Olisiko ihan junttia paistaa pakastettu porsaanleike ja laittaa pussimuusta?
Sitruunan leikkaisin ihan itse ja laittaisin pihvin päälle. Kapriksiakin voisi ottaa lusikallisen purkista.
Kommentit (26)
Pakastewienerleike jää useimmiten sitkeäksi eikä kukaan tykkää siitä meillä. Possusta ainoa takuuvarma on mielestäni sisäfile tai pulled pork.Sääli koska itse pienenä ravintolassa oli ihana saada wienerleike ja ranskikset.
"Oikean muusin tekeminen vaikka puikuloista on helppoa ja nopeaa, jos ei edes siihen olisi aikaa niin jättäisin mieluummin vaikka kokonaan syömättä."
Helppoa joo, nopeaa ei.
Mielummin itse olen kylläinen juntti, kuin nälkäinen snobi.
PussiMUU on ihan ok. Sitä voi myös tuunata esim. tuoreilla yrteillä. Sitten on ehkä vähemmän junttia.
Voisi ostaakin myös ananaan, ja laittaa sitä pitsaan, kun viikonloppuna teen. Nam.
Ei ole junttia. Se että on edes jotain syömistä, ei ole ikinä koskaan junttia. Oli se ruoka mitä tahansa. Arvostakaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole junttia. Se että on edes jotain syömistä, ei ole ikinä koskaan junttia. Oli se ruoka mitä tahansa. Arvostakaa ruokaa.
Kyllä. Pussimuu kunniaan.
Muussin voi aina tuunata esim. voilla. Leikkeelle makua ja näköä buustaa anjovisfilee. Annos herauttaa ja hemmottelee jokaiikan. Ruokahan on nauttimista varten.
Kyllä mäkin laittaisin sen pussin muusta kuin porsaanleikkeestä. Ihan ei kyllä auennut mitä sillä pussilla tehdään.