Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuntoon 2021 vertaistukiketju!

Vierailija
19.03.2021 |

Aloitetaanko?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana parin viikon intensiivinen treenipätkä ja mietin mitä seuraavaksi. Tein siis Chloe Ting:in 2weeks shredin. Löytyi myös pidempiä ohjelmia, painonpudotukseen, kesäkuntoon jne mutta en osaa valita. Haluaisin jatkaa juoksuharrastusta taas, kun ilmat suosii ja juoksun ja noiden treenien yhdistäminen voi olla aika temppu.

Vierailija
22/26 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesäkunnossa 2019 ja 2020. Nyt on koronan vuoksi jäänyt sali ja työ on vaatinut niin pitkää päivää että muukin liikunta on ollut minimissä. Painoa ei ole tullut mutta kehonkoostumus on jotain ihan kamalaa. Ehtisköhän vielä kesäksi jotain tehdä vai pitääkö kulkea säkki päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kesäkunnossa 2019 ja 2020. Nyt on koronan vuoksi jäänyt sali ja työ on vaatinut niin pitkää päivää että muukin liikunta on ollut minimissä. Painoa ei ole tullut mutta kehonkoostumus on jotain ihan kamalaa. Ehtisköhän vielä kesäksi jotain tehdä vai pitääkö kulkea säkki päällä.

Ehtii! Mukaan vaan :)

Mua harmittaa, kun talvikelit tuli takaisin eikä oo kiva mennä lenkille.

Ap

Vierailija
24/26 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176/62 pitääkö laittautua rantakuntoon

Vierailija
25/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 176/62 pitääkö laittautua rantakuntoon

Riippuu siitä oletko tyytyväinen kehoosi. Pelkkä hoikkuus ei välttämättä tee ihmisestä hyvännäköistä, varsinkin jos on jo vähän enemmän ikää.

Vierailija
26/26 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/83kg, katselin ikkunasta omaa heijastustani enkä meinannut tunnistaa sitä minuksi!? Ihan tantta, reidet, jopa pohkeet (leggingsit!) ja perä aivan järkytyävön kokoiset.

Asun aivan haha-asutusalueella, saaressa, joten mitään muuta liikuntaa ei ole kuin kävellä tuota tietä edes takaisin. Ei siitä ole mitään hyötyä kunnon kohotuksen kannalta. Olen rapakunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi