~Ensikot perjantaina~
Kommentit (47)
Sopuli ja Nuutti: kiva kun tulee uusia kuumeilijoita, tervetuloa mukaan!
Titi: jännittää sun puolesta. Tulekin sitten heti tänne meille kertomaan uutiset aamulla, tulethan?!
Juliaana: tule vaan lukemaan ja kirjoittelemaan mahdollisimman usein.
Saikku: kotigalluppiin sen verran, että tällä hetkellä asutaan kaksiossa, mutta haaveillaan isommasta asunnosta.
ON: ei mitään uutta. Täti tuntuu viihtyvän ja kiusaa mua olemassaolollaan. Huomenna tulee vieraita, niin en tiedä ehdinkö ennen sunnuntaita tulla lukemaan kuulumisanne, mutta yritän toki.
Nenna kp 3/28-30
..ja mitäs mun silmät näkeekään!?!?
[color=blueviolet][b]Titillähän[/b][/color] on melkoiset meiningit! Kyllä se plussa sinne huomenna aamulla pärähtää, mulla on niin vahvasti sellainen tunne nyt sun osalta. Miten ihmeessä sä maltat sinne aamuun asti? Mäkin täällä joku aika sitten uhosin, että aamulla testaan, mutta " vahingossa" tein sen sitten jo illalla ja haalea plussa tuli. Kyllä kunnioitan nyt, kun oot noin kärsivällinen (no joo, näen sut sieluni silmin hyppimässä seinille..)
Oon kuule ihan varma, että tuolla asenteella se plussa huomenna näyttäytyy, sano mun sanoneeni!
IIK!! Mullahan nousee jo sykekin täällä kun niin jännään sun puolesta. Tuu sit heti aamulla kertomaan ilouutiset (tarviiko siitä muka muistuttaa?)
[color=hotpink][b]Plussasädetystä ja aurinkoista viikonloppua kaikille! Tulkaa pian o-puolelle, mulla on teitä ikävä! *kiskoo kaikkia käsistä ja jaloista*[/b][/color]
[b][color=plum]Kesämorsian rv 6+1
keskiviikkona ulkonäöstä oli puhetta. olen sellainen n.167cm pitkä ja painoa on n.60kg. Hiukset on vaaleat joskin luonnostaankin hieman punervat (ensi viikolla voikin taas olla erinäköistä) ja silmälasien takana silmät sinertävät, pisamiakin riittää näin kesällä.
ARG!! mä meen tukkiin kohta noitten naapurin koirien suut::alkaa meneen hermot kun ne on takapihalla vapaana ja haukkuvat kokoajan kun joku kulkee ohi tai kuuluu ääniä tai muuten vaan leikkivät keskenään ja räksyttävät.
Kovin mielelläni olisin testaillut huomenna aamusta Titi-uu84:n ja muitten kanssa, mutta ei näköjään tarvitsekkaan. Täti ei ilmoittanut tulostaan ollenkaan, kuten normaalisti tekee ja paukahti sitten varovasti eilen illalla visiitilleen. :( Turhan kovin moneen paikkaan se on tässä parissa päivässä kerennytkin. Mutta nyt plikat pistetään tätille kapuloita rattaisiin ja ei kestitä sitä sitten ensi kuussa ollenkaan. Joskus eräs mieheni kaveri on on ilmoittanut että meillä tärppää sitten elokuussa. Toivottavasti on pojalla ennustaja lahjat. Nyt sitten ajattelin aloittaa tikuttamisen ja etsiskellä ovista ja varmistua siitä että se ainakin tapahtuu. toivottavasti ainakin.
Meidän pikkuinen saisi tällä hetkellä kodikseen rauhallisella seudulla olevan rivitalokaksion jossa iso piha ja sisällä aivan ihana takka. Suunnitteilla on kyllä uusi koti jahka keretään ja voidaan myydä kunhan ollaan asusteltu se pari vuotta. Kyllähän tännekkin mahtuuu, mutta vielä on joitain tärkeitä tavaroita vanhemmilla hoidossa, kuten oma ihana vanha iso pianoni joka on jo useita vuosia odottanut että mahtuisi muuttamaan mukanani.
Titi, toivottavasti se punainen värikin viivaan löytää. Kuinkakohan jaksat odotella vielä huomiseen.
Tervetuloa kaikilkle uusile jotka on tässä tämän viikon aikana ilmestyneet. Jotenkin olen niin kovin huonosti jaksanut kirjoittaa mitään tai yleensäkkään pysyä hereillä. tuntuu siltä että hemoglobiini taas temppuilee ja varmuuden vuoksi olen parina aamuna syönyt rautatabletteja etti pääsisi laskemaan likelle sataa niinkuin talvemmalla kävi jostain ihme syystä, mikä ei koskaan selvinnyt. nopeasti se sieltä nousi, ja on pysytellut reippaasti yli 140, mutta jos nyt viikon verran popsisi varmuuden vuoksi.
Nyt pitääkin lähteä viemään serkkulikkaa kampaajalle jonka sille synttärilahjaksi olen luvannut kustantaa..
Emka-kp 2/28-36 (alkaa näyttää että se tasoittuisi tuohon 32kieppeille.)
Mahtaako enskoista löytyä yhtään yrittäjää? Tai yrittäjäksi ryhtymistä suunnittelevaa?
[color=8B0A50]Juli: voi itku! :( Tosi surkeeta muutenkin ja sitten vielä se, että edessä on pakkotauko yrityksessä! ((((Lohtuhalaus)))) täältä!
[color=FF1493]Naksu: tosiaan olisi sulle pitkä kierto, jos sulla nyt vasta ovis on... Onko sulla koskaan noin pitkiä kiertoja ollut? Oiskohan muuten toi hartioiden jumiutuminen ovisoire, kun mullakin on ne olleet ihan jumissa... ;) Inhottavaahan se on, saisitko mieheltäs hieronnan? Mä en muuten saa... :/ Ja siitä näärännäpystä, että aika herkästi käskisin sut lekuriin, niin saat siihen lääkkeet! Ja tosiaan muakin on peloteltu, ettei saa kurkkia huussin pönttöön eikä tirkistellä avaimenreiästä tai sen saa... :D
[color=8B0A50]Kepardiina: tosiaan niin kuin Naksukin sanoi, kannattaa kokeilla toisen merkkisiä testejä, jos et ovis noilla löydä. Tai sitten tikuttaa 2 kertaa päivässä: joskus lh-huippu voi mennä niin nopeasti ohi ettei sitä kerran päivässä tikuttamalla löydä. Oletko saanut mitää testiviivoja, haaleitakaan, testiin?
[color=FF1493]Dese: joo koitetaan kasvattaa ne korvat! ;)
[color=8B0A50]Titi: sullahan on tiukat paikat siellä, meinaatko kestää aamuun?! Joka tapauksessa täältä valtavat plussasäteet sinne, jotta saat selvät viivat tikkuun! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[color=FF1493]Ja tietty muillekin piinailijoille ++++++++++++++++++++++++++
[color=8B0A50]Killa
Olen saanut kyllä välillä jotain hailakoita viivoja, mutta Mammaksin testiohjeissa sanotaan, että viivan tulee olla kontrolliviivan värinen tai vahvempi, jotta tulos on positiivinen. Enpä ole sitten niihin hailakoihin viivoihin sen ihmeemmin huomiota kiinnittanyt. Tänään aamulla piti oikein kaivaa ohjeet esille, kun mietin että teenko jotain väärin kun en saa testeissä mitään näkymään. Tämä kuu on nyt kuitenkin menetetty, olen siitä aikaslailla varma, vaikka tädin oletettun tuloon on viikon verran aikaa. Ensi kuussa sitten testaan Aconille, niistä olen kuullut ainakin hyvää palautetta. Ja vaikka kaksi kertaa päivässä, että saan varman tiedon ovuloinko vai en. Koska jos en, niin sitten on parempi jättää vauvakuumeilu taka-alalle ja hoitaa kroppa kuntoon ensin.
Mutta onneksi sentään aurinko paistaa ja viikonloppu alkaa! On elämässä paljon muutakin kun se stressipisteet huippuun saattava ovis (tai ovuloimattomuus)!
Ihanaa viikonloppua ja PLUSSAA kaikille jännittäjille! db db db db db
LinnaeaB: Kaverilla on hoffi ja sen on vieny aikalailla mun sydämen, tietenkin pitäis jotain muitakin vaihtoehtoja varmaan kattella, mutta kyllä toi hoffi silti kiinnostaa :)
Nuutti: Tervetuloa mukaan enskojen joukkoon :)
Juli: Voi harmi ku täti teille nyt vielä löysi. Käyhän toki meitä täällä morjestamassa (toivottavasti päästäis kaikki kylläkin pikaisesti tonne toiselle puolelle) :)
Emka: sinnekkin se täti ehti.. on se nopee ja ilkee.
Kerbardiinalle onnea oviksen metsästykseen.
Titillä on tosi jännät paikat. hitsi ku pääsen vasta sunnuntaina lueskelemaan miten on käynyt. bd bd
Saikun galluppiin: En osaa sanoa minkälaiseen kotiin meidän vaavi syntyis, koska suunnitteilla on asunnon osto. Mutta mikäli tässä vielä asutaan ku vauva tulee taloon, niin se pääsee tälläseen soppelin kokoiseen rivarikaksioon.
Mun muisti pätkii...Pitäis pakkailla jotain kamoja mukaan ku lähdetään tänään jo viikonlopun viettoon miehen kotiin. Eli taas lauantaina nettipimennossa. Sunnuntaina varmaan ryntään tänne ensimmäisenä ku kotiin päästään.
Vilkutuksia ja mukavaa viikonloppua enskoille :)
-Sara-Maria-
TITI; et ole tosissas, et VOI odottaa aamuun, eiei, heti nyt välittömästi testaamaan mars...kuka malttamaton? kenestä te puhutte? Sen täytyy olla +++!! Puhaltelen täältä plussatuulia.
Samoin puhaltelen plussatuulia kaikille muillekin *erityisesti Killa, olet mielessäin...sua kovasti odotellaan jo toisella puolen :) kuten toki kaikkia muitakin!!
Täällä huristetaan rv9+5, hurjaa...painoa oon saanu kertymään jo 2 kiloa, ja toiset kaks turvotusta - yäk, eikä tunnu lähtevän millään. Muuten on järjetöntä väsymystä lukuunottamatta ihan " normaali" olotila ollu - ei siis mitään tavanomasia pahoinvointeja sun muita, kai mussa on joku vika kun ne ei iske..tavallaan ihan tyhmää.
Vielä ei olla edes vanhuksille uskallettu kertoa :) ai miten niin pessimisti, jotain sattuu heti jos turpani avaan, joten parempi olla ihan hissukseen vielä ja odotella kuun lopussa häämöttävää np-ultraa.
On tässä yks huono puoli tässä odotuksessakin (ettette nyt luule et tää on ihan ruusuilla tanssimista!), tää on ihan kauheen huolestuttavaa aikaa..toisaalta ajattelee kaiholla aikaa kun kuumeili, eikä tarvinu jokaista vihlausta ottaa niin vakavasti...nyt jokainen nippasu on jotenkin niin kauheeta ja vakavaa..ja jatkuva huoli pikkusesta painaa mieltä. Mutta kai sen kestää :)
Plussatuulia tulin kuitenkin tänne puhaltelemaan...aina välillä käyn pinon lukasemassa, älkää luulko että musta eroon pääsette!!
Tappert 9+5
kunhan töistä pääsen kotiin, tulen varmaan roikkumaan langoilla koko illan - mies lähtee oluttelemaan ja mä jään ihan yksin...kivaahan se varmaan vois olla, mutta kun on tullut aika paljon oltua yksin viime aikoina...valivali.
omaa napaa heti alkuun - tänään ultrassa 11 follikkelia oli 13-15 mm kokoluokkaa - normaali määrä ja normaali koko tässä vaiheessa. Nyt sitten 4 päivää pistellään vielä mega-annoksia ja punktiopäiväksi on määräytynyt keskiviikko - alkionsiirto sitten ensi perjantaina, jos on mitään siirrettävää. Olo on oikein hyvä - varmaankin parin päivän päästä alkaa enemmän turvottamaan.
Kiitos Naksulle kaipauksesta, on ollu niin kova kiirus ja extrapitkiä työpäiviä *vilkun vilkun, Naksu*
terkkuja kamuille, palailen!
-mooli
p.s. *moi Tappert*
Tappertille huiskutus! o/ Kiva, kun kaipaatte! Teemme parhaamme! ;)
Mooli: aika hurjia määriä oot saanut kasvamaan! Hyvä, hyvä! Miten ne sit sieltä kerätään, alakautta kaivelemalla vai...?! Meillä on tänään tiedossa miehen kanssa koti-ilta, just kokkaan sille moussakaa (en oo koskaan ennen tehnyt, saa nähdä miten onnistuu). Melkein harmittaa ettei se mene mihinkään ulos, kun sit saisin vaikka nostella sun kanssa parit maljat! ;) Se kun ei oikein tykkää jos roikun täällä, kun se on kotona. No täytyy koittaa ajatella positiivisesti, että ehkä saadaan sit pari siimahäntää kohti irtoavaa munasolua! :D
Mitkäs iltasuunnitelmat Naksulla on?
Onkohan Jessis ok tai siis se mies?
Missä Oona ja Aftis?
Katotaan, pääsenkö yhtään kurkkimaan tänne illalla että mikä meininki...
Killa
[color=FF1493]Back in stage again![/color]
[color=00B2EE][b]Juli[/b]: Voi itkujen itku en paremmin sano! *halaa* Ei se tätikään paljon aina ajttele kenen ovenrakoon mononsa työntää! Hitsiläinen kun sulla vielä tuollainen tilanne, että ette voi edes tjottailla... Tai miksi ette voisi? Jos niin sovitte? Ja jos häissä on vauvamaha niin ompelutat sit hääpukuun vekit mahan kohalle! ;)[/color]
[color=FF1493][b]Apila[/b]: Ihana kun oot täysillä mun piinailussa mukana. Nauru pääsi kun sun viestiä luin. Joo työnnä vaan heti aamusta nenäsi tänne, mä luulen että tulen uutiset kertomaan viimestään seittemän jälkeen. Olipa ne sitten mitä tahansa uutisia. Yritän joo rauhoittua! Ei oo helppoo![/color]
[color=00B2EE][b]Kesämorsian[/b]: Nauru pääsi myös sinun viestiä lukiessani! Sielusi silmin näät minut seinille hyppimässä... Ha ha! Tosiaan täällä joo hypitään seinille! Ei ollu kaukana etten jo tänä aamuna testannu. Sain kuitenkin testin pysymään kaapin hyllyllä ja huomen aamulla se on sitten menoa. Siksi säästän sen aamuun, jospa aamupissi näyttäisi paremmin totuuden kuin iltapissi.[/color]
[color=FF1493][b]Nennaliina[/b], [b]Tappert[/b] ja [b]Killa[/b]: Kiva kun tekin olette hengessä mukana ja siellä jännäätte mun puolesta![/color]
[color=00B2EE][b]Emka[/b]: Pahoittelut tädin ryökäleestä sinullekin... *halaa*[/color]
[color=FF1493]Nyt lähetään miehen veljen synttäreille. Pitääkin yrittää kituuttaa siellä mahdollisimman pitkään, syödä ittensä ähkyyn tai jotain että illalla uni tulis. Miten hitossa mä saan nukuttua kun aamun testi kuitenkin vaan pyörii mielessä! No, nukun sit autossa matkalla Helsinkiin, jos ei yöllä saa nukuttua. Pissiä täytyy ainakin pidätellä vähintään se 6 tuntia (meinasin että tuskin ennen puolta yötä uni tulee kun on tullut muutenkin tässä valvottua). Vilkutukset kaikille![/color]
[color=00B2EE]I´ll be back![/color]
[color=FF1493]T:[b]Titi-uu[/b] kp30/26-30 *jännittää jännittää*[/color]
Mulle tuli nyt just sellainen olo, että Mooli häipyy vajaan 3 viikon kuluttua tonne o-puolelle ja tuli ihan KAMALA IKÄVÄ SUA! Hyvä ettei itku päässyt! Jotenkin se tuntuu [b]ihan varmalta[/b]!
Siis tietty hyvä sulle, Mooli-kulta, kun sulle se plussan nyt kuuluisi, mutta kamala ahdistus, että mä olen täällä tuomiopäivään asti, kun kaikka vanhat kamut siirtyy vuorollaan muualle ja ehtii jo synnyttääkin, eikä mulla ole mitään toivoa! :(
Ja Naksullakin on niin hyvät tilanteet ja oireet, että varmaan sekin häipyy ja siitä näkyy vaan hännän pää, kun se livahtaa ovesta toiselle puolen...
Tuntuu siltä, että sitten kun mä olen ekana esittelylistalla, niin on mun aika häipyä näiltä palstoilta jonnekin toivottomien pinoon! :(
Mistähän tämäkin ahdistus nyt yht' äkkiä ilmaantui... Huh, täytyy koittaa koota itsensä ennen kuin mies kotiutuu tai se kuskaa mut johonkin hoitoon!
Anteeksi tämä purkaus, tuntui vain hetken niin karmealta, että oli pakko purkautua! Vähän jo helpotti! Kiitos kaikille kivoille, uusille ja vanhoille, kuumeilukamuille kun olette olemassa! :)
Killa
pinkkitaivas, sopuli, anitah, nuutti ja rouvarouva tervetuloa porukkaan mukavaan!!! Aina mahtuu seuraan. Ja muillekin jos unohdin jonkun uuden....
emka ¿ mulla samanlaisia oireita: vessassa juoksemista yöllä ja painontunnetta alavatsassa. Mitähän ne tällä kertaa meinaisi....
Kathy ¿ kerro miten oot saanu sen 10 kiloo pois? Tän tarttis saada samanmoinen määrä pois, mutta kun tuo ruoka maistuu vähän liiankin hyvin. Urheilen kyllä, mutta pitäisi kai ryhtyä tekeen jotain pitkäkestosta harrastetta --> maratonille vaan.....plääh.
Jessica ¿ miten siellä miehesi jaksaa? Joko parempaan päin?
MaryRose ¿ pahoittelut negasta!
Titi-uullahan on jännät paikat....huhuu....tuu sit heti kertoon. Käyn tsekkaamassa aamulla ennen kuin lähden shoppailemaan....
Sabam:ille opiskeluintoa *huiskuttaa*
Nuutti ¿ oon kade sulle kun saat asustella rapakon takana.....huokaa. Millonkahan sitä sais otettua sen ison askeleen ja nostettua kytkintä siihen suuntaan. Jos vain työpaikan sais niin.....tää lähtis heti..Tykkäätkö asustella siellä?
Pahoittelut kaikille tädinryökäleen yllättämille. Onse pirulainen akka kun aina se sieltä tulee, vaikkei ole kutsuttu!
Mooliseni ¿ jokos sidupullo on korkattu? =) Vitsi sulla alkaa olla jännät paikat ton hoidon suhteen....* pitää peukkuja *
Killa ¿ Moiiiiiiiiiiiii!! Täällähän mä. Sain pariksi päivää jonku siivousinnon (edeltänee tädin tuloa) joten en malttanut kirjoitella vaan kävin vaa lukemassa teidän jutut.
*Vilkutus * myös Naksulle ja muille kamuille!
t. Afternoon kp 23
Älä huoli, kyllä tämä tyttö taitaa olla sulla täällä kaverina ajasta ikuisuuteen.....!! Valitettavasti.
Mutta ei luovuteta, eihän!!!
t. Afternoon
Sara-Maria: Hoffit rules ;)! Miulla kävi niin, että ensi silmäyksellä ihastuin rotuun niin, ettei enää tarvinnut miettiä muita... Ihanan itsepäisen iloisia, enemmän tai vähemmän viisaita, mut vauhtia piisaa!
Juli: Et oo yksin, täti kans oikein ettimällä tais miuta ettiä, kun löys miut töistä...
Eli niinpä täälläkin, täti tuli käymään. Nyt siis värväämään simppa-armeijaa pitämään täti kaukana tästä kierrosta!
LB kp 1/27-44
Joo koitetaan olla luovuttamatta! :) Mä koitan töniä sua tonne o-puolelle, ja kun pääset tukemasti sille puolen, niin tartu mua sit kädestä kii ja vedä perässä! :)
En siitä tärpistä tiedä.. Kyllähän se lääkäri setä joka mua kiusas :) sanoi et yleensä joka 3 tulee raskaaksi 3 kuukauden kuluessa tutkimuksesta, mut.... Eipä tässä auta ku yritellä ja odottaa se 3kk. Nyt olis kp9/26-27. Mutta kyllä matka teki hyvää.. Pääsi vähän irti arjesta.. Viikonloppu sit menee kursseillessa, mut yritän ehtiä piipahtamaan jossain vaiheessa. AURINKOISTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!! PLUSSAONNEA VARSINKIN PIINAILIJOILLE!!! Muille kans tietysti! :) +++++++++++++++++
Hei vaan kaikille!!!
Ollaan siis ehjänä palattu reissusta ja karu arki on kohdannut. Töissä olen ja huomenna taas heti aamulla takaisin! En ole kerennyt kolmeen päivään teijän kuulumisia lueskella, eli ihan ulkona olen ;)
Titi-uu: TOIVOTAAN PLUSSAA!!
ON: kp ehkä kai 5. Jatkuvien alaselkäsärkyjen vuoksi soitin tänään ja varasin lääkäriajan. Juteltiin vastaanottoapulaisen kanssa tästä vauva haaveesta ja lääkäriasiaksi hän kirjoitti selkäsäryt ja lapsettomuus. No oikea lapsettomuusraja ei ole vielä mennyt, mutta jospa sais selvyyttä sitten sieltä tähänkin asiaan...
Vilkutuksia kaikille!!!
Ja uusille tervetuloa!
T:Remukka
Rakas Killa - olet ihqu! miten sulle nyt sillai...kiva että toiset jaksaa uskoa, kun itse ei jaksa...ovisonnea sulle!!!!
sitäpaitsi sovittiin, että yhdessä sitten lussataan!!!! ja sitten pyöritään mahat piukeina stockalla:=) ja sit kun nyytit syntyy, tukitaan kaikki väylät ja lävet vaunuillamme - ihan kybällä ja oikeutetusti:=)! Hih!
Naksuliiniiiiii....
Aftis; jep, kolmas sidu menossa...ja sähän tulet mukaan tähän alkavaan lussa-aaltoon...:=D
Toiv. Jessiksen mies on jo paremmassa kunnossa....VOIMAhali***
Terkut myös Oonalle (mikä tilanne?), nellalle ja brookella!!!
-m
mullakin alkaa olla hermot riekaleina titin piinailusta, hemputti sun kans!! herään kyl huomen aamulla jo kuudelta ja säntään tukka pystyssä tänne lukemaan sun plussa uutisen :)) nyt rraauuuuhotuuut siiieeelllä... apuaapuaapua, tämä elää hengessä mukana bdbdbdbdbd