Kesäkuntoon 2021 vertaistukiketju!
Kommentit (26)
Olin kesäkunnossa 2019 ja 2020. Nyt on koronan vuoksi jäänyt sali ja työ on vaatinut niin pitkää päivää että muukin liikunta on ollut minimissä. Painoa ei ole tullut mutta kehonkoostumus on jotain ihan kamalaa. Ehtisköhän vielä kesäksi jotain tehdä vai pitääkö kulkea säkki päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kesäkunnossa 2019 ja 2020. Nyt on koronan vuoksi jäänyt sali ja työ on vaatinut niin pitkää päivää että muukin liikunta on ollut minimissä. Painoa ei ole tullut mutta kehonkoostumus on jotain ihan kamalaa. Ehtisköhän vielä kesäksi jotain tehdä vai pitääkö kulkea säkki päällä.
Ehtii! Mukaan vaan :)
Mua harmittaa, kun talvikelit tuli takaisin eikä oo kiva mennä lenkille.
Ap
Olen 176/62 pitääkö laittautua rantakuntoon
Vierailija kirjoitti:
Olen 176/62 pitääkö laittautua rantakuntoon
Riippuu siitä oletko tyytyväinen kehoosi. Pelkkä hoikkuus ei välttämättä tee ihmisestä hyvännäköistä, varsinkin jos on jo vähän enemmän ikää.
166/83kg, katselin ikkunasta omaa heijastustani enkä meinannut tunnistaa sitä minuksi!? Ihan tantta, reidet, jopa pohkeet (leggingsit!) ja perä aivan järkytyävön kokoiset.
Asun aivan haha-asutusalueella, saaressa, joten mitään muuta liikuntaa ei ole kuin kävellä tuota tietä edes takaisin. Ei siitä ole mitään hyötyä kunnon kohotuksen kannalta. Olen rapakunnossa.
Takana parin viikon intensiivinen treenipätkä ja mietin mitä seuraavaksi. Tein siis Chloe Ting:in 2weeks shredin. Löytyi myös pidempiä ohjelmia, painonpudotukseen, kesäkuntoon jne mutta en osaa valita. Haluaisin jatkaa juoksuharrastusta taas, kun ilmat suosii ja juoksun ja noiden treenien yhdistäminen voi olla aika temppu.