Onko täällä suurin osa mielenterveysongelmaisia?
Pakko haukkua muita ja purkaa pahaa oloaan ja olla muille kateellisia?
Kommentit (26)
Minä olen mutten ota osaa noihin selvästi häiriintyneisiin keskusteluihin. Kyllä tämä ilmapiiri pahentaa omaakin oloa selvästi.
Esim kysyy opiskelusta aletaan väittämään on jankkaaja ja kirjottanut samasta aiemmin. Eikö ala olla vähän outoa? Kyllä täällä muutkin kirjoittaa samoista asioista
Ei kai täällä kukaan aivan normaali ihminen jaksa kovin paljon roikkua. Mutta mietin usein, kuinka suurella prosentilla täällä on vakavia mielenterveyden ongelmia ja kuinka moni on poliittinen trolli (tai molempia). Ja kuinka paljon jää jäljelle ryhmään 'muut'.
Vierailija kirjoitti:
Esim kysyy opiskelusta aletaan väittämään on jankkaaja ja kirjottanut samasta aiemmin. Eikö ala olla vähän outoa? Kyllä täällä muutkin kirjoittaa samoista asioista
Minäkin tein yhtenä iltana aloituksen jossa kaipasin vertaistukea ongelmiin parisuhteessa. Ensimmäinen kommentti oli että olen tehnyt saman aloituksen jo 1000 kertaa aiemmin ja olen ärsyttävä trolli. Yläpeukkuja 15 kappaletta. Jäi vertaistuki saamatta ja edelleen aihe ahdistaa, mutta en ala toiste täältä apua hakemaan.
Aloitus normaali ja sitten käännetään surkeaksi puuroksi. Ei siitä synny normaalia keskustelua.
Ne on kommunistejä ja vihernistejä
Pakko aina nöyryyttää aloittajaa ja kiusata täällä..
Täällä ketipinor lääkitys ja mt-eläke.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan aivan normaali ihminen jaksa kovin paljon roikkua. Mutta mietin usein, kuinka suurella prosentilla täällä on vakavia mielenterveyden ongelmia ja kuinka moni on poliittinen trolli (tai molempia). Ja kuinka paljon jää jäljelle ryhmään 'muut'.
Et muka paljon roiku mutta usein mietit...Oletkohan saanut vakavia mielenterveyden ongelmia tästä palstasta :)
Tämä oli päivän paras ja nauroin maha kippurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tein yhtenä iltana aloituksen jossa kaipasin vertaistukea ongelmiin parisuhteessa. Ensimmäinen kommentti oli että olen tehnyt saman aloituksen jo 1000 kertaa aiemmin ja olen ärsyttävä trolli. Yläpeukkuja 15 kappaletta. Jäi vertaistuki saamatta ja edelleen aihe ahdistaa, mutta en ala toiste täältä apua hakemaan.
Niinpä, aloittaja aina luuseri, jankkaaja ja samojen keskusteluiden takana
Kaikkein pahin mielenterveyden ongelma on tuntea itsensä omasta mielestä normaaliksi :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko aina nöyryyttää aloittajaa ja kiusata täällä..
Miksi pitää tehdä niin naurettavia ja typeriä aloituksia? Kuten nämä että puoliso ei tee sitä tai tätä. Mitä ihmissuhde ongelmista jauhaminen täällä hyödyttää.
Ei ole, täällä on varakkaat osakesijoittajat ja mensan jäsenet
Poliittista vaikuttamista ainakin esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mutten ota osaa noihin selvästi häiriintyneisiin keskusteluihin. Kyllä tämä ilmapiiri pahentaa omaakin oloa selvästi.
Aivan totta.
Olen pitänyt palstataukoa ja nyt kun aloitin taas palstailun niin oloni on shittiä.
Täällähän pyörii esim eri maiden trollitehtaita.
Kansainvälistä menoa😂
Olen mt-kuntoutuja, mutta en ole kateellinen kenellekään. Toivon kaikille hyvää, jos se tulisi minulle takaisin. Ei ole vielä tullut, päinvastoin. Mutta ilkeäksi en muutu.
Olipa asenteellinen aloitus ihmisistä, joilla on mielenterveysongelmia. Se, että kärsii mielenterveysongelmista ei tarkoita, että ihminen olisi kateellinen, elämässään huonosti viihtyvä trolli. Meistä mielenterveyden ongelmista kärsivistä suurin osa on todennäköisesti sellaisia, joita kukaan ulkopuolinen ei voisi kuvitella sairaaksi. Mielenterveyden ongelmat ovat useimmiten ongelmia, jotka näkyvät lähinnä ihmisen omassa arjessa vaikuttaen vain ihmisen omaan ja hänen läheistensä elämään.
Itse olen onnellisesti naimisissa, kolmen ihanan aikuisen lapsen äiti ja mielenterveys-syistä eläkkeellä. Ainoat, joka ongelmistani jotain tietävät ovat omat läheiseni ja mielenterveysongelmat kyllä tekevät elämästäni haasteellista, mutta eivät onnetonta.
No tekeekö kukaan mieleltään terve tollaista? Ne ketkä kiusaa on yleensä elämä vähän miten sattuu
Naurattaa.Olet oikeassa.
Täällä todella panostetaan että täällä haukutaan jokainen mahdollinen
ja haetaan riitaa.