa poliittista agendaansa tietyn puolueen tietyn ikäiset setämiehet, päivästä toiseen samaa jorinaa. Ymmärtämättä että se kääntyy lähinnä omaa puoluetta vastaan.

Tämä on kuitenkin vauvapalsta.

Olen monilla palstoilla ottanut osaa keskusteluun, vaikka palstan nimi ei koske itseäni millään tavalla.

-ei setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakat on taas aivan hädissään kun heidän STASI-käyttäytymistään arvostellaan.

Vierailija
64/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on moniongelmaisten 24/7-päivystäjien elämän ainoa asia ja hyvin moni niistä ok erikoistunut ilmiantamiseen.

Vierailija
65/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka täällä päivystää ja ilmiantaa on todella pahassa jamassa. Ei auta lääkkeet, ei terapia. Suljettu osasto on seuraava.

Vierailija
66/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kans kun kaikki poistetaan. Usein olen kirjoittanut tuonne terveisketjuun ihan vain terveisiä. Ei sisällä mitään haukkumista eikä loukkaavaa eikä nimiä tms, niin heti joku poistattaa. Ei mitään järkeä. 

Vierailija
67/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps-trollit täällä on nimenomaan hädissään ja ränkyttäneet tässäkin ketjussa koska modejen siivoustyö vaikeuttaa heidän poliittista propagointiaan, joten yrittävät vaikuttaa modeihin jotta tuo vaalivaikuttaminen saisi heidän osaltaan jatkua. Rekisteröitymispakko olisi tietenkin heille myös myrkkyä.

Vierailija
68/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet tehneet hyvää työtä, vaikka heihin painostamista ja vaikuttamista kohdistuukin.

Vierailija
69/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstasofta on vaan valitettavan alkeellinen, jolloin p...trollienkin helppo kiertää banneja joita varmasti napsunut tiheään.

Vierailija
70/70 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ärsyttävää. kun mamma suuttuu ja pistää vihakirjoituksen aloitukseeni ja minä kauniisti kirjoitan yx sormijärjestelmällä vastauksen, niin aloitus on poistunut. Vahvasti uskon, että mamma poisti aloituksen heti vastauksensa jälkeen ettei ensin luotu ehdi käyttä sanansäilää mammaa vastaan.

mies53v

Sinä olet juuri yksi palstan häiriköistä. Tämä palsta olisi parempi ilman sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi