Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko ihan junttia paistaa pakastettu porsaanleike ja laittaa pussimuusta?

Vierailija
18.03.2021 |

Sitruunan leikkaisin ihan itse ja laittaisin pihvin päälle. Kapriksiakin voisi ottaa lusikallisen purkista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin laittaisin sen pussin muusta kuin porsaanleikkeestä. Ihan ei kyllä auennut mitä sillä pussilla tehdään.

Vierailija
22/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastewienerleike jää useimmiten sitkeäksi eikä kukaan tykkää siitä meillä. Possusta ainoa takuuvarma on mielestäni sisäfile tai pulled pork.Sääli koska itse pienenä ravintolassa oli ihana saada wienerleike ja ranskikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikean muusin tekeminen vaikka puikuloista on helppoa ja nopeaa, jos ei edes siihen olisi aikaa niin jättäisin mieluummin vaikka kokonaan syömättä."

Helppoa joo, nopeaa ei.

Mielummin itse olen kylläinen juntti, kuin nälkäinen snobi.

PussiMUU on ihan ok. Sitä voi myös tuunata esim. tuoreilla yrteillä. Sitten on ehkä vähemmän junttia.

Voisi ostaakin myös ananaan, ja laittaa sitä pitsaan, kun viikonloppuna teen. Nam.

Vierailija
24/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole junttia. Se että on edes jotain syömistä, ei ole ikinä koskaan junttia. Oli se ruoka mitä tahansa. Arvostakaa ruokaa.

Vierailija
25/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole junttia. Se että on edes jotain syömistä, ei ole ikinä koskaan junttia. Oli se ruoka mitä tahansa. Arvostakaa ruokaa.

Kyllä. Pussimuu kunniaan.

Vierailija
26/26 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussin voi aina tuunata esim. voilla. Leikkeelle makua ja näköä buustaa anjovisfilee. Annos herauttaa ja hemmottelee jokaiikan. Ruokahan on nauttimista varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän