Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paranormaaleja kokemuksia

Hmm..
20.03.2021 |

Tänään tapahtu jotain erikoista, tai itse todistin sitä vasta tänään. Asun yli 100 vuotta vanhassa talossa. Entinen omistaja kertoi, että täältä kuuluu joskus koputusta ja askelia, kuulemma todennäköisesti vintiltä. No vuoden olen tässä nyt asunut ja mitään ei oo tapahtunut/kuulunut, mutta tänään aamulla kuulin selkeästi kolme koputusta ja ovella ei ollut ketään. Ääni oli juuri niinku joku ihminen olisi koputtanut ja koska talo on iso oli vaikea paikantaa mistä ääni tarkalleen tuli, mutta eniten kuulosti nimenomaan yläkerrasta tulleelta ääneltä. Mitähän tästä nyt pitäis ajatella? Vähän puistattaa näin illalla ja yöllä, jos kerran aamullakin koputellaan.

Haluaisin kuulla teidän muidenkin erikoisia kokemuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko siinä yksin?

Vierailija
2/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa ja molemmat siis kuultiin koputus. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka pelkään omaa avarjoanikin yhtäaikaa kun olen tosi kiinnostunut näistä asioista. Minun kotona lapsena kummitteli.Joka ilta kun valot sammutettiin alkoi talon ympärystä nuohoamaan joku? 

Eräs ilta heräsin kun äiti,veljeni ja hänen kaveri , olivat sammuttaneet valot ja seisoivat ikkunan vieressä kummallakin pesäpallomaila. 

Pikkupuolen miehet myös varautuivat mailojen kanssa. 

Aikuisen sain kulla että pikkupuolen ulko ovi oli lukossa. Siitäkin huolimatta kuulivat miehet kuinka joka aukaisi oven ja kuin lumi narskui kun hän käveli rappuja ylös ja pysähtyi välieteiseen. 

Monta tarinaa olen kuullut , yläkerran pariskunta myös oli kuulleet kuin joku käveli rappuja ylös puoliväliin . Kun katsoivat ,ei siellä ollut ketään. 

Sotatantereet Rovaniemellä on voinut aiheuttaa monen levottoman sielun vaeltavan siellä vieläkin. 

Muistan kuinka lapsena löysimme luita ja saksalaisten säilykkeitä ,saippuoita ym. Ja kuinka isoja mustikkoja löysimme alueelta missä vallihaudat sijaitsivat. 

Vierailija
4/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unohtui myös kirjoittaa alotukseen, että entinen omistaja kertoi yläkerrasta kuuluneen keinutuolin keinumisääntä useaan otteeseen päivisin. Ja kuulemma joskus koputus on ollut todella voimakasta pauketta. Ilmeisesti kaikki äänet kuuluneet aina yläkerrasta/vintiltä.

-ap

Vierailija
5/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun kokemuksessa ei ole kummittelusta kyse, mutta olen kokenut yliluonnollisen energian liikkuvan kehossani jalkoja pitkin ylöspäin suoliston läpi ja rintakehän alueelle pysähtyen. Mitään vastaavaa en ole kokenut koskaan ennen eikä jälkeen. Olen täysissä järjissä käsittääkseni. Se oli itselleni todiste, että muutakin on tässä maailmassa kuin fyysinen.

Vierailija
6/9 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi, tuollaiset asiat ovat hyvän tahtoisia, tottakai noin vanhalla talolla on historiansa.

Vierailija
7/9 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikonaan rintamamiestalo, vähän syrjässä lähikaupungin vilskeestä. Kun ostettiin sitä, oli entinen omistaja (yllättävän nuori) kertonu kuinka vintti ja kellari puistattaa. 

Pienenä muistan kuinka yöllä saattoi kuulua ensin askeleet vintin portaissa, ja sitten kellarin oven narinaa, ja pamahdus kun ovi lyötiin kiinni. 

Entinen omistaja kertoi myöhemmin että alkuperäinen perikunta oli kertonut, kun joskus 1950-luvulla talon rakentanut sodassa ollut oli kävellyt raskaasti vintistä alas ja mennyt kellariin paiskaten oven kiinni. Pian kuului laukaus, ja mies löydettiin kuolleena kellarista. Hän oli ilmeisesti sotatraumojen johdosta alkoholisoitunut, ja päättänyt päivänsä hirveiden unien ja näkyjen takia.

Vierailija
8/9 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Minä joka pelkään omaa avarjoanikin yhtäaikaa kun olen tosi kiinnostunut näistä asioista. Minun kotona lapsena kummitteli.Joka ilta kun valot sammutettiin alkoi talon ympärystä nuohoamaan joku? 

Eräs ilta heräsin kun äiti,veljeni ja hänen kaveri , olivat sammuttaneet valot ja seisoivat ikkunan vieressä kummallakin pesäpallomaila. 

Pikkupuolen miehet myös varautuivat mailojen kanssa. 

Aikuisen sain kulla että pikkupuolen ulko ovi oli lukossa. Siitäkin huolimatta kuulivat miehet kuinka joka aukaisi oven ja kuin lumi narskui kun hän käveli rappuja ylös ja pysähtyi välieteiseen. 

Monta tarinaa olen kuullut , yläkerran pariskunta myös oli kuulleet kuin joku käveli rappuja ylös puoliväliin . Kun katsoivat ,ei siellä ollut ketään. 

Sotatantereet Rovaniemellä on voinut aiheuttaa monen levottoman sielun vaeltavan siellä vieläkin. 

Muistan kuinka lapsena löysimme luita ja saksalaist

Noita askelia kuullaan usein napaseudulla. Olisiko maapallon magneettikentällä tekoa asiaan?

Vierailija
9/9 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpisteellä kummittelee, aina on niin kylmä. Rakennus on otettu käyttöön 1993, mutta ehkä se on rakennettu intiaanien, eiku siis muinaisten täällä asuneiden pakanoiden, hautausmaan päälle, lol.