Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rokote Vantaalla yli 16-vuotiaille 2.riskiryhmään kuuluville?

Vierailija
18.03.2021 |

Tietääkö kukaan? Nyt voi varata jo Vantaalla. Ole 50 v. ja kuulun riskiryhmään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hättäele, sinä et saa vielä rokotetta. Vantaa rokottaa tällä hetkellä 2. riskiryhmään kuuluvia 65-69-vuotiaita.

Vierailija
2/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AstraZeneca

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä hättäele, sinä et saa vielä rokotetta. Vantaa rokottaa tällä hetkellä 2. riskiryhmään kuuluvia 65-69-vuotiaita.

Minä kyllä sain Vantaalla ja olen vasta 51v.

Vierailija
4/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä sain Vantaalla ja olen vasta 51v.

Ykkösryhmäläinen? Vai peräti terveydenhoitohenkilöstöä? Onko rokottajat tuttuja taikka jopa lähisukua? Minäkin olen vasta 50-v. ja riskiryhmää 2, mutta niin vaan ei herunnut rokotusaikaa, koska "Vantaa rokottaa 65-69-vuotiaita".

Vierailija
5/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 18 v AZ, 16-17 v M

Vierailija
6/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä sain Vantaalla ja olen vasta 51v ja yksinkertainen.

Vierailija
7/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jo yli 16 v. riskiryhmäläiset. Katsopas vantaan sivuilta koronarokotukset👍

Vierailija
8/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra Zenecan saa jo HUS-alueella molempiin riskiryhmiin kuuluva yli 16v.

Mun kahdessa lähimmässä paikassa ei ollut tällä hetkellä aikoja, koska rokotemäärät tiedetään vasta perjantaina. En itse tuota voi ottaa, mutta mies on menossa. Kannattaa katsoa tiheästi miten aikoja annetaan, tilanne luultavasti muuttuu päivittäin.

Vierailija
9/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä saa 2. riskiryhmiin kuuluvat. 1. riskiryhmiin kuuluvat saavat, mutta 2. riskiryhmiin kuuluvista rokotetaan vasta 60-69 -vuotiaat.

https://www.vantaa.fi/koronarokotukset

Vierailija
10/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-17-vuotiaat saa joka paikassa Pfizerin piikin. Astra Zeneca on vasta 18-vuotiaasta ylöspäin.

Helsingissä on just alettu rokottaa noita kaikista nuorimpia 1. riskiryhmäläisiä.

Vierailija
11/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä saa 2. riskiryhmiin kuuluvat. 1. riskiryhmiin kuuluvat saavat, mutta 2. riskiryhmiin kuuluvista rokotetaan vasta 60-69 -vuotiaat.

https://www.vantaa.fi/koronarokotukset

No saahan, aika jo varattu. T. Ap

Ja lukihan siellä mikä rokotus mulle, nyt kun luin tarkemmin.

Vierailija
12/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tulee keväällä saamaan Pfizeria, kun 70+ ja alle 18v. on rokotettu ja Pfizeria enemmän tarjolla kuin Astra Zenecaa?

Vierailija
13/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tiedetään Astran aiheuttamista autoimmuunioireista niin etenkin nuorien kohdalla pitäisi harkita jotain muuta.

Vierailija
14/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tiedetään Astran aiheuttamista autoimmuunioireista niin etenkin nuorien kohdalla pitäisi harkita jotain muuta.

Laita lähde väittämällesi tiedolle.

Vierailija
15/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina se rokote, mitä sillä hetkellä on rokotus paikalla tarjolla.

Riippuu aivan siitä, mitä rokotettetta rokotuspaikalle on milloinkin tullut.

Tähän asti se on ollut AZ, mutta koska sen toimitukset pätkiin koko ajan, niin se voi olla muutakin rokotetta.

Joten ei sitä etukäteen voi vielä sanoa, minkä merkkinen rokote sinulle pistetään.

Vierailija
16/16 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina se rokote, mitä sillä hetkellä on rokotus paikalla tarjolla.

Riippuu aivan siitä, mitä rokotettetta rokotuspaikalle on milloinkin tullut.

Tähän asti se on ollut AZ, mutta koska sen toimitukset pätkiin koko ajan, niin se voi olla muutakin rokotetta.

Joten ei sitä etukäteen voi vielä sanoa, minkä merkkinen rokote sinulle pistetään.

Eihöhän tässä järki jo sano, että rokotteen aiheuttamat haittavaikutukset ovat valtaosalle riskiryhmäläisistä todella pieni riski verrattuna siihen että sairastaisi koronan vakavan version.

Auto-immuunipotilaana kannattaa seurata oman potilasjärjestönsä verkkosivuja, yleensä siellä on alan lääkärin ohjeet siitä mitkä rokotteet käyvät. Seuraamani tiedon mukaan autoimmuunisairauksissa käyvät kaikki joissa ei ole elävää virusta eli Pfizer, AstraZeneca ja Moderna.

Jos on useita sairauksia yms. eikä tiedä milloin lopettaa mm. biologinen lääkitys tms., sitten voi ottaa yhteyden omaan hoitavaan erikoislääkäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi