Hupaisinta tässä Makia/Kärkkäinen-casessa on se, että joku kuppanen rättifirma kuvittelee olevansa asemassa, jossa voi "kouluttaa" muita! :)
”Uskomme, että kaikille ihmisille pitää antaa mahdollisuus parantaa toimintaansa ja käytöstään”
”Olimme väärässä.”
Kommentit (67)
Suvaitsevaisto joka palvoo i.s.l.ä.m.i.ä joka avoimesti vihaa juutalaisia!
Mikä noita kom.mareita vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
On ikävää, että ihmiset tukee Kärkköisen kaltaisia mielipiteitä edustavia yrityksiä!!
Miksi ihmisistä on kannatettavaa, että joku on rasisti tai juutalais vastainen?
Mielipiteitähän saa olla, mutta kun ostat sieltä niin kannatat tätä!!!
Minä ostan kärkkäiseltä siksi että siellä on hyvät valikoimat ja aika edulliset hinnat. Mistään muualta en ole edullisemmin löytänyt niitä mitä tarvitsen. Lisäksi kannatan Kärkkäisen työntekijöitä ja työpaikkoja, en sitä pääheppua ja hänen ideologioitaan. Työllisyyttä kannatan aina. Pomoissa nyt on aina näitä suuruudenhulluja ja vähän muutenkin hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Onko Makia niinkuin Kone Helsinki? En tunne niin hyvin noita eri brändyjä, kertokaa siis
Konehan tekee hissejä joten ihan eri prändi-genrejä
No niin, Kärkkäisen markkinointiosasto tuli taas sorvin ääreen!
Alennuskoodilla tilasin tänään Kärkkäiseltä roppakaupalla karkkia vaikka vasta päätin ruveta karkkilakkoon.
En pidä yrittäjien maalittamisesta. Hyvää palvelua olen saanut Kärkkäiseltä. Esimerkkinä kun kerran kohtuullisen iso paketti unohtui minulta kassan päähän lattialle ja olivat ottaneet talteen.
Fiskars on tullut järkiinsä kun heidän tuotteita on taas myynnissä Kärkkäisellä. Finlayson on korvattavissa samoin muut jotka vetäytyvät yhteistyöstä Kärkkäisen kanssa.
Henkilökunta kokonaisuudessaan on ystävällistä ja Kärkkäisellä on ilo asioida. Lisäksi on kätevää kun varastotilanne täsmää. Kun menet kauppaan, tiedät onko tavaraa hyllyssä.
Olen kiertänyt Kärkkäisen kaukaa vuosia ja kierrän jatkossakin.
Arvostin Makiaa vielä silloin, kun tuotteet tehtiin Suomessa. Nyt tehdään jossain vinkuintiassa ja hintalappu sama eli kallis ja siellä joku työntekijä tekee euron päiväpalkalla. Näin tekee moni muukin firma, mutta miksi en sitten maksa suoraan henkkamaukalle samasta tuotteesta 10-20€