Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v nainen ja en aio hyväksyä että elämä on ohi

Vierailija
18.03.2021 |

Tai ainakin sellainen elämä että olen nuori ja viehättävä. Vinkkejä miten pidennän nuoruutta tai edes nuorekasta elämää?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elämää on se, että miehet katsovat perään? Jos eivät enää katso, elämä on ohi? Ei siinä mitään. Kukin tavallaan. Mutta etkö ole muita antoisia asioita elämääsi löytänyt?

Vierailija
22/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 50 v elämä parasta😍😎. Sitä tajuaa monia asioita ja huomaa miten elämä vasta on👍👍👍👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla alkaa olla parhaat päivät nähtynä siinä 35 ikävuoden paikkeilla. Itse olen 40v mies enkä huoli ikäisiäni naisia kun ovat niin rupsahtaneita ja mummoutuneita. Siksi katselenkin 30 vuotiaita ja sitä nuorempia naisia. Miehet säilyy naisia paremmassa kunnossa paljon pitempään.

En ole eri mieltä, kyllähän se ulkonäön alamäki usein siinä 35-40v kohdalla alkaa kiihtyä aikamoiseksi syöksykierteeksi.

Mutta miehillä tuntuu kyllä olevan vaikeuksia hahmottaa sitä että sama tapahtuu usein myös heille. Hiukset lähtee, kroppa alkaa olla surkeassa kunnossa, iho heikossa hapessa jne.

Vierailija
24/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan tekstiä. Olen vähän päälle 40 ja elämäni ei todella ole ohi vaikka en ole fyysisesti terve ja se asettaa rajoituksia. En silti jää sitä surkuttelemaan vaan keskityn asioihin jotka ovat hyvin. Minua luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi. Olen aina näyttänyt nuorelta ja kroppaanikin olen ihan tyytyväinen.

Haluan elämältäni vielä paljon ja koen olevani hyvässä iässä. Olen paljon enemmän sinut itseni kanssa kuin nuorempana. Tiedän kuka olen ja mitä haluan. Minulla on vielä paljon edessä hyvää elämää.

Vierailija
25/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän tarkemmin että mitä tarkoitat? Yleisesti ottaen, sullahan on vielä varmaan ainakin 20 - 25 tervettä vuotta jäljellä elää ja kokea kaikenlaista mitä vaan ikinä keksit tehdä ja harrastaa.

Kivat sulle, jos olet saanut terveen ihmisen geenit. Moni nelikymppinen on kärsinyt sairauksista jo sen 20 vuotta eikä muutosta ole näkyvissä. 

Vierailija
26/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän tarkemmin että mitä tarkoitat? Yleisesti ottaen, sullahan on vielä varmaan ainakin 20 - 25 tervettä vuotta jäljellä elää ja kokea kaikenlaista mitä vaan ikinä keksit tehdä ja harrastaa.

Kivat sulle, jos olet saanut terveen ihmisen geenit. Moni nelikymppinen on kärsinyt sairauksista jo sen 20 vuotta eikä muutosta ole näkyvissä. 

Pahoittelen, en tarkoittanut loukata.

Vierailija
27/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja minua ei kiinnosta näyttää yhtään sen nuoremmalta kuin olen. Jos näytän vanhemmalta kuin 38, sekin on ihan sama. Keskityn elämään ja kaikkeen ihanaan mitä se vielä tarjoaa! Olen kiinnostunut niin monista asioista, että ainoa pelko on ajan puute.

Vierailija
28/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias nainen voi olla nuorekas mummo, edellyttäen että lastenlapsia on jo tullut. Siihen se viehättävyys ja nuorekkuus sitten jääkin, realiteetit on realiteetteja.

Vierailija
29/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nuorekas elämä sinulle?

Esimerkiksi voin matkustaa ja kokea seikkailuja, eksyä uudessa kaupungissa, miehet katsovat perään rantakahvilassa.. sellaista

Mikä estää matkustamasta (paitsi korona) ja seikkailemasta? Miehetkin voi vielä katsoa perään mutta niiden parikymppisten kanssa et voi enää diinä asiassa kilpailla.

Vierailija
30/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla alkaa olla parhaat päivät nähtynä siinä 35 ikävuoden paikkeilla. Itse olen 40v mies enkä huoli ikäisiäni naisia kun ovat niin rupsahtaneita ja mummoutuneita. Siksi katselenkin 30 vuotiaita ja sitä nuorempia naisia. Miehet säilyy naisia paremmassa kunnossa paljon pitempään.

Saathan sä katsella niitä nuorempia naisia, mutta taitaa jäädä katseluksi.... :D

Vierailija
31/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan perustellut, miksi pitäisi olla (ulkonäöltään) nuorekas. Se on joku vääristynyt normi, mitä meille syötetään, ja kaikki typerät lampaat pitää sitä yllä. Mulla se menee niin, että mitä vanhemman näköinen joku on, sitä viisaampana häntä pidän. Nuoret on valitettavasti usein aika tylsiä ja mustavalkoisia. Onhan niitä kiva katsoa ja söpöjä ovat, mutta siihen se jää.

Vierailija
32/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi voin matkustaa ja kokea seikkailuja, eksyä uudessa kaupungissa, miehet katsovat perään rantakahvilassa.. sellaista

Miehet katsovat kyllä perään, jos se perä on katsomisen arvoinen. Se on yksi niistä harvoista asioista, mihin voi maailmassa luottaa 100%.

40 vuotiaana semmoinen perä pitää vaan kyllä ihan rakentaa määrätietoisella salitreenillä ja oikealla ruokavaliolla, muuten sitä tuskin kukaan vaivaantuu enää katsomaan.

Toisaalta, aika harvaa nelikymppistä naista enää kiinnostaa tuollaista vaivaa nähdä miesten eteen. Ei minua ainakaan kiinnosta.

No hohhoijaa, ei kaikilla todellakaan peräpää repsahda ensimmäisenä. On ihan mahdollista omata luonnostaan ns treenatun näköinen takamus ja se pysyy yli nelikymppiseksi asti samanlaisena, koska sen malli nyt vain on sellainen.

Vierailija
33/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksi yli nelikymppiset on muka automaattisesti rumia. Ei hyvää ulkonäköä tule verrata eri ikäryhmien kesken, ei kenenkään kuulu näyttää ikuisesti 18-vuotiaalta. Hyvännäköisiä neli-, viisi-, kuusi- ja jnekymppisiä on vaikka kuinka paljon.

N24

Onhan hyvännäköisiä 40-60v ihmisiä olemassa, toki. Mutta valtaosa 40-60 vuotiaista ei ole hyvännäköisiä.

Oletko kuullut sellaisista asioista kuin karisma ja luonne? Osa viehätyksestä (joskus isokin osa) lähtee näistä. Jo sana hyvännäköinen kuulostaa lapselliselta, teinien puheelta. Hyvännäköisyys ei oikeasti tarkoita yhtään mitään, ei nuorena eikä vanhana. Siis siitä eteenpäin kuin toisen kanssa alkaa viettää aikaa. Ellei ole ihan idiootti.

Vierailija
34/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi miten? Joku sairaus mihin kuolet? Vai onko tässä kyse vain vastakkaisen sukupuolen huomiosta? Minä, jo monta vuotta nuorempi mies olen sen verran "setäytynyt", että vastakkaiselta sukupuolelta saatu huomio on lähes kokonaan poissa.

Mutta eihän se tarkoita elämän loppumista. Onhan elämässä muutakin kuin toisten hyväksynnän hakeminen. Asiaa voi ajatella postiivisemman kautta. Koska huomiota ei enää tule, niin ei tarvii stressata niin paljon muista ulkonäöllisistä jutuista. Onko tukka hyvin, onko istuvat vaatteet yms. Kunhan on mukava olla.

Vierailija
35/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet katsovat kyllä perään, jos se perä on katsomisen arvoinen. Se on yksi niistä harvoista asioista, mihin voi maailmassa luottaa 100%.

40 vuotiaana semmoinen perä pitää vaan kyllä ihan rakentaa määrätietoisella salitreenillä ja oikealla ruokavaliolla, muuten sitä tuskin kukaan vaivaantuu enää katsomaan.

Toisaalta, aika harvaa nelikymppistä naista enää kiinnostaa tuollaista vaivaa nähdä miesten eteen. Ei minua ainakaan kiinnosta.

No hohhoijaa, ei kaikilla todellakaan peräpää repsahda ensimmäisenä. On ihan mahdollista omata luonnostaan ns treenatun näköinen takamus ja se pysyy yli nelikymppiseksi asti samanlaisena, koska sen malli nyt vain on sellainen.

Eipä tuo vaadi kun reipasta kävelyä, portaiden kiipeämistä ja ylipäänsä aktiivista elämäntapaa, missä paino ei kerry. En puhu nyt trikoopyllystä vaan sopusuhtaisuudesta. Toiset ovat persevämpiä ja hyvä niin. Nykyäänkö tosiaan lähdetään perse edellä suhteeseen? Keski ikäisenä kun ei just enää tarvitse. Järjetön ajatus että kaikkien pitäisi ikään katsomatta näyttää samasta muotista puristetulta. Miksi ihmeessä?

Vierailija
36/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKS SUL PORSLIINI?

Vaikka tuota viestiä aika paljon alaspeukutettiin, kyllä tuo on ihan relevantti asia nuorekkuuden kannalta.

Vierailija
37/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin just yksi päivä kuvasta, että näytän Kaija Koolle. Ihan kiva, mutta se on 58v. Tarvitsisi varmaan tehdä jotain...

Mä näytän äidiltäni, joka on ollut jo viisi vuotta eläkkeellä...

Vierailija
38/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen että olet trolli, joka yrittää saada nelikymppiset naiset tuntemaan olonsa surkeiksi. Eikä onnistu tänäänkään.

Vierailija
39/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuorekas farmariasuun pukeutuva 50-vuotias nainen menekkin 35:sta?

Vierailija
40/59 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon mikä tahansa on teoriassa mahdollista. Mutta tuo kuvailemasi tapahtumien kulku on kyllä todella epätavallinen.

Pääsääntöisesti hyvä peppu nelikymppisellä on tulosta hyvistä elämäntavoista ja lihastreenistä. Pelkät hyvät geenit ei juuri koskaan enää tuossa iässä riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme