Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtaava mies ärsyttää

Terveet kädet
19.03.2021 |

Tilanne on se, että itse haluaisin seksiä joka päivä. Suhteen alussa tämä onnistui, mutta parin vuoden jälkeen alkoi miestä iltaisin nukuttaa, työt painoivat ja oli kaverien kanssa menoa. Tulin torjutuksi liian monesti, joten jätin aloitteet tekemättä. Jotenkin saatiin minun aloitteesta lapsetkin tehtyä.... seksiä oli kerran viikossa joskus, yleensä väli 2-3 viikkoa. Muuta läheisyyttä kumminkin sain. Nyt ei ole enää läheisyyttä. Mies osoittaa läheisyyttä silloin, kun haluaa seksiä ja vain silloin. Silloin se tarkoittaa että hän pyyhkäisee selkääni päivän mittaan muutaman kerran ja illalla ryömii päälle hymysuin. Voi että ärsyttää. Tykkäisin hieronnasta, haleista, kielareista ym. ihan arjen osana mutta ei. Tilanne on nyt se, että hän saa seksiä kerran viikossa (paitsi jos mulla on menkat niin silloin ei koske) ilmeisesti purkaakseen paineita? Aiemmin kun oli hellyyttä niin seksiä oli harvemmin. Olen miettinyt sellaista että jos antaisin vain kerran seitsemässä viikossa (joskus kerran 14 viikossa) koska silloin hän suhteessa saisi seksiä saman verran kuin minäkin tarpeisiini nähden. Olisiko hyvä idea? Minun pitää masturboida päivittäin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hyväpalkkainen työ ja sano miehelle, että voi jäädä kotiin. Stressi helpottaa ja hän oikein vartoo sua muna pystyssä kotona, kun tulet töistä.

Vierailija
2/4 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Jätä se.

Minä olen rikas, ja kaunis, ja koulutetumpi. Mies nuorempi. Hyvä kombo! Rakastan miestäni ja hän minua. Himo on valtavaa.. ja oltu kauan jo vuosikymmemet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Tienasin yhdessä välissä miestä enemmän eikä eroa tilanteeseen. Hän on ollut etätöissä vuoden. Itse en. Ei mitään eroa.

Vierailija
4/4 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä nätisti, josko munaa annetaan kotona tai sitten haetaan muualta. Tämä vain jos rakastat häntä, muuten voinet erota.

Tällainen rehellinen avautuminen avannee miehesi silmät.

M50+