Olisiko ihan junttia paistaa pakastettu porsaanleike ja laittaa pussimuusta?
Sitruunan leikkaisin ihan itse ja laittaisin pihvin päälle. Kapriksiakin voisi ottaa lusikallisen purkista.
Kommentit (26)
Lämmitä mieluummin ranskalaisia leikkeen kanssa.
Eihän sitä kukaan saa tietää, pidä asia salassa.
Mikä on pussimuu? Joku lehmänperse??
Pitääkö naiset kapriksista niin paljon siksi että ne maistuu ihan pillulle?
Nykyaikaisempaabon woltata ne sapuskat. Myös se valmismuu.
Sitruunankin voi tiotella pullosta.
Pussimuussi on syvältä ja sitä ei voi yksikään luulla aidoksi. Mutta jos olet sitä tottunut syömään ja tykkäät siitä, niin eihän sille voi mitään.
Pussimuusi on paskaa, ennemmin paistan läskin ja vedän naamaan ilman tekomuusia.
No jotkut ei välitä kunhan on apetta
Minä kyllä suosittelisin itse uunissa lämmitettyjä nakkeja ja ranskalaisia ja salaattina valmiskurkkusalaattia.
Maistuu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Pussimuussi on syvältä ja sitä ei voi yksikään luulla aidoksi. Mutta jos olet sitä tottunut syömään ja tykkäät siitä, niin eihän sille voi mitään.
Aito pussimuusi ei ole sama asia kuin keitetyistä perunoista tehty muusi, eikä niitä pidäkkään kuvitella toistensa korvaajiksi, vaan ne ovat eri lisukkeet, aivan kuten makarooni ja tuorepasta.
Pussimuusi on helppo ja nopea lisuke esim. mikrossa lämmitetyn proteinin kyljeen ja omasta mielestä ihan ok sapuskaa, mutta ei tulisi mieleenkään tehdä sitä järistyksen kaveriksi.
Käytänmönmies kirjoitti:
Pussimuusi on paskaa, ennemmin paistan läskin ja vedän naamaan ilman tekomuusia.
Voitko hieman avata tätä pussimuusia demonisoivsa viestiäsi? Mitä vikas pussimuusissa on?
Oletko ehkä karppaaja, joka vetää mielummin läskiä ja pelkää hiilareita?
Junttia on taivuttaa "pussimuusi" muotoon "pussimuusta", kun on tarkoitus sanoa "pussimuusia".
Vierailija kirjoitti:
Junttia on taivuttaa "pussimuusi" muotoon "pussimuusta", kun on tarkoitus sanoa "pussimuusia".
Telepatiaa, juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa.
Porsaanleike on maailman helpoin tehdä itse, miksi ostaa valmiina. Ja perunatkin osaa jokainen keittää ja muussata itse.
Kyllä, on noloa
Vierailija kirjoitti:
Käytänmönmies kirjoitti:
Voitko hieman avata tätä pussimuusia demonisoivsa viestiäsi? Mitä vikas pussimuusissa on?
Oletko ehkä karppaaja, joka vetää mielummin läskiä ja pelkää hiilareita?
No eikö se maistu ihan hirveältä? Oikean muusin tekeminen vaikka puikuloista on helppoa ja nopeaa, jos ei edes siihen olisi aikaa niin jättäisin mieluummin vaikka kokonaan syömättä.
ohis
Ap oletettavasti ostaa myös kaupasta "ananaan" eikä ananasta.
Muutaman jauhoisen perunan kuoriminen, keittäminen ja valmistus muusiksi on niin paljon yksinkertaisempaa, kuin pussimuusin. Lopputulos hakkaa 10-0 eineksen, mutta jos käyttää pakastemuusia, sen nyt vielä jotenkin saa tuunattua.
Tee itse nyhtöpossua ja muusia, ja hyvä kastike siihen, ei ole vaikeaa, etkä voi epäonnistua. Ehkä..
No ei olisi! Ja sitten sanotaan, ettei uranainen muka pärjää keittiössä.