Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen erittäin huolissani palstan keskusteluilmapiiristä ja tiettyjen kirjoittajien mielenterveydestä

Vierailija
20.03.2021 |

Erittelemättä sen kummemmin, varmaan jokainen tietää mistä on kyse. Toivottavasti nämä kuvottavan roskan kirjoittelijat saadaan selville ja vastuuseen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty se tietty olet sinä itse.

Vierailija
2/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty se tietty olet sinä itse.

haha. ihan itekkö keksit?

Vierailija
4/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se korona-aika teettää. Toivottavasti näitä ei kuitenkaan katsota läpi sormien, vaan tutkitaan aina tarvittaessa asianmukaisella tavalla.

Vierailija
5/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi asti on jo ongelmia näkyvissä. Normaali keskustelu palstalla on lähes olematonta. Ei tee mieli edes avata av:tä kun silmille lävähtää niin paljon silkkaa sontaa. Ehkä tarkoitus on näivettää palsta, karkottaa kaikki.

Vierailija
6/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa internettiin. Koita nyt olla enempää nolaamatta itseäsi.

Vierailija
7/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä usein huutaa ensin hulluksi tms. kun ei tajua kontekstia.

ei ole vältämättä ns. palstahullu vaan pihoilla muista "jaskaa2 kiljuva, mikä lie.

Vierailija
8/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huolissani siitä, että jos kirjoittaa asioita mitkä ovat totta niin osa alkaa syyttää valehteluksi esim. kun työtön on työkokeilussa sairaalassa ja tekee samoja töitä kuin osastonsihteeri. Siellä ne työttömän nettisivuilla lukee ne paikat, missä on ollut. Ja sairaalassakin osa tietää ja työkkärissä.

Vierailija
9/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väitetään kirjottanu samasta aiheesta aiemin, vaikken ole. Ihme vainoharhaista

Vierailija
10/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on avohoitopalvelu.

Vierailija
11/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huolissani siitä, että jos kirjoittaa asioita mitkä ovat totta niin osa alkaa syyttää valehteluksi esim. kun työtön on työkokeilussa sairaalassa ja tekee samoja töitä kuin osastonsihteeri. Siellä ne työttömän nettisivuilla lukee ne paikat, missä on ollut. Ja sairaalassakin osa tietää ja työkkärissä.

Miksi tätä on alapeukutettu. Kun työkokeilusopimus tehdään on paikalla osastonhoitaja ja osastonsihteeri. Hoitajat tekevät kolmivuorotyötä niin ei se työtön tietenkään kahvitauolla jatkuvasti mainosta, että olen työtön.

Vierailija
12/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo ja samaan aikaan ap on itse se kaikkein pahin porvoon trolli provoilija 🤣 takaan sen.

Vierailija
13/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki taas klikkialoituksesta. Tyhjää täynnä. Niitähän täällä piisaa.

Vierailija
14/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys kärsii kun aivot eivät saa riittävästi happea.

15/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan "siivoaminen" olisi yksinkertaista pakollisen rekisteröinnin avulla, yhdistettynä ominaisuudella jossa jokainen voi "hiljentää" nimimerkit joita ei halua nähdä. Muut näkisivät minun hiljentämät kirjoittajat mutta minä en. Jokainen voisi sitten päättää kenen kirjoituksia suostuu näkemään. Typerimmät kommentoijat "huutaisivat tyhjyyteen", kun suurin osa ei näkisi kommentteja.

Tämä tosin tuskin tulee toteutumaan. Palstan taloudellinen arvo perustuu maksimaaliseen määrään sivulatauksia, ja provosoivat nimimerkittömät kommentit luovat sivulatauksia ja kommentteja. Rekisteröitymispakko tekee myös satunnaisen kommentoinnin mahdottomaksi ilman rekisteröintiä, joten sivulatausten määrä vähenee ja taloudellinen arvo laskee.

Vierailija
16/18 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:

Palstan "siivoaminen" olisi yksinkertaista pakollisen rekisteröinnin avulla, yhdistettynä ominaisuudella jossa jokainen voi "hiljentää" nimimerkit joita ei halua nähdä. Muut näkisivät minun hiljentämät kirjoittajat mutta minä en. Jokainen voisi sitten päättää kenen kirjoituksia suostuu näkemään. Typerimmät kommentoijat "huutaisivat tyhjyyteen", kun suurin osa ei näkisi kommentteja.

Tämä tosin tuskin tulee toteutumaan. Palstan taloudellinen arvo perustuu maksimaaliseen määrään sivulatauksia, ja provosoivat nimimerkittömät kommentit luovat sivulatauksia ja kommentteja. Rekisteröitymispakko tekee myös satunnaisen kommentoinnin mahdottomaksi ilman rekisteröintiä, joten sivulatausten määrä vähenee ja taloudellinen arvo laskee.

Pakkorekisteröinti tap paisi palstan. Mutakin kohtuullisen toimivia keinoja on, mutta ei ne varsinaisesti tuo paljoa lisäarvoa sanomalle joten tuskinpa mitään tapahtuu ihan piakkoin.

Vierailija
17/18 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kauhiasti, AP. Nykymaailmassa vaan on sellainen tapa, että ne kirjoittaa, joilla on värikynät terävinä. Valitettavasti!

Vierailija
18/18 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa käyttää energia johonkin muuhun kuin miettiä asioita, joille ei itse mitään voi. En itse lähti ventovieraiden mielenterveyttä murehtimaan, mutta siitä vaan, jos sinulla ei ole muuta tekemistä.