~Ensikot perjantaina~
Kommentit (47)
käy hönkäilemässä Titi-Uun masuun onnellisia tapahtumia, ja kaikille muillekin hirmuisesti plussatuulia! Odotan teitä kovasti tonne o-puolelle!!!
Makkara
mies töissä ja uni ei tuu, kun ei oo kainaloo... :( No, onneks on myös Titi-uu -köypeli, joka aloitteli jo uuden, perjantain pinon, joten voin tässä sitä jatkaa.
[color=CD69C9]Titille myös ONNEA[/color], plussaahan se aivan varmasti tarkoittaa ja lauantaina vielä vahvempaa!! Ihanaa.. Luulin jo, että joku viesti oli mennyt ohi, kun sun negasta puhuttiin, mutta se taiskin olla siis vain ymmärrysvirhe... Harmi vaan noita kipuja, joita joudut kärsimään. Kuulostavat kyllä aikas pahoilta. Mutta kyllä varmaan kestät, jos oikeasti on kyse kohdun kasvamisesta tai muusta raskauteen liittyvästä..?!? Eikö? Meillä äiti on myös alkanut ehkä äidin(mummon)vaistollaan hössöttään kaikkee, vaikkei ollakaan kerrottu ehkäisyn poisjättämisestä. Muutama päivä sitten se alkoi jo kaivella häkkisänkyä varastosta.. Joten kyllä siis jonkunlaisia oireita ja tuntemuksia muillakin voi olla toisten kuumeilusta.
[color=CD69C9]Sopuli ja Anitah tervetuloa kuumeilemaan![/color]
[color=CD69C9]Jessicalle[/color] ja miehelle jaksamista. Eihän ole vaan kovin vakavaa?
[color=CD69C9]Rouvavauva:[/color] kyllä täälläkin ollaan mietitty kaikenlaista koskien tulevaa (toivottavasti?) raskautta ja lapsen syntymää. Itseäni tällä hetkellä mietityttää eniten synnytys ja siihen liittyvät komplikaatiot.. Mutta on kai kuitenkin ihan tervettä tuollaisia asioita ajatella, onhan kyseessä kuitenkin iso asia, uuden ihmisen elämä!!
Harmitteluja ja tädin karkoitustaikoja tädin yllättämille! Teitä taiskin olla aika suuri joukko.
[color=76EEC6]ON: Nippailut mahassa on hieman vähentyneet, mutta äsken huomasin riisuutuessani, että tissit, varsinkin nännit ovat hirvittävän arat.. Oliko tämä nyt sitten merkki tädistä vai maha-asukista? Olo on edelleen hieman ristiriitainen, toisaalta uskon tärppäävän ekalla kerralla, mutta toisaalta mielessä on edelleen vanhempieni kolmen vuoden (jollakin muullakin oli sama aika?!?) yritys ja se, että on hieman epäreilua, jos itse raskaudun heti ja te, vanhimmat kuumeilijat olette täällä kuumeilleet jo vuodenkin..:( Menis aika vaan nyt nopeesti ja pääsisin jo testaamaan!!! En jaksa odottaa..[/color]
Uuden gallupin voisin muuten laittaa käyntiin tässä yön pimeinä tunteina: [b]millaisen asunnon teidän pikkuinen saa ensikodikseen?[/b] Meillä tällä hetkellä kerrostalokaksio, mutta jollei talon rakennusta saada pian aloitettua ja haikara ilmoittaa vierailustaan, täytyy etsiä suurempi rivitaloasunto tai sitten pieni omakotitalo rakentamisen ajaksi.
-Saikku kp 20-
...taalta rapakon takaa tahtoo mukaan kuumeilemaan. Eli olen 30-kymppia lahestyva rouvasihminen :). Mun mies on amerikkailainen, samanikainen kuin mina, hanella viela vuosi opiskeluja jaljella. Vuosien reissaamisen, opiskelujen ja biletyksen jalkeen nyt on vihdoin tilanne, etta voimme antaa vauvan tulla. Toistaiseksi mennaan tjottaillen, takana ensimmainen luomukierto.
Oon jonkun aikaa lukenut teidan juttuja, nyt ajattelin uskaltaa jo mukaan. Asumme Keski-Lannessa, puolen miljoonan asukkaan kaupungissa, jossa mun lisaksi asuu 3 suomalaista, ja suurin osa ystavista taalla ei kelpaa kuumeiluseuraksi.
Te tunnutte olevan varsin lupsakkaa seuraa, eli enkohan ma paase kuvioihin mukaan nopeasti.
Titi-uulle paljon energiaa jaksamista kipujen kanssa...toivottavasti se siita viela plussaksi muuttuu!
Plussatuulia kaikille!
Nuutti
Tsemppiä Titille, pianhan on lauantai ja voit jälleen testata! bd
Jeps, eli omasta yrityksestämme voin sanoa, että wirallisesti lähti käyntiin eilen, kp 19/28-29, eli mitään plussia tästä kierrosta ei haeta. :) Tuntuu tämä ajatus vaan niin mukavalta. Täältä vaan olen lukenut ällistyneenä, miten jengi tunnistaa ovulaation, siis mulla ei ole mitään tuntemuksia. No, suurin piirtein kp 14-15 välillähän se oletusarvoisesti olisi. Ei kyllä menkoistakaan ole juurikaan tuntemuksia, tietty alkamisen tuntee ja vatsassa välillä tuntuu oudolta (kipu on ehkä liian voimakas sana kuvaamaan tunnetta), muttei mulla yleensä ole rinnat kipeinä tmv. Jeps, olipas mielenkiintoinen sepostus...
Hauskaa viikonloppua kaikille. :)
Titi: sori, luin huolimattomasti kun koitin kiireellä kahlata pinoa läpi ja tulkitsin harmaan viivan negaksi, kun olen täällä oppinut että se on viivanpaikka! Jäi se punainen häivähdys huomaamatta. :) Vaan siispä varovaiset onnittelut, toivotaan että viivat on seuraavalla kerralla jo vahvemmat! *bd*
Naksu: eiköhän se simpat siellä odottele! *bd* Jos mulla ois ovis tässä viikonloppuna, niin päästäis sit piinailemaan samoihin aikoihin! :)
Nuutti: Tervetuloa joukkoon mukavimpaan! :)
Rouva: mäkään en tunne ovista mistään tuntemuksista. Siksi tykkään noista ovistesteistä, varsinkin kun kiertojen pituus vaihtelee. Limahommiin oon koittanut perehtyä, mutta enpä niistäkään paljoa saa selvää... :)
Saikku: kyllähän se on ihan mahdollista plussata ekasta yrityksestä! *bd*
Asuntogalluppiin: ei vielä tietoa millaiseen kotiin vauva syntyisi! Asunnonostosuunnitelmia on, mutta mies on niin hitaasti lämpenevää sorttia tässä asiassa, että toimintaa ei vielä ole! Vaan jos plussaisin, pistäisin mieheen vauhtia vaikka väkisin! ;)
Perjantaita kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia :)
Omaa napaa ihan alkuun : meillä olis ovispäivät juuri käsillä. Täytyy toivoo tärppäämistä. Toki tulee jos on tullakseen. Kuumeilua on ilmassa todella paljon, niin mulla kuin miehellä. Ja kun tilanne kaikinpuolin on vakiintunut, niin nyytti olis enemmän kuin tervetullut. Oviskipuja olen koittanut tunnistella, mut eihän mulla mitään oireita ole. Tädin vierailut kyllä tunnistan jo päiviä ennen. Täytyy kai tarkkailla tarkemmin.
Saikun galluppiin vastailisin että meillä tuleva nyytti saisi kodin omakotitalosta rauhaisalla asuntoalueella. Naapureissa lapsia jonkinverran, mut vanhempia. Koulut ja muut palvelut lähellä. Pienoinen tulisi saamaan ihka oman huoneen (luonnollisesti) mut se, että millainen huone tulee olemaan, on täysin avoinna. Nyytti saisi tykätä koirista, koska meillä jo kaksi on.. Olen kai vauvakuumetta purkanut niihin :) Ne on sellasia lutusia ;)
Mä täällä olen enemmän varmaankin seurailevana osapuolena mut ajoittain intoudun kirjoittelemaan. Mukavasti hurahtaa täällä työpäivä :)
Vielä kerran plussatuulia kaikille :)
Täällähän ollaan oltu jo ajoissa liikkeellä :)
Kaikille uusille Ensikoille kovasti tervetuloa myös minunkin puolestani! Toivotaan, että vierailuaika jää lyhyeksi ja täältä tapahtuu joukkoryntäys tuonne o-puolelle.
Titi-uun puolesta jännittää kovasti ja on sormet ja varpaat pystyssä että saisit vahvan plussan testiin huomenna!
Saikku kyseli, että millaisen kodin esikoinen saisi (siis saa, jos sellainen suodaan). Me ostimme keväällä paritalon puolikkaan, joka on kyllä tämän hetkinen unelmakoti. Ei mikään linna, mutta just meidän näköinen, kokoinen ja oloinen. Pienellä rempalla saatiin kaikki paikat mieleisiksi. Pieni oma pihakin löytyy päiväunien ottamiseen ja telmimiseen.
Omaa napaa: Negaa, negaa ja negaa. Siis ne perhanan ovistestit! Kyllä oikeasti hiipii epäilys, että ovuloinko ollenkaan. Nyt menossa jo 20/28-32, mutta se kiertohan on ollut jonkin verran sekava joten en oikeasti tiedä mitä tapahtuu. Tänä aamuna tuntui juilimista munasarjojen alueella tai joka tapauksessa tuolla alavatsassa. Ei kai tässä auta kun odottaa seuraava tädin vierailu ja soittaa aika gynelle
:( Stressaavaa!
Onneksi alkaa viikonloppu ja saa olla ihan rennosti. Saan 12 -vuotiaan siskoni viikonloppuna yökylään, joten voidaan puuhata isosisko-pikkusiskojuttuja ;)
Pirteää perjantaita kaikille!
Kepardi
[color=lime] Vapaat ohi ja tänään iltavuoroon, meikäläisellä ei muuten pahemmin tänä kesänä ole vapaita viikonloppuja ollut... No, sehän tietää vaan rahaa! =) [/color]
[color=fuchsia] Edelleen moolia kaipailen... =( Kuinkakohan teidän hoidot sujuu, eikös teillä tiistaina ollut toiminnan paikka taas? [/color]
[color=green] Killa: Joo, kimppapiinat! =) Mun kierto venyiskin sitte ihan mahdottomaks, 33-34 päiväseks... Hui! [/color]
[color=teal] Titi: Toivotaan nyt että se ois SITÄ! [/color]
[color=purple] Kepardiina: Onnea nyt siihen oviksen metsäsätykseen! Mitä testejä sä käytät? Meinaan vaan että kaikki testit eivät välttämättä " sovi" kaikille, ainakin mulla mammaksin testit eivät näyttäneet ovista mutta heti kun siirryin aconiin niin bongasin sen. Toiset taas ovat tykänneet mammaksista, joten kantsii varmaan jossain vaiheessa kokeilla toista merkkiä jos ei millään löydy! [/color]
[color=olive] Makkara: Moooooo! Mitäs kuuluu? Kuinkas masun kasvatus sujuu? [/color]
[color=maroon] Uusille tervehdys, teitä taisikin olla useampia, ihan toiselta mantereeltakin! Tänne vaan kirjoittelemaan! [/color]
G: Tällä hetkellä majaillaan tupak.+h+s -asunnossa, mutta asumisoikeusasunto on hakusessa. Tämä sen vuoksi, että täältä treelta päin ei tunnu tontteja löytyvän, niin on vähän vaikeaa alkaa rakentamista suunnittelemaankaan! =) Sitä odotellessa siis, mutta toivottavasti kuitenkin ennen vaavia päästään tästä kämpästä tilavampaan - vaikkakin viihdytään tässä oikein hyvin näin kaksistaan!
ON: Hartiat huutaa kuolemaa! Oon varmaan yölläkin ollut niin jännittynyt näistä haaveista, että aamulla herätessäni olivat aivan jökissä! Ja tuntuu oikein tulehduskivulta, ei siedä siis kosketusta ollenkaan! Raskauteen liittyvää ei niin mitään, vasen tisu edelleen kipeä ja nännipiha kumman suuri, mutta tuo todnäk sitten oviksen jälkeistä oireilua. Edelleen vaan kummastuttaa näin myöhäinen ovis (jos nyt oli sitä) menee kierrot siis sekavammiksi kuin ennen teroja! Paljonpa niistäkin sitten oli hyötyä, pah!
[color=00C5CD]Tervetuloa [b]Sopuli[/b] ja [b]Nuutti[/b]!
Vilkutus [b]SillySausagelle[/b]! Sinä senkin vakoileva yökyöpeli! ;)
Missäs [b]Juli[/b] luuraa? *huhuilee*
Kysyin mieheltä, että eikö häntä yhtään jännitä, kun testiinkin tuli jo jonkunlainen viiva, niin ei kuulemma jännitä. Sitten kuulemma vasta jännittää kun siihen testiin ilmestyy ihan selkeästi ne kaks viivaa! Miten hitossa miehet voi olla tollasia! Mä yritin väkisin tänäänkin nukkua pitempään, että tämä päivä menis äkkiä ja huomenna vois testata, vaan kaheksalta heräsin, eikä uni tullu enää väkisinkään. Huomisaamuun klo:06.00-07.00 on vielä parikymmentä tuntia... *vääntyilee kärsimättömästi*
[b]Saikku[/b]: Odottavan aika ON pitkä! Minusta huominen aamu on vielä ikuisuuden päässä... Mulla taitaa olla päin vastoin tuo rintojen arkuus. Yleensä mulla menee oviksen jälkeen ennen tädin tuloa rinnat kipeiks, mutta sitäpä minä nyt oon tässä kovasti ihmetellyt, kun eivät ole tässä kierrossa kipeytyneet ollenkaan! Nyt ne on ehkä muuttuneet raskaimmiksi ja on sellaiset pehmeät, ei lainkaan kipeät! Toiveet on täällä korkealla tuon testituloksen suhteen! Toivotaan että sulla tuo arkuus taas liittyisi masu-asukkiin, eikä tätiin! bd
Vastailen samalla sun [b]galluppiin[/b]: Meidän pikkuinen saa ensikodikseen omakotitalon maaseudulta, jossa neliöitä on tällä hetkellä 120, mutta vielä olisi tarkoitus joskus sitten yksi huone tänne tehdä, kunhan pikkuinen kasvaa. Molemmat tulevat mummolat ovat lähellä 5km:n säteellä! No, kunhan nyt ensin saadaan koko pikkuinen!
T:[b]Titi-uu[/b] kp30/26-30[/color] JÄNNÄÄ!!!
Titi-uu: Täälä on peukut pystyssä sun plussaamisen puolesta. Luulen, että sellanen sieltä tulee lauantaiaamuna vahvana viivana. bdbdbdbdbd.
Nuutti: Tervetuloa mukaan mukavaan sakkiin.
Rouvavauva: Mulla on kans sama ongelma eli en tunnista ovista mistään, mutta ovistikkuja en ole vielä ottanut käyttöön. Harkinnassa on kyllä ollut, mutta oon aatellut, etten hommaaa niitä ennen kuin nää mun kierrot olis tasasempia. Mulla on tosi epäsäännöliliset kierrot riesana.
Kepardiina: Toivottavasti ovisplussa pamahtaa pian testiin.
Asuntogalluppi:
Vauva syntyisi rivitaloneliöön, mistä se saisi yhden huoneen. Täälä hetkellä me tosin asutaan kerrotalokolmiossa, mutta muutto rivariin on edessä näillä näkymin syyskuun lopussa, mutta lopullista päivää ei vielä tiedä. Asunto on siis aivan uusi ja sitä vielä rakennetaan, mutta aikataulun mukaan kohta pitäs päästä muuttaan.
ON: kp53 menossa ja teroja popsitaan. Ei mitään uutta täälä. Tätiä toivotaan siis pian kylään, että pääsis vihdoin uuteen kiertoon.
KATHY
nyt ihan vauva-asioiden ulkopuolista juttua välillä. =) Eli millainen on näärännäppy? ;) Hih, joo-o, en tosiaan tiedä, ei ole itselläni koskaan ollut - ainakaan aiemmin. Mulle ilmeistyi nimittäin eilen aamulla sellanen punainen, ei-selkeärajainen patti tuohon alaluomelle, aristaa jos sitä koskee, muuten ei kipeä. Mietin tässä vain että mikäs kumma mötikkä tuo on! Ei ole siis sisäluomella, vaan tuossa ulkopuolella, silmän alapuolella... Ja ku olen kuullut puhuttavan näärännäpyistä, niin mietin oisko tuo se...
Niitä Mammaksin testejä tosiaan olen käyttänyt, mutta nyt on kyllä todellakin merkin vaihtamisen paikka! Olen useammassa kierrossa niitä käyttänyt, mutta koskaan en ole saanut kahta viivaa ovistestiin saatika raskaustestiin. Mutta kiitos vinkistä, mukavaa kuulla että jollain muullakin on ollut Mammaksin testien kanssa " ongelmia" , niin ei ole itse ihan luonnonoikku :) Onkohan niitä kotitestit.comin testeistä mihinkään?
Kuulostaa muuten just näärännäpyltä tuo sun kuvaileva näppylä :) Tsekkaapa tuo linkki, löytyy hoito-ohjeita:
http://www.helsinginlaakarikeskus.fi/palvelut/?file=content_exec&id=393…
Muksaa päivää !
Kiitti linkistä! Huh, onpas kovat hoito-ohjeet, mä kun oon aina tosi laiska kaiken tollasen kanssa! Mutta kai se on parmepi hoitaa ettei äidy kovin pahaksi!
Suosittelen kyllä ovistestien vaihtoa jos oot jo pidempään testaillut! Ja aconin nimeen vannon minä noiden ovsitestien suhteen, vaikkei raskaustestien kanssa ookaan ollut yhtä hyvä säkä!
Pitkät pätkät tekstiä katosi taas taivaan tuuliin. Juuri tänään, kun päätin, etten viitsi tekstiä kopioida (koska kone/ohjelma ei ole taas pariin päivään temppuillut), niin kaikki vaan hävis. Referoin nyt sitten jotain tuosta äskeisestä kilometriviestistä.
[color=EE1289]Titille[/color] iso kasa kärsivällisyyttä! Eikös teillä ole se matkakin nyt edessä? Jospa vaikka keksisit siitä jotain mukavaa ajateltavaa... (Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.)
[color=EE1289]Makkaralle[/color] ja makkaran masulle vilkutus!
[color=EE1289]Saikku[/color]: Haaveile ja toivo plussaa ihan rauhassa. Vaikka se välillä koville ottaakin, että joku toinen plussan nappaa, niin eihän se ole meiltä muilta pois. Ei onnea tässä maailmassa ole millään tavalla rajattu määrä, kyllä sitä riittää meille kaikille. Eikä tällaista pitkän kaavan kuumeilua kenellekään toivo, joten ihan varmasti saat toivoa sitä plussaa jo nyt. Ja ennen kaikkea hyvällä omallatunnolla. Vaikka " etuilu" plussajonossa saattaa heikkona hetkenä tuntua epäreilulta, ei sille vaan voi mitään. Elämä vaan on tällaista. Ihan varmasti olet plussasi ansainnut!
[color=EE1289]Nuutille[/color] tervetulotoivotus. Kiva päästä lukemaan vähän muunkin maailman kuulumisia.
[color=EE1289]Killalle[/color] onnea oviksen odotteluun! Kasvatahan sitten kunnon pupunkorvat ja oikein kunnon tupsuhäntä Oon@n mallin mukaan. :)
[color=EE1289]Sopulillekin[/color] tsempitystä ovisaikoihin!
Kylläpäs se [color=EE1289]Kepardiinan[/color] ovis temppuilee. Sekin on ilmeisesti ihan normaalia, ettei ovista joka kierrossa ole. Vaikka mun puolesta se saisi olla vaikka joka viikko, jos vaikka sitten onnistumisprosentti pompsahtaisi. Itse en haluaisi ainakaan tuhlata yhtään kiertoa temppuilevan oviksen takia. Jospa se sieltä on vielä tulossa, hitaasti mutta varmasti... bdbdbdbd
[color=EE1289]Naksulle[/color] lähettelen hellää virtuaalihierontaa. Se on niin helläkätistä, ettei sitä edes meinaa tuntea, huomaatkos? Mitäs sanoisit, jos sulla onkin ollut kaksi ovista tässä kierrossa ja saatte sitten keväällä kaksoset? Olisikin superhypermielenkiintoista, kun lapsosilla olisi reilu viikko ikäeroa... Niin, ja tuo kuvailemasi silmänäppy saattaa hyvinkin olla näärännäppy. Itselläni on joskus ollut, mutten kuolemaksenikaan muista miten sitä piti hoitaa. Äitini mukaan se tulee siitä, että on katsonut jotain sellaista, mitä ei olisi saanut katsoa. Mitäs oletkaan sitten viime päivinä tirkistellyt?
[color=EE1289]Kathylle[/color] vilkutus! Ja tietysti kaikille muillekin [color=EE1289]eskattarille[/color]!
[color=EE1289]G[/color]: Jos se Herra Haikara saa sen osoitelistansa päivitettyä tässä muutaman vuoden sisään, niin vauva saa kodikseen paritalon puolikkaan kahdessa kerroksessa. Oma huonekin vaaville on luvassa. Ja sisaruksellekin löytyisi vielä tilaa... Oma piha on sellainen " pienen postimerkin kokoinen" tavallinen rivaripiha, vaikkei siis rivarissa asutakaan. Tänä vuonna piha ei varmastikaan voittaisin mitään kauneuskilpailua, koska se muistuttaa lähinnä jotain heinäaroa aavikon laidalla. Kuivaa ja ruskeaa nurmikkoa ja muutama kuumuudesta nuutunut kukka ruukuissa. Tosi houkuttelevaa!
[color=EE1289]ON[/color] on ja pysyy. Se siitä.
Kokeillaan, josko teksti nyt ilmestyisi sinne minne pitäisi. Kopioinkin sen kyllä vielä varmuuden vuoksi.
~dese
kiitti hieronnasta, heti helpotti! =) Joo, tänne vaan ihan niin monta lasta kuin on tullakseen! Se ei vaan taida ihan niin mennä, mutta toivossa on hyvä elää! Hih!
Onhan se kiva aina leikitellä mitä ihmeellisimmillä vaihtoehdoilla. Varsinkin kun täällä on aina välillä melkoisen hulvaton meininki, me taidetaan olla kohta jo oikeita maistereita tässä diagnosoinnissa. Kysy mitä vaan, niin aina löytyy joku vastaus! Vastauksen luotettavuudesta tai edes järkevyydestä ei kuitenkaan kannata lyödä vetoa kovin suurella summalla. :D
Taidan muuten minäkin kokeilla vaihteeksi noita aconin testejä. Jospa se onkin ollut " vaan" siitä kiinni, että mammaksin kanssa oikein synkkaa. On nimittäin ollut pieniä tulkintaongelmia niissä viivoissa. Ja eikun shoppailemaan!
-dese-
Ihanaa kun tämäkin viikko on kohta pulkassa ja pääsee viikonlopun viettoon, enää yks iltavuoro edessä :)
Titi-uu: hui kun muakin jännittää sun puolesta! testaat kyllä heti uudestaan lauantain aamupissasta, tämä on käsky!! :) toivottavasti se mun enteily nyt piti paikkaansa ja se plussa pärähtää testiin huurrrrjan vahvana :) iiiiks!
Makkara: moiii :) jokos masu on miten pyöreä? kiva kun vanhoja tuttuja täälläkin näkee..vaikka olen kyl käynyt vaklailemassa sillon tällön tuol toisella puolella.....:P
Kathy@: lähetin just eilen illalla ton tädin meiltä pois ja käskin piipahtaa teillä ohimennen, lupasi tulla niin lujaa kuin minillään pääsee :)
Rouvavauva: ihanalta tuntuu lukea uusien enskattarien intoa puhkuvia jutusteluja :) *muistelee miten innosta sykkyrällään tämä oli 8kk sitten*
Naksu: Mun hoitotäti sanoi joskus kun olin ihan pikkiriikkinen ja päivähoidossa et näärännäppy tulee jos kattoo vessanpönttöön, olin ihan kauhuissaan kun olin salaa kurkistanut mökillä ulkohuussin reijästä et kohta mun silmät on ihan täynnä niit :D ei onneks oo viel koskaan tullu yhtään... Toivottavasti niskakipu menee ohi, tämä tyrkyttää siihenkin vaivaan lämmitettyä kauratyynyä :)
Mooli: missäs olet???
Sopuli, Anitah, Nuutti: tervetuloa joukkoon piinailevaan :o)
Saikun galluppiin: Vauva (jos sellainen joskus saadaan) pääsee ihka uuteen kotiin, tai jos vauva odotuttaa kauan ei enää ole uusi koti, mut kumminkin, on asuttu nyt n puoli vuotta uudessa talossamme, itse rakennettiin metsän siimekseen 125 neliöinen meidän unelmien talo.
Omassa navassa ei kummempia, ovista ruvetaan ootteleen ja valmiiksi jo simppoja matkaan laittamaan, täti pakkas kamansa eilen, jihaaa :)
eipäs kummempia tällä erää...moiiiiks :)
Missäs olet? Nyt tänne ja heti! Tuu nyt piinailemaan mun kanssa! Yksin on tylsää... (valehtelen, tää on oikeesti huippujännää!) Ei kestä penkissä! Enää 18 tuntia niin pääsen testaamaan! Minen kestä tätä piinaamista!!!! Ihanaa, kamalaa, ihanaa, kamalaa, ihanaa, kamalaa, kamalan ihanaa, ihanan kamalaa.... HELP MEEEE!! No eihän minua kukaan voi auttaa... Tai voi, ampuisko joku ystävällisesti nukutusnuolen minuun nyt ja heräisin aamulla kello kuusi jotta voisin pissiä testiin viivat! Ei kai [b]kathy@[/b] vaan asu Itä-Suomessa? Ettei se [b]apila[/b]n lähettämä täti vaan eksy meille matkalla?!?!? Pitäkää ne tädit loitolla minusta nyt! Ykskään täti ei saa nyt tulla tyrimään tätä! Voiskohan joku laittaa minut pakkopaitaan tai jotain, hermot on riekaleina!!! AAARGH! Menen kohta käymään äidin luona ja voi hemmetti se huomaa kuitenkin että nyt on lapsessa jotain häikkää... Aina se huomaa kaiken... Pitäisköhän kuitenkin yrittää taas käydä vaikka lenkillä ennen äidin luo menoa, jos vaikka ihan pikku hetkeksi sitten rauhottuisin... Ei pysty rauhottumaan... Olkaa kiitollisia että olette virtuaalietäisyydellä minusta, muuten en vastaisi teoistani, saattaisin halia rutistaa teidät hengiltä tai roikkuisin puseron kauluksissa ja vaatisin vastaamaan että tuleeko se plussa! Eihän siihen kukaan voi vastata... Hölömö minä! Nyt lähen pois sekoilemasta täältä. (En minä häiriintynyt ole...)
Ihanaa Titi että olet minua täällä huhuillut :)) Harmi vaan että minusta ei ole sinulle piinailu seuraksi nimittäin se täti PE***LE löysi tänne :( Kyllä täytyy sanoa että harmittaa, surettaa, masentaa, itkettää ja suoraan sanottuna VIT***AA!! :( Kierron pituudeksi jäi sitten 33 eli ihan normirajoissahan se pysyi (28-35).. Ei taida meille tulla Raulia koskaan vaikka illalla ehdittiiin miehen kans suunnittelemaan vaikka mitä! :( Taas kauheeta sanoa miesraasullekin uutiset.. voi itkujen itku!!
No vielä enemmän harmittaa se kun ei voida nyt sitten edes yrittää (ei oikeen edes tjottailla) muutamaan kuukauteen ettei mene nyt sitten häiden kans päällekkäin.. vaikka eipä sillä taitaisi väliä olla vaikkapa ei ehkäistäisikään kun ei kerran mitään tapahdu.. Joskus vuoden vaihteessa aloitetaan sit yritys uudestaan..
En silti malta jättää teitä rakkaat ystit vaan luultavasti hengailen täällä silloin tällöin ainakin lukemassa kuulumiset..
Oli vaikka mitä kommentoitavaakin mutta tulen vaikka sitten illemmalla uudelleen kun mieli on vähän parempi..
Titi muuten.. aivan loistavalta kuulostaa oireesi ja tuo haamu, oon ihan varma että sä plussaat huomenna!!! *bdb*
Vilkutuksia muille!
T. Juli kp 1 *harmittaa niin että ei jaksa tunnusvärejäkään laittaa* (tämä päivä on pelkkää mustaa)
en saa taas nukuttua kun masussa on taas meneillään sellaiset pippalot. On se kumma, että kun yrittää asettua aloilleen niin silloin siellä vasta alkaa tapahtua! No, parempi onkin että tapahtuu, ja tapahtuis nyt sitä toivottua sitten kun kerta jotain tapahtuu!