Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ottaa asia puheeksi mieheni kanssa - vai ottaako ollenkaan?

Vierailija
19.03.2021 |

Miten tällaisesta tilanteesta yli? Olen havahtunut siihen, ettei mieheni ole enää haluttava silmissäni. :(

Mies on lihonut, välillä laihtunutkin ja kohta taas lihoo takaisin. Naama on kuin pallo ja iso kaksoisleuka. Miehellä on myös alkanut perinnöllinen hiustenlähtö, hiukset harventuneet päälaelta niin paljon, että nyt mies ajoi kaikki pois, jos näyttäisi paremmalta.

Olen itsekin sitä mieltä, että kotona saa pukeutua rennosti. On minullakin yleensä treenihousut ja esim neulepaita tai toppi/ teepaita päälläni. Mutta harmittaa, kun mieheni pukeutuu nykyään vaan joko verkkahousuihin tai korjausfarkkuihin. Jopa kun kylään lähdetään hävettää kun itse laittaa siistit vaatteet ja toinen on jossain remonttivaatteissa... Hän ei enää käytä kivoja ja siistejä pitkähihaisia tai normaaleja farkkuja melkein koskaan. Vaan pukeutuu ruutupaitoihin kuin vanhat papat :(

Tietenkin kaikki vanhenee ja eihän minunkaan kroppa ole enää samanlainen kuin 10v ja 3 lasta sitten. Kuitenkin olen onnistunut pudottamaan vauva kilot aina ja treenaan ja pidän huolta itsestäni.

En ole puhunut miehelle tästä, koska hävettää omat ajatukset ja en halua pahoittaa hänen mieltä. Olen vaan ehdottanut, kun itselläni vielä muutama vauvakilo, että mitä jos ryhdytään yhdessä herkkulakkoon. Ongelma vain on se, että mies ei tykkää mistään kasviksista eikä suostu syömään terveellisiä ruokia. Aina ehdottaa jotain johon tulee kermaa, juustoa, vehnäjauhoja yms..

Myös lenkillä käyminen ei oikein onnistu, kun ollaan päästy 60 metriä pihasta mies jo keksii mahdollisimman lyhyen lenkin, jossa menee tyyliin 5min.

Ostaa kaupasta kokoajan herkkuja vaikka puhe on, että ei osteta kun viikonloppuna jolloin lapsetkin voi herkutella.

Olen itse energinen ja tykkään puuhastella sekä keksiä perheelle tekemistä. Sohvalla kännykkää räppäävä väsymystä ja ”ei jaksa, tehkää te” jankkaava mies ei saa enää syttymään.

Tänään katsoessani miestäni ajatukseni olivat taas että voi ei, tätäkö loppuelämä. Ei kiinnosta muutkaan miehet, voisiko tämä sitten vain johtua imetyksestä ja hormooneista... en halua erota miehestäni ja haluaisin haluta häntä! Olisi myös tärkeää näyttää lapsille esimerkkiä, huolehtimalla terveydestä ja itsestään..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän