Olen kyllästynyt pitkiin hiuksiin ja voisin ihan hyvin vetää ne kaljuksi
Mutta heti alettaisiin luulemaan lesboksi, transmieheksi jne. Hiukset on aina vaan tiellä ja näyttääkin hölmöiltä mokomat liimaletit. Voiko kalju nainen olla naisellinen ja heteromainen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siilitukka voi olla kaunis ja naisellinen.
Ei, ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei voi.
Kyllä, kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Älä. Kadut.
Hiukset kasvaa takaisin.
Voi olla. Se on ihan susta itsestä kiinni. Naisellisuus ei ole aina ulkonäöllistä tai perinteistä "bimbomaisuutta". Turhaan mietit muiden mielipiteitä. Eläisit vain parasta elämääsi ja tekisit sen mitä oikeasti tahdot.
Onko pakko kaljuksi vetää, voi myös hankkia jonkun lyhyemmän mallin.
Ajoin lyhyemmäksi n. 10cm, hiukset oli aina seksin aikana tiellä, varsinkin suuseksissä, ja seksiä on paljon.
Mulla on siilitukka ja olen naisellinen nainen (hetero). Vaati uskallusta mutta olen tyytyväinen.
Minäkin harkitsen jatkuvasti. Eilen leikkasin taas otsiksen kun meni hermot kutittaviin hiuksiin jotka olivat suussa aina. Lisäksi päänahka on täynnä hilsettä, sain psorilääkkeet mutta on todella vaikeaa laittaa niitä päänahkaan kun hiukset olkapäille. Niin ja takkuja saan leikellä jatkuvasti, vaihdevuosien myötä hiuslaatu mennyt surkeaksi purkaksi, eikä kasva hartioita pidemmäksi, tukkaa irtoaa hulluna jne.
Vielä epäröin kuitenkin vetää pois. Mutta ihan samahan se olisi näin yksineläjänä. Pipon voi laittaa päähän kun kylillä käy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siilitukka ja olen naisellinen nainen (hetero). Vaati uskallusta mutta olen tyytyväinen.
Aino nainen, lähdetkö kahville. m41
Lol. Olen ajanut siiliksi eikä kukaan luullut lesboksi. Sama juttu kaverilla. Kyllä sulla on ahdas maailmankatsomus. Taidat itse luulla siilitukkasia lesboiks.
Mun tekisi mieli vetää tukka siiliksi ja hankkia peruukki niitä harvoja hetkiä varten kun haluaa näyttää naiselliselta. Omat hiukset ei kuitenkaan tule ikinä näyttämään siltä miltä haluaisin niiden näyttävän niin sama olisi käyttää vain peruukkia.
Pitkä hiukset voi laittaa ponnarille.
Mitä sitten, jos joku luulee lesboksi tai transmieheksi? Kokeile. Äkkiä se kasvaa.
Mulla oli kalju nuorempana ja olihan se ihanan helppohoitoinen. Nykyään viihdyn taas pitkissä hiuksissa.
Leikkaa he vet tiin se fleda.Ei se susta missii tee ja saat olla ainaki ihan rauhassa.
Leikkaa lyhyt Karen-tukka. sit sua luullaan Kareniksi..
Afikkalainen tapa päähine kolttuun soinnutettuna on hyvä.