Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini raivostuu kun aion ostaa oman auton, tarvitsen autoa että pääsen töihin

Vierailija
19.03.2021 |

Raivoaa että en hitossa mitään autoa ala ostamaan kun voin lainata hänen autoa. Luulee siis että vähän kävisin silloin tällöin pyörähtämässä töissä muutaman kerran kuussa. Käyttäähän se itsekin sitä autoa. Lisäksi ei asuta edes samassa kaupungissa. En kuulemma saa ostaa omaa autoa se olisi aivan täysin kohtuutonta rahantuhlausta ja hulluutta ja olen idioottimainen ja kiittämätön hemmoteltu penikka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavallako sun äiti puhuu sulle? Jos asut jo omillasi saat hankkia autonkin.

Vierailija
2/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama äiti joka raivostuu milloin mistäki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti taas tahtoi antaa mulle oman vanhan autonsa synttärilahjaksi.

Me emme omista autoa siksi, etteikö meillä olisi rahaa, vaan siksi, että emme tarvitse sitä.

Meidän äitimme eivät vain osaa nähdä meitä itsestään erillisinä olentoina.

Vierailija
4/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi äiti raivosi siitä kun tytär aikoo mennä töihin. Hyvä että olet päättänyt mennä töihin äidistä huolimatta.

Vierailija
5/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain auton 18 v. synttärilahjaksi.

Vierailija
6/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on vielä pahempi, yrittää pakottaa minua varastamaan veljeni auton, vaikka veli itse tarvitsee autoaan. En saa ostaa omaa autoa koska veljellähän on se auto, miksen vaan ota sitä. 

Vierailija
7/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiskaa nyt se napanuora jo ja teette niin kuin itse parhaaksi näette.

Vierailija
8/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille äidille pitää kertoa kaikki, mitä aikoo tehdä jos etukäteen jo tiedät että reaktiona on raivoa ja kieltoa? Ensi kerralla kun soittaa niin sanot että et aio tehdä yhtään mitään, aiot vaan istua kotona Kelan rahoilla ja katsoa telkkaria. 

Vierailija
9/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä osti mulle Porschen synttärilahjaksi. Hävetti niin paljon et sanoin etten ota. No jouduin ottaa sen silti ja kävin heti vaihtamassa sen bemarin i3 sähköautoon.

Vierailija
10/10 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette yli 18-vuotiaita kun teillä on ajokortti, eli aikuisia. Miksi ihmeessä ette ole jo murrosiässä tavallisten vanhanajan teinien tapaan tehneet äideillenne selväksi, että teillä on oma elämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi