Onko teillä jo jotain varattuna virpojille, mitä?
Minulla on kindermunia vaan, kun tiedän että naapurin tytöt käyvät. Muita tuskin tulee.
Kommentit (15)
Ei ole mitään varattuna. Nyt ei ole oikea aika ravata ihmisten ovilla. Ei ole läheisiä sopivan ikäisiä lapsia enkä avaa nyt vieraille/yllätyskävijöille ovea. Edes lapsille.
Tuskin tänä vuonna virpojia tulee, nimittäin poikkeusolot kun on.
Eihän siinä lähikontaktia synny, vulkona oven takana ovat. Toivottavasti tulee noitia!
Viikon päästä vasta palmusunnuntai, ehtii tässä hankkia.
Vierailija kirjoitti:
2.4.21 on pitkäperjantai.
Ei kai silloin kukaan virvo, yleensä palmusunnuntaina, Pohjanmaalla lankalauantaina.
Mahdollinen korona-altistus saattaisi ehkä olla tarjolla, mutta toivottavasti ei sitäkään.
Ei ole, eikä tule. Patterit on ovikellosta irrotettu jo viime vuonna. Nyt ei ole aika virpoa.
Mulla levyllinen Kindereitä. Todella huonosti tulee virpojia. Syön sitten itse,
Minulla on kaksi vuotta vanhoja liköörikonvehteja joista ä p ä r ä t ei takuulla tykkää 😂
Siis kiltit noidat toivottaa hyvää elämää terveyttä ja tuoreutta. Pahat noidat toivoo pahaa.Meillä on perinne että Jeesus voitti pahat noidat ja parannuksen tehneet kiltit noidat toivoo hyvää toisille.( Ilmaistaan ja tavaran kerääminen on vähän mautonta mutta menköön kun ei ihan varastamisesta ole kyse. )
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aina munaa tarjolla.
täälläkin on munaa tarjolla. olen ostanut valmiiksi muutamia kymmeniä kinder munia joita ssitten jaan lapsille.
Meillä on jo kolme kertaa ostettu pääsiäismunia ja syöty ne itse.....
En anna kerjäläisille muutenkaan mitään.
Ei ole, ei tänne viime vuonnakaan ketään tullut.