Olisi ihana saada
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Niin sama mulla. Kirjoitanmpa mitä hyvänsä, tulee alapeukku. Se on sitä naisvihaa - päivän puheenaihe. Femakkoämmät...näin latistetaan, tai siis yritetään..
Ihan näin sivusta kysyn, muuhun keskusteluun tässä ketjussa en ole osallistunut. Onko alapeukku siis mielestäsi todellakin naisvihaa? Mielestäni pikkuisen herkille viritetty tulkinta... Saahan asioista kai eri mieltä olla, jopa silloin kun on naisen kanssa eri mieltä?
Itse en muuten koskaan alapeukuta täällä, yläpeukkuja kyllä jakelen jos jotain kirjoitusta pidänhyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sama mulla. Kirjoitanmpa mitä hyvänsä, tulee alapeukku. Se on sitä naisvihaa - päivän puheenaihe. Femakkoämmät...näin latistetaan, tai siis yritetään..
Ihan näin sivusta kysyn, muuhun keskusteluun tässä ketjussa en ole osallistunut. Onko alapeukku siis mielestäsi todellakin naisvihaa? Mielestäni pikkuisen herkille viritetty tulkinta... Saahan asioista kai eri mieltä olla, jopa silloin kun on naisen kanssa eri mieltä?
Itse en muuten koskaan alapeukuta täällä, yläpeukkuja kyllä jakelen jos jotain kirjoitusta pidänhyvänä.
No kyllä toki saaolla eri mieltä,, mutta haukkumaan ei pitäs alkaa. Minua ainakin haukuttu vaikka miksi ja käsketty olla hiljaa. Olen milloin "messuhalli" "orgasmivammanen" ja titty se "femakkoämmäkin". Se kertoo vain kirjoitttajansa älystä, ei minun..Kyllä sitä naisvihaa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI et laitan miehellesi näitä viestejä vaan taas vingut täällä huomiota?
Että voisin paremmin ärsyttää sinua, isoisä.
Miksi sinulla on niin pitkä kuiva kausi?🤣ikää minulla 42 ja nainen. Viimeksi aamulla saanut joten ei ole kuivaa kautta. En vain ymmärrä mikä saa naisen noin huomionkipeäksi muiden kuin oman miehen huomiolle?
Mitä se sua haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo alasti, kerro osoite
Niin mäkin, ja otin miehelle kuvat todisteeksi.
En kerro. Nyt on rajoitteet voimassa.Kuvasin tissit ja pörrön. Tissit niin että koko ja pyöreys korostui.
Pillun istuen. Vähän näkyi sisemmät.
Kieltämättä upeen kuuloista... ja näköistä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä toki saaolla eri mieltä,, mutta haukkumaan ei pitäs alkaa. Minua ainakin haukuttu vaikka miksi ja käsketty olla hiljaa. Olen milloin "messuhalli" "orgasmivammanen" ja titty se "femakkoämmäkin". Se kertoo vain kirjoitttajansa älystä, ei minun..Kyllä sitä naisvihaa on!
Kertoo jotain kommenttiesi tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on niin pitkä kuiva kausi?🤣ikää minulla 42 ja nainen. Viimeksi aamulla saanut joten ei ole kuivaa kautta. En vain ymmärrä mikä saa naisen noin huomionkipeäksi muiden kuin oman miehen huomiolle?
Mitä se sua haittaa?
Enkä ole rajannut osallistujia sukupuolen mukaan. Fiksut naiset tervetuloa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jäin pohtimahan minkä samaisen naikkosen aloitukset? Eikai kenellekkään ole aikaa joka päivä aloituksia tehedä?
Juu ei, mutta tekemäni ovat hyviä trolli-indikaattoreita. Joidenkin aikataulua voi seurata kuin kellosta, toisilla on palsta aina auki.
Ennen nettiaikaa vedin puoleeni reaalimaailman hörhöjä. Nykyjään näin.
Miksi, oi miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua haittaa?
Ap
Hyvä asenne Ap:llä!
Kivempaa kimpassa kun on useampi ideoimassa... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua haittaa?
ApHyvä asenne Ap:llä!
Kivempaa kimpassa kun on useampi ideoimassa... ;)
Ja kuten olen osoittanut tässäkin ketjussa, haluan ennen muuta keskustella.
Vaikka sitten vähän rohkeammin, mutta viihdyttävä kommunikaatio on a ja o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jäin pohtimahan minkä samaisen naikkosen aloitukset? Eikai kenellekkään ole aikaa joka päivä aloituksia tehedä?
Juu ei, mutta tekemäni ovat hyviä trolli-indikaattoreita. Joidenkin aikataulua voi seurata kuin kellosta, toisilla on palsta aina auki.
Miksi, oi miksi?
Ap
Vedät sä puoleesi myös seksistä kiinnostuneita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi?
ApVedät sä puoleesi myös seksistä kiinnostuneita!
Hienoa, sillä tämähän on seksipalsta. Sen kun saisi joidenkin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro. Nyt on rajoitteet voimassa.Kuvasin tissit ja pörrön. Tissit niin että koko ja pyöreys korostui.
Pillun istuen. Vähän näkyi sisemmät.Kieltämättä upeen kuuloista... ja näköistä. 😘
Mulla on korkea kumpu ja pitkä keskiviiva. Ex väitti, että on erikseen etu- ja takamallit. Tämä on siis taka-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillun istuen. Vähän näkyi sisemmät.Kieltämättä upeen kuuloista... ja näköistä. 😘
Mulla on korkea kumpu ja pitkä keskiviiva. Ex väitti, että on erikseen etu- ja takamallit. Tämä on siis taka-.
Mmm, takaapäin hyvin esillä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm, takaapäin hyvin esillä siis
Ainakin sinne on helppo yhtyä. Mies lupasi joskus kuvata, että näkisin kuinka hyvältä näyttää. Hänestä on ihana katsella aktia.
Ottamassani kuvassa se oli vähän lytyssä ja näytti siksi paljon pyöreämmältä kuin seistessä tai maatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua haittaa?
Ap
Ja pah, minä yritin kerran osallistua keskusteluusi ja vieläpä asian tiimoilta. Yksi kommentti ja minut haukuttiin hiekkapilluksi tai jotakin vastaavaa. Jätin keskustelun siihen. Mutta kyllä aika selväksi tuli ettei tarvinnut olla "leikissä"mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua haittaa?
ApJa pah, minä yritin kerran osallistua keskusteluusi ja vieläpä asian tiimoilta. Yksi kommentti ja minut haukuttiin hiekkapilluksi tai jotakin vastaavaa. Jätin keskustelun siihen. Mutta kyllä aika selväksi tuli ettei tarvinnut olla "leikissä"mukana.
Jos kommenttisi oli ns.hiekkaplluinen, minkä minä sille voin?
Minua maalitti eräs sairas ihminen, joka lopulta lähetti nimissäni viestejä ja nimitteli ilöt*öksi, väitti minun kirjoittaneen ties mitä jne.
Useista ketjuista saa poistattaa samojen huutelijoiden samat kommentit useaan kertaan.
Tahtoisin pitää nämä keskustelut positiivisen puolella. Vakavammille voi luoda omansa.
Sen puoleen, nytkin on käynnissä monta ihan yhtä "rohkeaa" , en koe luoneen mitään sen kummempaa kuin livenä tapahtuva fantasiointi.
Niin miksi ette mene kommentoimaan tuohon 'oisko täällä' ketjuun ? Antakaa kun arvaan..no kun se ei selvästikkään ole tämän naisen 'käsialaa' jota maalitatte.