Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inka Valima, 32, koki toistuvasti häirintää ravintola-alalla

Vierailija
19.03.2021 |

Inka Valima, 32, koki toistuvasti häirintää ravintola-alalla – ja nyt hän kertoo, missä menee hauskan ja ahdistavan vitsailun raja
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007869073.html

oletko muka-vitsailija

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussiunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä aloilla ihminen tekee työtään koko vartalollaan ja jos työskentelee ravintola-alalla päihtyneiden kanssa, niin sellaisilla kielenkannat alkavat olla aika höllässä. Joten alavalintakysymys tuo on.

Vierailija
4/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häirintä"

"Esihenkilö"

Lopetin lukemisen tuohon. 

Vierailija
5/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat yllättyneitä kun kuulevat että kaksikymppisiä naisia houkuttelevat kypsät, voimakkaat miehet, jotka voivat tukea perhettä ja jotka ovat elämänsä aikana kehittäneet enemmän sosiaalisia taitoja kuin ”vau, sinäkin tykkäät koirista?”

Tämän valossa meidän kaikkien tulisi kotiopetella biologian perustiedot.

Vierailija
6/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä aloilla ihminen tekee työtään koko vartalollaan ja jos työskentelee ravintola-alalla päihtyneiden kanssa, niin sellaisilla kielenkannat alkavat olla aika höllässä. Joten alavalintakysymys tuo on.

Paskoja työpaikkoja löytyy alalta kuin alalta. Itse olen ollut yhdessä työpaikassa, jossa läppien taso toi mieleen yläasteen. Ei ole kyseistä työpaikkaa ikävä.

Vierailija
7/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas? Ei millään alalla pidä joutua kokemaan häirintää. Ei se kuulu mihinkään työhön.

Vierailija
8/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain pieni osa miehistä on niin juntteja, että unohtuvat työpaikalla täysin avoimesti pitkäksi aikaa tuijottelemaan naisten tissejä.

Vierailija
9/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän paljon ravintolakokin työkaverit ovat päihtyneitä ja saavat siten anteeksi ahdistelun?

Vierailija
10/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun viimeinen rajani ylitettiin kun raskaana ollessa asiakkaat lääppivät vatsaani.

Selvisi nyt miksi. He olivat sitä mieltä että teen työtä koko vartalollani eli myös vauvallani.

Tosi kieroutunut ajatusmaailma ja ei harmita yhtään että lomarahat jäi sinne sisään kun en palannut edes päiväksi koko alalle.

Vierailija
11/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain pieni osa miehistä on niin juntteja, että unohtuvat työpaikalla täysin avoimesti pitkäksi aikaa tuijottelemaan naisten tissejä.

Jep. Heteromiehet Suomessa ovat katoava porukka.

Vierailija
12/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais tänkin fem ak on vielä nauttia kun miehiä kiinnostaa. Kohta ei kiinnosta.

T.heteromies

Saako sinua tulla lääppimään vapaasti kuka tahansa, kun toista osapuolta sattuu vain kiinnostamaan?

Vierailija
13/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluaisi että mun naisystävää kopeloitaisiin työpaikalla, saati sen enempää yhtään missään. Ei ole ok.

Vierailija
14/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Heteromiehet Suomessa ovat katoava porukka.

Ei mikään menetys, jos tissien tuijottelijat poistuvat keskuudestamme.

Vierailija
15/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun miehet tekee hartiavoimin töitä että tulisi mahdollisimman selväksi miksi feminismi on edelleen erittäin tarpeen.

Vierailija
16/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais tänkin fem ak on vielä nauttia kun miehiä kiinnostaa. Kohta ei kiinnosta.

T.heteromies

Saako sinua tulla lääppimään vapaasti kuka tahansa, kun toista osapuolta sattuu vain kiinnostamaan?

Saa. Mutta vain jos olet kaunis ja hoikka, tatuoimaton nainen. Isot tissit on plussaa

T.heteromies.

Miksi ne miehet ei osaa kysyä kohteen mielipidettä heistä ennen lääppimistä?

Vierailija
17/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliittiongelma. Hänellä riittää ottajia isojen rintojensa ja ihan perusnättien kasvojensa vuoksi. Joku vähän rumempi olisi otettu siitä, että saisi flirttailevaa läppää kerrankin osakseen ja siitä voisi kehkeytyä vaikkapa avioliitto.

Mä otan kiitollisena ne harvat törkeätkin läpät, joita kohtaan. Tosin vähän säälin sen flirttailijan huonoa makua, kun se ei tajua, miten kelvoton naisena oikeasti olen.

T. Ruma nainen

PS. Oikea nimeni on Pena

Haha, kiva tietää. Olen kyllä nainen ja realisti.

T. Kommentoimasi ruma nainen

Vierailija
18/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.heteromies

Saa. Mutta vain jos olet kaunis ja hoikka, tatuoimaton nainen. Isot tissit on plussaa

T.heteromies.

Eli sinua ei saa tulla kuka hyvänsä lääppimään. Keksi edes yksi hyvä perustelu sille miksi sinun sitten pitäisi saada sitten vapaasti lääppiä muita oman mielesi mukaan?

Vierailija
19/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisitteko miehet lukea nämä kommenttinne sukulaistenne, äitinne ja siskojenne edessä? Töitähän teillä ei tietenkään ole.

Vierailija
20/42 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliittiongelma. Hänellä riittää ottajia isojen rintojensa ja ihan perusnättien kasvojensa vuoksi. Joku vähän rumempi olisi otettu siitä, että saisi flirttailevaa läppää kerrankin osakseen ja siitä voisi kehkeytyä vaikkapa avioliitto.

Mä otan kiitollisena ne harvat törkeätkin läpät, joita kohtaan. Tosin vähän säälin sen flirttailijan huonoa makua, kun se ei tajua, miten kelvoton naisena oikeasti olen.

T. Ruma nainen

Niin miehen kirjoittama kommentti ettei mitään rajaa. Yrittäkää edes. 

Eipä ole. Olen puutteessa elävä ruma nainen oikeasti. 🙂

T. Hän, jolle kommentoit