Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joihin ihastuu lähinnä hullut, reppanat ja persoonallisuushäiriöiset?

Vierailija
19.03.2021 |

Kaikki normaalit eivät noteeraa millään lailla. Jotain mussa on joka vetää noita puoleensa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoikin yksi että muuten hyvä mutta osoittautui hulluksi 😂

Vierailija
22/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehhkä sä haluat liiikaa löytää kaikista asioista vain ne myönteisimmät piirteeet.

Muttta tavallaan on sekin eteenpäin vievää siiinä mielessä että käytät energian ja aikasi niihin asioihin joihin pystyt vaikuttamaan ja niiihin joihin et pysty niiin jätä ne taka alalle. Mutta tietysti jos josssittelu ja selittteleminen aiina paljastaa.

Muttta se on esim jossain vaikka marilyn monroesssa se että ihmiset haluaa unohtaa ne asiat ja vaiiin uppoutua edes hetkeksi siiihen hetkeen.

Psykologiasssa ja bisneksessä varmaaan samaa etei voi ajatellla yksittäisiä asioita jotka liittyy johonkin vaaan on ajateltava laajempaa kuvaa etttä mikä yhdistää ja muodostaaa systeemi jotta voi luoda kuvaa jostaiin ilmiöstä tai ajatuksesta/ideasta siinä etttä miten siihen pystyy vastaamaaan.

Taii yksittäinen asia eli yksittäiinen piirre jostain käsityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastui teininä kaikki lihavat pojat. En tiedä miksi, olin itse luiseva ja lihaksikas rinnaton teini, harrastin telinevoimistelua. Todella kiusallista hankkiutua näistä eroon, kun olin kuitenkin kiltti ja empaattinen.

Vierailija
24/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehhkä sä haluat liiikaa löytää kaikista asioista vain ne myönteisimmät piirteeet.

Muttta tavallaan on sekin eteenpäin vievää siiinä mielessä että käytät energian ja aikasi niihin asioihin joihin pystyt vaikuttamaan ja niiihin joihin et pysty niiin jätä ne taka alalle. Mutta tietysti jos josssittelu ja selittteleminen aiina paljastaa.

Muttta se on esim jossain vaikka marilyn monroesssa se että ihmiset haluaa unohtaa ne asiat ja vaiiin uppoutua edes hetkeksi siiihen hetkeen.

Psykologiasssa ja bisneksessä varmaaan samaa etei voi ajatellla yksittäisiä asioita jotka liittyy johonkin vaaan on ajateltava laajempaa kuvaa etttä mikä yhdistää ja muodostaaa systeemi jotta voi luoda kuvaa jostaiin ilmiöstä tai ajatuksesta/ideasta siinä etttä miten siihen pystyy vastaamaaan.

Taii yksittäinen asia eli yksittäiinen piirre jostain käsityksestä.

Ja persooonallisuushäiriöinen käsitteistö taas on varmaaan osaltaan sitä ettei ole muodostunut esim maalaisjärkeä vaan suhteuttaa käsityksensä omassa syntyneessä harhaisessa miljöösssään niiden käsitysten pohjalle joita on käyttänyt omassa elämässään kuten kaupunkimiljöössä jossa ei ole vaihtoehtoa vaaan tyyliin vaikka radiosta justiin kuuntelin kuinka esim ammattikorkeakoulusta valmistuneet eli akateemista polkua suoraan ala asteelta korkeakouluun kulkeneeet humanistit kulkevat suurkapungeisssa niin travitsevat tuutorointia esim cv n laatimesessa apua ja siinä että mitä tarkoitta kun olet työ elämässä ja miten sielllä kuuluu käytttäytyä.

Vierailija
25/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ihastui teininä kaikki lihavat pojat. En tiedä miksi, olin itse luiseva ja lihaksikas rinnaton teini, harrastin telinevoimistelua. Todella kiusallista hankkiutua näistä eroon, kun olin kuitenkin kiltti ja empaattinen.

Olisko jokin alitajuinen geenijuttu. Lihava ja laiha saa normaalipainoisia lapsia.

Vierailija
26/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa löytää.

Vierailija
27/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko päihdehäiriöiset listasta vai hekö ei lähesty sinua?

Vierailija
28/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkoistat omat paskas muihin? Käsittele tunteesi, opi, aikuistu.

Jos haluat jotain fixua ole itse fixu.

Aloita tänään.

Vierailija
29/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko jokin alitajuinen geenijuttu. Lihava ja laiha saa normaalipainoisia lapsia.

🤦🏻‍♀️

Vierailija
30/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohditko päihdehäiriöiset listasta vai hekö ei lähesty sinua?

Voi olla sitäkin kotona piilossa. Ei mitään puistojuoppoja kuitenkaan.

Vierailija
31/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkoistat omat paskas muihin? Käsittele tunteesi, opi, aikuistu.

Jos haluat jotain fixua ole itse fixu.

Aloita tänään.

Tämä on totuus.

Vierailija
32/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap siltä kannalta, että tosi monilla ihmisillä on jotain ongelmia. Sinulle uskalletaan avautua niistä, koska vaikutat siltä, että et ole tuomitseva.

Vierailija
33/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jos joku yrittää avautua omista asioista vaikka ei tunneta lähdin mahdollisimman pian pois paikalta.

Vierailija
34/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei tunnu ihastuvan kukaan, ei ainakaan minkäänlaista aloitetta ole tenyt. Ainiin, olen mies.

Vierailija
35/35 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että hullut, reppanat ja persoonallisuushäiriöiset uskaltavat osoittaa kiinnostuksensa. Tavikset helposti jättävät kertomatta jos ihastuvat. Itsekään en monesti tee asian eteen yhtään mitään, koska ajattelen ettei siitä kuitenkaan tulisi mitään.

Mulle muotoiltiin tämä näin: Olet vapaa sosiaalisista normeista, ja niin sattuu olemaan kaikenlaiset hullut ja sekopäätkim, myös mielenterveyspotilaat, siksi teillä klikkaa.

Olen aika varma ettei kohdallani ole kyse siitä että ulkoistaisin paskani muihin. Vaan joku majakanvalo olisi soma saada pois päältä, kun veneissä soutaa yhä vain hullumpaa väkeä vääjäämättä kohti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi