Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa olet "kaikki käy" -ihminen etkä ymmärrä suuria tunteita joita kyseinen asia herättää?

Vierailija
20.03.2021 |

Missä asiassa olet se ihminen, jolle on ihan sama mitä tehdään tai mitä valitaan? Kun seurassasi olevat kiistelevät aiheesta, et ota kantaa vaan odotat vain että päästäisiin eteenpäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikessa. Minulle on oikeasti ihan sama, koska mieluiten en olisi edes paikalla.

Vierailija
2/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään asiassa. Kaikki käy-ihmisissä on jotain vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin puolison valinnassa. Kunhan eukko ei pidä jalkojaan ristissä ja hoitaa osuutensa kotitöistä, kaikki käy.

4/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan suhteen. Kaikki käy...

Vierailija
5/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ruoan suhteen. Kaikki käy...

Tosi monet on just tuollaisia, kun ollaan lähdössä työpaikan lounaalle. Käykö sulle ihan oikeasti mikä lounaspaikka tahansa?

Vierailija
6/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on moni (toimisto)työasia ihan sama, jos vain päätös saadaan tehtyä ja asia etenee. Lähinnä naurattaa kinastelu jostain muotoseikasta, jolla ei ole mitään väliä jos se vain on koko tiimillä yhtenäinen.

Muussa elämässä minulla kyllä on selkeitä mielipiteitä ja näkemyksiä, mutta joustan niistäkin jotta kaikki saavat osallistua päätöksentekoon ja että asiat eivät jäisi junnaamaan paikoilleen tai kokonaan hoitamatta. Esim joku leffan, ravintolan, lasten vaatteiden, viikon ruokalistan tai lomamatkan valinta.

Kylläpäs minä jaarittelen. Tylsä ilta sohvalla.

Vierailija
7/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo kirjoittaja, mutta kyllä yksittäisellä lounaalla käy ihan mikä vaan. Sellainen on tosi rasittavaa, että kaikki muka käy mutta kaikessa muiden ehdottamassa on kuitenkin joku ongelma. Minusta on esimerkiksi tosi mukava, jos on hyvien työkavereiden kanssa kiertävä päätösvuoro lounaspaikasta.