Joku "yksityinen numero" yritti juuri soittaa, ideoita mikä/kuka taho se olisi voinut olla?
Koronatestissä kävin eilen, mutta illalla tuli tekstiviesti, että olisi negatiivinen...
Ihmetyttää nyt vaan.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki yksityiset numerot ole uhkaavia, mutta kuitenkin joudun varomaan ja pelkäämään näitä yksityisiä numeroita. Se on ongelma.
Miksi pelkäät puhelua?
Ei varmasti kuulu sinulle.
Miksi sitten valitat asiasta täällä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmarkkinoija se ei ole, koska niiden numeron täytyy näkyä. Joten viranomainen tai numeronsa piilottanut stalkkaaja.
On turha hyökätä ihmisten kimppuun siksi, ettei puhelimeen vastata. Vastaamattomuus johtuu yksinomaan puhelinmarkkinoijista ja telehuijareista.
On vastenmielistä ja verrattavissa kotirauhan rikkomiseen, että joku ventovieras hyökkää puhelimitse tyrkyttämään jotain tarpeetonta.
Pitäisi kokonaan kieltää jo senkin vuoksi että vanhukset ovat helisemässä näiden huijarien ja tyrkyttäjien kanssa.
Olet ihan absurdi. Puhelu ei ole lähtökohtaisesti väkivaltainen hyökkäys. Onko sitten niin, että viranomaisen tai terveydenhuollon pitäisi olla laitonta ottaa yhteyttä ihmiseen?
No minä en vastaa, koska se saattaa olla oksettava ex.
Ja hän oli kilttis ekat 5 vuotta. Hyvä teeskentelijä.
Monesti puhelinkeskusten alanumeroista soitettaessa kännykässä näkyy "yksityinen numero". Eli oletko ap hakenut palvelua jostakin, vakuutuskorvausta, rahoituspalvelua, ehkäpä ollut hoidossa jossakin?
Viranomaisetkin saattavat soittaa yksityisestä numerosta.
Minä vastaan puheluihin aina. Joku "Microsoftin tekinen tuki" huijaus generoi suomalaisen numeron kännykkään, siis sellaisen, joka ei oikeasti ole käytössä.
Jos siellä vastaa lehdenmyyjä tms., aina voit sanoa saman tien napakasti: "Kiitos, en ole kiinnostunut" ja suljet heti yhteyden. Ei se sen isompaa vaadi. Pelkkä puheluun vastaaminen ei lataa kännykkääsi esimerkiksi haittaohjelmaa. Niitä tulee ennemminkin sähköpostin liitetiedostona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmarkkinoija se ei ole, koska niiden numeron täytyy näkyä. Joten viranomainen tai numeronsa piilottanut stalkkaaja.
On turha hyökätä ihmisten kimppuun siksi, ettei puhelimeen vastata. Vastaamattomuus johtuu yksinomaan puhelinmarkkinoijista ja telehuijareista.
On vastenmielistä ja verrattavissa kotirauhan rikkomiseen, että joku ventovieras hyökkää puhelimitse tyrkyttämään jotain tarpeetonta.
Pitäisi kokonaan kieltää jo senkin vuoksi että vanhukset ovat helisemässä näiden huijarien ja tyrkyttäjien kanssa.
Olet ihan absurdi. Puhelu ei ole lähtökohtaisesti väkivaltainen hyökkäys. Onko sitten niin, että viranomaisen tai terveydenhuollon pitäisi olla laitonta ottaa yhteyttä ihmiseen?
Sinulla on äärimmäisen heikko sisälukutaito ja myös surkeat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Noin alistut vain olemaan sen vankina vieläkin.
Puhelin on minua varten, enkä minä puhelinta.
Vastaan, jos satun pystymään/ehtimään.
Laita urpo tekstari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitaatti kommentista, jota et osannut lukea: "Puhelinmarkkinoija se ei ole, koska niiden numeron täytyy näkyä. Joten viranomainen tai numeronsa piilottanut stalkkaaja."
Opettele lukemaan ja myös hillitsemään hernettä nenässäsi.
Minä luin aloituksen niin, että puhelin oli juuri soinut. Ei niin, että se soi samalla kun ap kirjoitti kysymystään. Kun puhelin on jo soinut eikä siihen ole vastattu (ei ehtinyt, ei kuullut?) syystä jota ap ei kertonut, on tarpeetonta mölinää alkaa huudella että mikset vain vastaa.
Vastasin viime viikonloppuna. Halusi puhua Raamatusta. Eli et menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alistu, estin hänet. Mutta sille en vielä mitään voi, että hän tulee luultavasti aiheuttamaan ahdistusta loppuikäni.
On se toki helpompi juttu kuin tuo, että sinä-raukka ahdistut tuntemattoman somekommentistakin. Sääliksi käy!
Koronajäljitys. Olet voinut altistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se toki helpompi juttu kuin tuo, että sinä-raukka ahdistut tuntemattoman somekommentistakin. Sääliksi käy!
Ne lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Minä luin aloituksen niin, että puhelin oli juuri soinut. Ei niin, että se soi samalla kun ap kirjoitti kysymystään. Kun puhelin on jo soinut eikä siihen ole vastattu (ei ehtinyt, ei kuullut?) syystä jota ap ei kertonut, on tarpeetonta mölinää alkaa huudella että mikset vain vastaa.
Onko kovin tarpeellista arvailla vauvapalstalla, kuka se olisi voinut olla?
Just tällasten vastaamattomien vuoksi tartuntaketjuja ei saa katkaistua. Ensin yritetään soittaa, laitetaan tekstaria, soitetaan uudestaa. Menee kolminkertainen aika ja se on pois niistä muista soitoista, joita jonossa on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitaatti kommentista, jota et osannut lukea: "Puhelinmarkkinoija se ei ole, koska niiden numeron täytyy näkyä. Joten viranomainen tai numeronsa piilottanut stalkkaaja."
Opettele lukemaan ja myös hillitsemään hernettä nenässäsi.
Niin? Siinä halutaan kieltää vieraalle ihmiselle soittaminen. Yleensä viranomaiset ja terveydenhuolto soittaa työasioissa muille kuin läheisilleen.
Onko muille soitellut nyt lähiaikoina Yksityinen numero?
Pari viikkoa soitteli en koskaan ollut puh äärellä.
Googlesta vaikea katsoa kun puhelimessa lukee YKSITYINEN NUMERO.
Kun soittajalla on salainen numero.
Olen huomannut että yleensä terveydenhuolto soittaa yksityisestä numerosta. Esim. Terveystalon (meidän työterveys) puhelut tulee näin. Kannattaa tosiaan vastata kun soittaa uudestaan.