Sinä, joka tunnistat häirikön
Kommentit (14)
Ollaan ilmiannettu monta kertaa poliisille ja on saanut rikoksistaan rangaistuksia, mutta ei ehdotonta.
Näemmä olen tässäkin keskustelussa nelonen. Harmi ettei tilanteesta saa keskustella täällä, koska kyllä hänen läsnäolo häiritsee.
4
Huoh, älä yleistä.
Jos tapahtuu sosiaalisen median palveluissa, niin estän henkilön ja teen hänestä tarpeen mukaan ilmiannon tai nettivinkkauksen nettipoliisille.
Arvioin tilanteen, ja teen sen perusteella toimia, koska en viitsi ihan pikkuasiasta keittää isoa myrkyllistä keittoa.
Toki ihmettelen myös ihmisiä, jotka eivät toimi näin, mutta se ei ole järkevän ihmisen syytä.
Tyhmiä voi opastaa, mutta niitä ei voi pakottaa. Niin se vain menee, surullista ja totta.
kyllä tuolle pitäisi voida tehdä jotakin
Vierailija kirjoitti:
Häiriköinti ei ole rikos
Kyllä se on T. Minusta sinun paikkasi on suljetulla.
Vierailija kirjoitti:
Näemmä olen tässäkin keskustelussa nelonen. Harmi ettei tilanteesta saa keskustella täällä, koska kyllä hänen läsnäolo häiritsee.
4
Sanoit häirikön mahdollisesti olevan vaarallinen. Nimiä yms ei tietenkää saa jakaa mut pystyks sanoo edes hieman et missä asuu? Esim läänin
kuule, itse paljastimme taannoin tasapainottoman häirikön. muista että perättömien levittely johtaa armotta korvausvaatimuksiin. ihmiset eivät siedä häiriköitä roikkumassa perässä, stalkkaamassa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriköinti ei ole rikos
Kyllä se on T. Minusta sinun paikkasi on suljetulla.
No mikä rikos se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4
Sanoit häirikön mahdollisesti olevan vaarallinen. Nimiä yms ei tietenkää saa jakaa mut pystyks sanoo edes hieman et missä asuu? Esim läänin
paikkak: E-P
Mistä häiriköstä kyse? Niitähän täällä riittää🙄