Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika kosi tyttöystäväänsä. En ole ylpeä

Vierailija
19.03.2021 |

Pitäisi tietysti olla onnellinen, mutta mun mielestä hätiköity juttu. Poika on vasta 19v ja seurustellut vuoden verran. Välillä ovat olleet erossakin kun asiat on menneet ihan solmuun.. kalliin sormuksenkin oli säästöillään ostanut, voi voi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu sulle? ...

Vierailija
2/14 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten pitää saada tehdä itse virheensä, aviohdosta voisi kyllä pitää pienen puheen... Taitaa kuitenkin nykyään suurin osa avioliitoista päätyä eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on oivaltanut mitä oikeasti pitää tärkeänä elämässä eli tyttöä

Vierailija
4/14 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika ylpeä äidistään.

Vierailija
5/14 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua pojan äitinä itsekin, vaikka oman poikani kanssa ongelma on vähän erilainen. Poikani on nimittäin 32v, myöhemmin tänä vuonna 33v ja on seurustellut jo vuoden verran 10 vuotta itseään nuoremman tytön kanssa! Olen usein toivonut, että poikani eroaisi siitä tytöstä ja etsisi ikäisensä naisen, mutta sitä ei vain näytä tapahtuvan! Poikani väittää, että kyseessä on hänen elämänsä nainen ja elämänsä rakkaus, jonka kanssa aikoo mennä naimisiin.

Vierailija
6/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, eroavat max 5 vuoden päästä

Vierailija
7/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös , kun sillä ei ole mitään merkitystä mitä mieltä sinä olet. Poikasi on täysi-ikäinen ja tekee ihan itse omat päätöksensä. 

Vierailija
8/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua pojan äitinä itsekin, vaikka oman poikani kanssa ongelma on vähän erilainen. Poikani on nimittäin 32v, myöhemmin tänä vuonna 33v ja on seurustellut jo vuoden verran 10 vuotta itseään nuoremman tytön kanssa! Olen usein toivonut, että poikani eroaisi siitä tytöstä ja etsisi ikäisensä naisen, mutta sitä ei vain näytä tapahtuvan! Poikani väittää, että kyseessä on hänen elämänsä nainen ja elämänsä rakkaus, jonka kanssa aikoo mennä naimisiin.

Samaa ajatteli appiukkoni kun tapasi mut ensikerran, piti liian nuorena hänen pojalleen. Ikäero 8 vuotta, mieheni oli 27 ja minä 19 kun tapasimme. Ei kuitenkaan ikinä sanonut minulle pahasti ja tuonkin kuulin vasta apen kuoltua mieheltäni, kun itse kysyin hänen ensimmäistä kommenttiaan minusta. Appeni oli minullekin rakas ja ikävöin häntä usein. Uskon että sain hänen siunauksensa kunhan tultiin tutuiksi ja hän ehti nähdä miten suhteemme eteni. Älä siis sinäkään polta siltoja, nuori miniäkin kasvaa aikuiseksi ja mikäs sen parempaa kuin kasvaa kumppanin kanssa.

9/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan anoppini minusta pitäneet. Ensimmäinen ei tykännyt, että menettää ainoan poikansa jollekin naiselle. Tämä myöhempi piti mua liian vanhana pojalleen, koska olen 6 vuotta miestäni vanhempi. Jos poikasi on sulle rakas älä puutu sen naisasioihin. Pojat tuppaa valitsemaan vaimonsa itse. Mieheni sai tarpeekseen äidin arvioista ja nyt äitiä ei ole tavattu vuosiin.

Vierailija
10/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Ajattelin että oli huonosti toteutettu kosinta. Buu.

Vierailija
11/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Vierailija
12/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nyt ilmoittaa, että kun perhettä ollaan perustamassa, niin taloudellinen tuki lakkaa sitten siihen.

Vierailija
13/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tyttö rikas?

Vierailija
14/14 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hätiköidysti kihloihin 20 v. Erottiin, kun olin 25 v, kun naimisiinmenon hetki olisi alkanut konkretisoitua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme