Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joihin ihastuu lähinnä hullut, reppanat ja persoonallisuushäiriöiset?

Vierailija
19.03.2021 |

Kaikki normaalit eivät noteeraa millään lailla. Jotain mussa on joka vetää noita puoleensa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa 🤪😜

Vierailija
2/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh häh kuka ja paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse valita, missä liikut ja keihin törmäät!!! Mulla oli ennen noin, mutta ei ole enää. 

Vierailija
4/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit itse valita, missä liikut ja keihin törmäät!!! Mulla oli ennen noin, mutta ei ole enää. 

Sehän huvittavaa onkin että ovat ulospäin kuin normaalit. Työssäkäyviä.

Vierailija
5/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Kaikki erikoiset, päihderiippuvaiset ja muut ongelmatapaukset ihastuu muhun. Ei normaalit. Mutta toisaalta normaalit ei kiinnosta myöskään minua. Minua kiehtoo hulluus ja erikoisuus, vaikka tiedän, että parisuhde on tuhoon tuomittu heidän kanssaan..

Vierailija
6/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhkä sä haluat liiikaa löytää kaikista asioista vain ne myönteisimmät piirteeet.

Vierailija
7/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että hullut, reppanat ja persoonallisuushäiriöiset uskaltavat osoittaa kiinnostuksensa. Tavikset helposti jättävät kertomatta jos ihastuvat. Itsekään en monesti tee asian eteen yhtään mitään, koska ajattelen ettei siitä kuitenkaan tulisi mitään.

Vierailija
8/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehhkä sä haluat liiikaa löytää kaikista asioista vain ne myönteisimmät piirteeet.

Totta. Tämän tunnistan itsestäni.

Vierailija
9/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttta tavallaan on sekin eteenpäin vievää siiinä mielessä että käytät energian ja aikasi niihin asioihin joihin pystyt vaikuttamaan ja niiihin joihin et pysty niiin jätä ne taka alalle. Mutta tietysti jos josssittelu ja selittteleminen aiina paljastaa.

Vierailija
10/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että hullut, reppanat ja persoonallisuushäiriöiset uskaltavat osoittaa kiinnostuksensa. Tavikset helposti jättävät kertomatta jos ihastuvat. Itsekään en monesti tee asian eteen yhtään mitään, koska ajattelen ettei siitä kuitenkaan tulisi mitään.

Ei, tuo ei ole se. Tavikset uskaltavat kyllä toisille tunnustaa ja osoittaa kiinnostusta. Niille olen kuin ilmaa.

Vierailija
11/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maailman onnellisin nainen kun päsin persoonallisuushäiriöisestä hullusta eroon ja löysin normaalin miehen. Mutta paljon sitä ennen piti vuosia mennä ja kärsiä. Esim. se oli hyvä pointti tajuta, että miehen ulkonäkö ja käytös ja eleet pitää olla rehellisiä ja sinut itsensä kanssa eikä mitään esitystä. Jos haluaa onnellisen suhteen niin ei ikinä kannata yrittää alkaa toisen parantajaksi tai hyväksyä mitätöintiä.

Vierailija
12/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta tavallaan on sekin eteenpäin vievää siiinä mielessä että käytät energian ja aikasi niihin asioihin joihin pystyt vaikuttamaan ja niiihin joihin et pysty niiin jätä ne taka alalle. Mutta tietysti jos josssittelu ja selittteleminen aiina paljastaa.

Muttta se on esim jossain vaikka marilyn monroesssa se että ihmiset haluaa unohtaa ne asiat ja vaiiin uppoutua edes hetkeksi siiihen hetkeen.

Vierailija
13/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yhdessä koulutustilaisuudessa yksi peräkammarinpoika reppana tuijotti ja otti mut luotetukseen sen päivän. En tuntenut entuudestaan.

Vierailija
14/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Oon ihmetellyt miksi muhun ihastuu lähinnä mielenterveyspotilaat ja päihdeongelmaiset. Ihan yläasteelta lähtien. Mutsi sano et oon liian ystävällinen ja empaattinen, nää jotenkin bongaa sen ja iskee kiinni.

Oon jo alistunut kohtalooni.

Vierailija
15/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin myös, että asia on näin. Tosin minusta ei koskaan kiinnostu käytännössä kukaan. Ehkä jotkut äärimmäisen epäkiinnostavat tylsimykset lähinnä kiinnostuvat aniharvoin ja hekään eivät kovin selkeästi ilmaise asiaansa.

Vierailija
16/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei ihastu kukaan. Koskaan. T. Ruma nainen

Vierailija
17/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että ne normaalit määrittelet hulluiksi siksi, kun ihastuvat sinuun? Muuten pitäisit heitä normaaleina.

Vierailija
18/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä tielleni osui aina ne sekopäät kunnes lopetin näkemästä sellaisia asioita muissa ihmisissä mitä minussa itsessäni on.

Vierailija
19/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin, että ne normaalit määrittelet hulluiksi siksi, kun ihastuvat sinuun? Muuten pitäisit heitä normaaleina.

Ei. Tiedän mikä on normaali ja mikä ei. No, reppana on tavallaan normaali.

Vierailija
20/35 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta se on esim jossain vaikka marilyn monroesssa se että ihmiset haluaa unohtaa ne asiat ja vaiiin uppoutua edes hetkeksi siiihen hetkeen.

Psykologiasssa ja bisneksessä varmaaan samaa etei voi ajatellla yksittäisiä asioita jotka liittyy johonkin vaaan on ajateltava laajempaa kuvaa etttä mikä yhdistää ja muodostaaa systeemi jotta voi luoda kuvaa jostaiin ilmiöstä tai ajatuksesta/ideasta siinä etttä miten siihen pystyy vastaamaaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan