Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi ollut salasuhde, joka ei vielä tänäkään päivänä ole paljastunut julkisesti?

Vierailija
20.03.2021 |

Oletko kenties itse ollut tällaisessa suhteessa tai tiedätkö jonkun muun olleen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen itse

Vierailija
2/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska se suhde on ollut salasuhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut salasuhteesta, joten se on pysynyt salaisuutena.

Vierailija
4/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäpä huoli vaan omista asioistasi

Vierailija
5/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisällä oli ja siitä syntyi puolet kuntalaisista. Siksi pitää aina naida kotikylänsä ulkopuolelta.

Vierailija
6/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia, jos salasuhde on paljastunut yksityisesti esim. yhdelle henkilölle kuin julkisesti

Vierailija
7/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu olen itse

Kuinka kauan olet ollut salasuhteessa ja uskotko sen pysyvän salaisena?

AP

Vierailija
8/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia, jos salasuhde on paljastunut yksityisesti esim. yhdelle henkilölle kuin julkisesti

Sen jälkeen se onkin kaikkien tiedossa

Vierailija
9/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salasuhde mun mummon kanssa. Toivottavasti ei paljasta kuolinvuoteellaan 😬

Vierailija
10/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin elokuvissa, oikeassa elämässä suurin osa salasuhteista ei koskaan paljastu, elleivät osapuolet itse paljasta sitä. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
11/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten / mistä sait tietää? Teitkö tiedolla mitään?

Vierailija
12/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukilla oli. Äiti törmäsi "velipuoleensa" nimestä päätellen Espanjassa. Ei kertonut omaa nimeään, koska noita taitaa olla useampikin. Meidän sukunimi on vain sukulaisilla.

Vierailija
13/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli. Kesti n. 6kk. Olin tapaillut miestäni muutaman kuukauden, alle 6kk about. Rakastuin työkaveriin. Aivan silmittömästi. Ja hän minuun. Olin valmis "vaihtamaan", mutta hän empi koska oli ollut kihlattunsa kanssa teini-ikäisestä. Oma mieheni taas oli hyvin rakastunut minuun ja en tiedä miksi, mutta en vain eronnut hänestä.

No 6kk päästä vaihdoin työpaikkaa ja hyvästelin tämän miehen. Hän meni naimisiin kihlattunsa kanssa ja vauvaa taitavat tällä hetkellä yrittää. Itse olen edelleen saman miehen kanssa yhdessä... Edelleen välillä mietin miten asiat olisi voinut mennä. Suhde ei kuitenkaan paljastunut kenellekään.

Vierailija
14/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi salasuhde on.

Pari vonkausyritystä varatuilta miehiltä joista olen kieltäytynyt tai eksyttänyt tyypit.

Nimim Lopen kyllästynyt ihmisiin

Vierailija
15/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele salasuhde. Kerta, kaks vai pidempi? Rakastumista vai seksiä?

Vierailija
16/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hoitsuystäväni höylää kaupunkimme ylilääkäriä, jolla vaimo ja lapset.

Itsellä myös ollut salasuhde, mies oli myös varattu. Lopulta päädyimme yhteen, ja hajotimme molemmat silloistemme elämät. Onneksi molemmat eksät ovat jo löytäneet uudet, ja varmasti ovat onnellisempia heidän kanssaan kuin meidän kanssamme olivat.

Pidin varmaan 20 vuotta pettäjiä maailman pohjasakkana, kunnes oman ”erheeni” tehneenä ja ystäväni kukoistavaa salasuhdetta seuranneena tajusin, että joskus se vain menee näin. Maailma on julma, tai oikeastaan ihmiset ovat.

Vierailija
17/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen uusi vaimo (heille tuli kaksi lasta) ei tiedä että mies on paatunut pelimies taustaltaan, pitää varmaan komeana kultapojuna edelleen. Voi naisparkaa.

Vierailija
18/19 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on. Valitettavasti.

Vierailija
19/19 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on. Valitettavasti.

Onneksi se ei kuulu sulle. Tai ole sinun asiasi kuten hyvin tiedät. Et tiedä taustoja joten anna olla eläkä tuomitse tai muutoinkaan kommentoi. Kuten nro 16 sanoi.