Onko teidän asunnossa kylmä?
Minullapa ei ole.Heitän takkaan puita ja väännän pattereita kovemmalle.
Kommentit (16)
Viileää on välillä. Asun kerrostalossa, pian tulee vuosi täyteen, ja patteri on ollut koko ajan nollilla. (Sillä pidän ikkunaa hieman raolla: vaihtoilma tulee ulkoa ei rappukäytävästä.) Takka oli joskus se oli mukava!
On mun luona. Asun kerrostalosa koska olen köyhä.
Toisaalta en ikinä köyhien isovanhempieni luona palellut, vaikka mummo siellä aina lämmitti takkaa ja kulki vaatteissa. Mutta lapsena tietysti oli vielä hyvä verenkierto. Siinä, kun mummo paleli, minä lapsena en.
Vierailija kirjoitti:
vaatteissa.
Piti olla villavaatteissa.
Ei ole, vaikka patterit on pois päältä. T. kerrostaloasuja. Ei ole ikinä ollut kylmä kerrostalossa, kuuma kyllä aina kesäisin.
Ei ole. täällä on ympäri vuoden haluamani lämpö
Vähän kuitenkin harmittaa epäekologisuus
Ei ole, päinvastoin.
Ulkona tänään +27 joten sisälläkin on jo aika lämmin.
Oliskin kylmä. Hikoilen öisin kuin pieni possu.
Voin makoilla, sulkea silmäni, ja muistella hiilien hehkua. Sitä ei kyllästynyt katselemaan, miten liekit käyttäytyivät ja kuumuus kasvoilla tuntui hyvältä.
Ehkä käyn laavulla sunnuntaina, vaikka ei se ihan sama ole kuin takka.
On. Täytyy vähän sietää, kun asuu talon parhaassa asunnossa sijainniltaan,niin ulkoseinät viilentää.
Kohta on kesä ja ei tarvi lämmittää.. jeeee
Ikkunasta tulee takkasavun tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on kesä ja ei tarvi lämmittää.. jeeee
Hassua ajatella, että 2 kk:n päästä on kesä. Tai että kuukauden päästä voi olla jo kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, päinvastoin.
Ulkona tänään +27 joten sisälläkin on jo aika lämmin.
Missäpäin asut ? Kuulostaa ihanalta. Juttelimme juuri mieheni kanssa siitä minne tahtoisimme muutaman vuoden päästä muutta, kun hän täyttää 50 .
mitä hyviä ja huonoja puolia teillä on ? Lämpö kuulostaa mukavalta, mutta miten muuten siellä asiat menevät.
Onko jollain oikeasti kerrostalossa kylmä? Mä en oo ikinä voinut pitää pattereita täysillä edes -30 asteessa, kun muuten tulee liian kuuma. Ja oon asunut useissa eri kerrostaloissa. No, ehkä tosiaan jos haluaa että sisällä on +25-26.
Aaah 25 astetta lämmintä.Miksi asut kerrostalossa :D
Ap