yksityisyrittäjien vaimot!
mikä on sitä normaalia toisen tukemista ja rinnalla elämistä ja mikä ihan silkkaa p*askan sietämistä?
mun miehen yrityksellä menee pitkästä aikaa hyvin ja siltikin se on niin stressaantunu että haukkuu ja nimittelee minua, yleisimmät nimitykset on v*tun k*sipää tai v*tun apina!ja saattaa mies sanoa sellasiakin asioita kuten että mulla on nyt vapaapäivä, en jaksa kuunnella sinua!
pitääkö mun sietää tollanen ja ajatella että se on väsynyt ja stressaa, niin se ei aina oikein jaksa ajatella mitä se päästää suustaan, kun onhan se hyvin pitkälle sitäkin. tässä kun kolmatta vuotta mennään näin, mä en enää edes muista oliko se tollanen nimittelijä silloin kun ei yrittänyt.
ja saanko mä ajatella että mä joudun luopumaan asioista, vai pitääkö vaan uhrata juttuja yrityksen nimiin?
esimerkiksi haluaisin kovasti toisen lapsen, jonka hankkimista ollaan kohta kolme vuotta lykätty yrityksen perustamisen takia, ja edelleenkin mies sanoo ettei nyt ole hyvä aika, kun hän tietää olevansa kiireinen ainakin seuraavat 2-3 vuotta.
saanko mä ajatella että mä joudun luopumaan siitä lapsesta ja tukea vaan miestä meidän valitsemallamme tiellä?
kannattaa varmaan pysäyttää mies hetkeksi ja kysyä mikä mahtaa olla tärkeintä elämässä, ei haukkua eikä syyttää vaan kertoa mitä itse elämältä haluaa ja mikä on tärkeää omasta mielestä ja pyytää miestä miettimään onko hän esim. valmis luopumaan teistä " uran" takia, ellei mies ole halukas keskustelemaan ollenkaan, pyytää että otatte välimatkaa niin eiköhän mieskin ala itsekseen miettiä miltä elämä näyttää ilman teitä.
Niele oma ylpeytesi ja kerro mikä tuntuu pahalta ja mikä loukkaa ja miksi- aseta mies omiin saappaisiisi eli väännä rautalangasta vaikka se on vaikeaa oikein rehellisesti myöntää mitkä asiat kalvaa.