Huomenta plussanneet, raskaustestistä kysymys
Tein tuossa hetki sitten clear blue raskaustestin ja tuli haalea plussa. Pientä ruskeaa vuotoa on ja parisen päivää ollut olo, että menkat alkaisi. Miten tuota testiä kuuluu tulkita kun poikittaisviiva on vahva ja pystyviiva haalea? Minä kun olen ulkomailla ja ei ole suomenkielistä ohjetta. kun katsoo kauempaakin niin plussalta se kyllä haaleasti näyttää, mutta kun en uskalla innostua vielä. Onko muilla ollut menkkamaista oloa plushetkellä????? Kiitos vastanneille
Kommentit (8)
Mulla on viimeiset kaksi viikkoa ollut samanlainen olo kuin menkkojen alkaessa, mutta koko ajan alkaminen vain siirtyi ja lopulta uskalsin tehdä testin: KAKSI VIIVAA! Tuntuu uskomattomalta!
Mutta! Sanotaanko testissä, että jos ET ole raskaana, tulee vain poikittaisviiva; jos OLET, tulee plussa? Jos näin on, plussan värin vahvuudella ei ymmärtääkseni ole merkitystä. Plussa on plussa!
Kyllä testissä on, että pelkkä poikittaisviiva niin ei raskaana, mutta pystyviivan kanssa raskaana. Ja haalea viiva on pystyyn, joten pikkuhiljaa uskallan innostua, mutta koitetaan vielä uudelleen parin päivän päästä. Ihanaa jos tämä on totta!!!! :)
Kyllä se plussa on! Minulle kävi näin: 14 pv siirrosta tein tosi haalean plussan. Olin sen kestävyydestä epäileväinen, koska testi oli herkkä (25iu, muistaakseni clearblue on vähemmän herkkä) ja viiva silti niin hailakka. Veritesti näytti kuitenkin ihan muuta: samana aamupäivänä hcg-pitoisuus verestä oli 652! Satakin olisi ollut silloin ihan hyvä. Aina siis testit ei värjäydy kovin loogisesti eikä sävyihin välttämättä kannata luottaa.
Voi hyvin, t.Heli + Penelope 12+2
Plussa on aina plussa (vaikka tikun keittäisi voissa) ONNEE!
Helille vielä pikaisesti että nyt voit heittää huolesi pois.Toi sun hcg on tosi tosi hyvä arvo.Mulla oli myös pp14 639 ja hyvin on kyydissä pysynyt.Biologikin sanoi silloin että erittäin hyvä arvo noille päiville!
Kyllä se plussa taitaa olla:) En malttanut odottaa ja tein jo toisen testin ja vähän haaleaakin vahvempi viivahan sieltä tuli:) Ollaan ihan intsinä, mutta vielä varovaisin mielin.
Niin ja jos tästä tulee tosi niin se on meidän toinen lapsi, kiitos kuitenkin kun sain vastauksia täältä sivultä ja onnea kaikille muillekkin odotukseen ja yrityksiin
PLUSSA se on se vaaleampikin viiva :) Hcg ei ehkä ole vielä kohonnut niin korkealle, että näyttäisi oikein vahvaa viivaa, mutta ohjeissakin sanotaan ettei viivan tummuudella ole väliä vaan KAKSI VIIVAA TARKOITTAA RASKAUTTA!!
Voit muutaman päivän päästä testailla uudelleen-silloin viiva on jo todennäköisesti vahvistunut.
Mukavaa ja Iloista raskausaikaa Sinulle!
Toivottelee: Je_Ni 32+5