Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Ensikot perjantaina~

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorosta kotiuduttu, aamuvuoroon valmistautumassa! Huaaaah, väsyttää ja v**uttaa! Mies teki temput, oli tyhjä koto odottamassa kun tulin kotiin! Sanoi aiemmin päivällä että ehkä menee jonnekin mut kun jätti sen sit siihen niin kuvittelin että ois ees kotona kun tuun... Oonkohan turhan nipo vai mitä, mut musta pitää ees kertoo menemisistään, mielellään päivän pari etukäteen ettei sitten ite suunnittele jotain ja pety! Näin musta pitäis toimia! Nyt siis mökötän kotona puhelin pois päältä... Ei kivaa! Ja varsinkin kun se on seurassa johon en erityisemmin haluis että se lyöttäytyy... Blaaah!

Killa: Heips! Täällä ei siis sen kummempia suunnitelmia, nukkumaan painun hetpian! Ei mulla mielestäni oo ihan noin pitkiä kiertoja ollut, yks kierto on ollut 31pvää, sen muistan. Ja se oli sellainen kierto jossa olin aivan varma että oon raskaana, kaikki mahdolliset oireet. Ja kun marssin apteekista kotiin päästyäni suoraan veskiin, oli täti saapunut! Se on ollut kyllä ehkä kovin takapakki tän " matkan" varrella...

Mooli: Moiiiii! Oothan sä vielä hengissä! Sehän nyt on selviö että sä loikkaat o-puolelle mutta selviö ON myös se, että sä et hylkää meitä! =) Eiks niin?

Aftis: Heippa, kuuluuhan sustakin!

Titi: Jännät paikat on sulla tosiaan! harmi kun en pääse heti aamulla lukemaan uutisia, vasta töitten jälkeen... bd

Pahoittelut vielä tädin vierailun " saaneille" , kyllä nyt sais jo riittää kyläilyt!

En nyt muista mitä muuta piti kommentoida, nää on aina varsin tyhjäpäisiä nää iltavuoron jälkeiset löpinät... Pää ei toimi ei sitten yhtään! Mutta hyvää yötä, palailen huomenissa linjoille!

Vierailija
42/47 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan satavarma ettei Naksu ole malttanut odottaa huomiseen vaan on tempaissut jo selkeen plussan - vaan tämäpä vaan kylmähermoisesti vetelee jossain kumminkaiman pirskeissä kaakkua nassuun! Voi pentele nainen, koitas ruiskia siihen tikkuun sit heti aamulla alkajaisiksi!!

Kaikille vilkuttelijoille takaisin vilkutukset, ikävöivät sellaiset! Masunkasvatus sujuu ihan hyvin kiitos- masu on jo yllättävän iso. Kiloja on silti lähtenyt, kun aiemmin erittäin miehekäs ruokahaluni on kadonnut taivaan tuuliin...vaan eiköhän se pian takas tuu. Viikolla 13+1 mennään nyt, ja maanantaisen ultran jälkeen on olo ollut jo vähän luottavaisempi tämän asian suhteen - pitää oikein kehaista että lääkäri sanoi meidän toukasta että " seems to be very active baby" ...köh köh :)

Mä tuun aamulla kurkkaamaan uutiset. Leppoisaa iltaa kaikille, nappailkaa munkin puolesta vähän niitä viinaksia ;) Tää alkoton bisse ei oo kyllä mistään kotosin...

Makkara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän nyt näin kiire on muka ollut ettei oo tänne ehtinyt...???

MOOLI JA KILLA: Mä tuun teidän kans sit Stockalle tukkimaan väyliä!! Voi prkl miten ärsyttävää se on!!! Mutta teidän kanssa varmaan maailman parasta hupia!

Täällä " piinaillaan" vaikka taas odotan sitä tädin ilmestymistä.. En usko, että raskaana ollaan. Mitään ihmeempiä oireita ei ole mihinkään suuntaan tällä hetkellä.. :( Alavatsaa välillä nippailee, mutta järjellä jos ajattelee, niin sitähän tapahtuu aina läpi kierron! Ja kun kuvittelee niin sitä tapahtuu juuri oikeisiin aikoihin, eli kiinnittymisvaiheessa jne. KP:t kai tällä hetkellä jotain 22 tai 23.

Oon@

Vierailija
44/47 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun tukkimaan väyliä!!!!!!! :D

Vierailija
45/47 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan mitä ootte tänne löpisseet. Pitää vielä viimeiset tavarat pakata näin yöaikaan reissua varten ja yrittää painua nukkumaan. Kohtahan se kp30 muuttuu kp31:ksi... Hitsi! Reiska 6 tuntia enää testaamiseen! Voi itku että mulla on nyt toiveet korkealla!

" Nähdään" aamulla! Ja sit seuraavan kerran tiistai-iltana!

T:Titi-uu kp30/26-30 *jännitys tiivistyy*

Vierailija
46/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä mä nyt Naksun tohon kirjoitin...ANTEEKSI!!! Titi-Uun testailua siis odottelen...

No, tuo oli freudilainen lipsahdus ja odotan Naksun plussaa myös :)

Makkara

Vierailija
47/47 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kun olin kirjottanu piiiitkän pätkän tää kone päätti tiltata. damn.

eli nyt vaan lyhyesti. en siis ole pariin päivään päässyt kirjoittelemaan kun olen ollut töissä ja alkuviikosta meillä oli serkku kylässä. en uskaltanut käydä vauva-lehden sivuilla etteivät tutut ois arvannut et vauvaa kovasti haluamme

Titi-UU: voi kuinka mua jännittää sun puolesta. kukaan ei vielä oo mun aikana plussannut joten nyt ois jo aika saada se eka plussa. +++++++++++ säteitä sulle

jessica: toivottavasti mies voi jo paremmin eikä kyse oo mistään vakavasta. voimia.

uusille tervetuloa. itekin olen ihan upouusi täällä mutta hyvin olen viihtynyt.

ON: täti tuli vihdoin kylään. nyt siis pääsemme kunnolla vauvaa yrittämään. jee :) ja kierto näyttää nyt tasoittuneen siihen 36 päivään... sais kyl mun puolesta olla lyhyempikin.. tai siis... paras tietty ois kun täti tajuais pysyä kokonaan poissa nyt ainakin vuoden tämän käynnin jälkeen.

tuun taas huomenna kirjoittelemaan lisää ja vastailemaan galluppeihin. nyt meen takaisin töiden pariin kun työkaverit jo kaipailevat.

*peppi