Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä suurin osa mielenterveysongelmaisia?

Vierailija
19.03.2021 |

Pakko haukkua muita ja purkaa pahaa oloaan ja olla muille kateellisia?

Kommentit (26)

1/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa.Olet oikeassa. 

Täällä todella panostetaan että  täällä haukutaan jokainen mahdollinen 

ja haetaan riitaa. 

Vierailija
2/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mutten ota osaa noihin selvästi häiriintyneisiin keskusteluihin. Kyllä tämä ilmapiiri pahentaa omaakin oloa selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kysyy opiskelusta aletaan väittämään on jankkaaja ja kirjottanut samasta aiemmin. Eikö ala olla vähän outoa? Kyllä täällä muutkin kirjoittaa samoista asioista

Vierailija
4/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä kukaan aivan normaali ihminen jaksa kovin paljon roikkua. Mutta mietin usein, kuinka suurella prosentilla täällä on vakavia mielenterveyden ongelmia ja kuinka moni on poliittinen trolli (tai molempia). Ja kuinka paljon jää jäljelle ryhmään 'muut'.

Vierailija
5/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kysyy opiskelusta aletaan väittämään on jankkaaja ja kirjottanut samasta aiemmin. Eikö ala olla vähän outoa? Kyllä täällä muutkin kirjoittaa samoista asioista

Minäkin tein yhtenä iltana aloituksen jossa kaipasin vertaistukea ongelmiin parisuhteessa. Ensimmäinen kommentti oli että olen tehnyt saman aloituksen jo 1000 kertaa aiemmin ja olen ärsyttävä trolli. Yläpeukkuja 15 kappaletta. Jäi vertaistuki saamatta ja edelleen aihe ahdistaa, mutta en ala toiste täältä apua hakemaan.

Vierailija
6/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus normaali ja sitten käännetään surkeaksi puuroksi. Ei siitä synny normaalia keskustelua.

Vierailija
7/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kommunistejä ja vihernistejä

Vierailija
8/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko aina nöyryyttää aloittajaa ja kiusata täällä..

Vierailija
9/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ketipinor lääkitys ja mt-eläke.

Vierailija
10/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan aivan normaali ihminen jaksa kovin paljon roikkua. Mutta mietin usein, kuinka suurella prosentilla täällä on vakavia mielenterveyden ongelmia ja kuinka moni on poliittinen trolli (tai molempia). Ja kuinka paljon jää jäljelle ryhmään 'muut'.

Et muka paljon roiku mutta usein mietit...Oletkohan saanut vakavia mielenterveyden ongelmia tästä palstasta :)

Tämä oli päivän paras ja nauroin maha kippurassa. 

Vierailija
11/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein yhtenä iltana aloituksen jossa kaipasin vertaistukea ongelmiin parisuhteessa. Ensimmäinen kommentti oli että olen tehnyt saman aloituksen jo 1000 kertaa aiemmin ja olen ärsyttävä trolli. Yläpeukkuja 15 kappaletta. Jäi vertaistuki saamatta ja edelleen aihe ahdistaa, mutta en ala toiste täältä apua hakemaan.

Niinpä, aloittaja aina luuseri, jankkaaja ja samojen keskusteluiden takana

Vierailija
12/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahin mielenterveyden ongelma on tuntea itsensä omasta mielestä normaaliksi :D

Vierailija
13/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko aina nöyryyttää aloittajaa ja kiusata täällä..

Miksi pitää tehdä niin naurettavia ja typeriä aloituksia? Kuten nämä että puoliso ei tee sitä tai tätä. Mitä ihmissuhde ongelmista jauhaminen täällä hyödyttää. 

Vierailija
14/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, täällä on varakkaat osakesijoittajat ja mensan jäsenet

Vierailija
15/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittista vaikuttamista ainakin esiintyy.

Vierailija
16/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mutten ota osaa noihin selvästi häiriintyneisiin keskusteluihin. Kyllä tämä ilmapiiri pahentaa omaakin oloa selvästi.

Aivan totta.

Olen pitänyt palstataukoa ja nyt kun aloitin taas palstailun niin oloni on shittiä.

Vierailija
17/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän pyörii esim eri maiden trollitehtaita.

Kansainvälistä menoa😂

Vierailija
18/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-kuntoutuja, mutta en ole kateellinen kenellekään. Toivon kaikille hyvää, jos se tulisi minulle takaisin. Ei ole vielä tullut, päinvastoin. Mutta ilkeäksi en muutu.

Vierailija
19/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa asenteellinen aloitus ihmisistä, joilla on mielenterveysongelmia. Se, että kärsii mielenterveysongelmista ei tarkoita, että ihminen olisi kateellinen, elämässään huonosti viihtyvä trolli. Meistä mielenterveyden ongelmista kärsivistä suurin osa on todennäköisesti sellaisia, joita kukaan ulkopuolinen ei voisi kuvitella sairaaksi. Mielenterveyden ongelmat ovat useimmiten ongelmia, jotka näkyvät lähinnä ihmisen omassa arjessa vaikuttaen vain ihmisen omaan ja hänen läheistensä elämään. 

Itse olen onnellisesti naimisissa, kolmen ihanan aikuisen lapsen äiti ja mielenterveys-syistä eläkkeellä. Ainoat, joka ongelmistani jotain tietävät ovat omat läheiseni ja mielenterveysongelmat kyllä tekevät elämästäni haasteellista, mutta eivät onnetonta. 

Vierailija
20/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekeekö kukaan mieleltään terve tollaista? Ne ketkä kiusaa on yleensä elämä vähän miten sattuu