Miksi naiset pilaa naamansa luonnottomilla irtoripsillä?
Kuten Hintsasen Varpu,Manniska ym.Niin jumalattomat tekoripset,ettei meinaa jaksaa pitää silmiä auki.Kuin jollain estraditaiteilijalla.
Mihin tällaisia tarvitaan?ihan nättejä ilmankin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minun elämääni ei vaikuta milläänlailla kenenkään ripset, hiustyyli, värjäys yms.olen nainen omalla tyylilläni, ja niin saa olla toisetkin. En vaan vaan katso soveliaaksi puuttua kenenkään henkilökohtaisuuksiin.
Kyse on irtoripsistä,ei henkilöistä itsessään.
Sopii hyvin luonnottomien hammaskuorikkojen ja botoxnaamojen ja duckfeissihuulien oheen.
Pahimmilla hirviöillä on ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee niin paljon muitakin typeriä asioita että on vaikea ymmärtää kuten.
Meikkaaminen
Korkokengät
Kynsien lakkaaminen
Turbohuulet
Kauneushoidot
Hiusten värjääminen
Laukut
Korut
Valokuvissa poseeraaminen huulet törröllään ja perse taakse työnnettynä
jne jne...
Miksi miehet eivät tee noin typeriä juttuja?
Tekee ne. Paljonkin. Ne ei vain liity mitenkään itsensä parantamiseen vaan yleensä suorannaiseen typeryyteen ja itsetuhoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun elämääni ei vaikuta milläänlailla kenenkään ripset, hiustyyli, värjäys yms.olen nainen omalla tyylilläni, ja niin saa olla toisetkin. En vaan vaan katso soveliaaksi puuttua kenenkään henkilökohtaisuuksiin.
Kyllähän se menee henkilöön itseen jos ripsien takia alat pitää ihmistä typeränä, ih misro skana tai säälittävänä. Jonkun ihmisen viattoman mieltymytksen vuoksi leimaat koko ihmisen täysin ala-arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin luonnottomien hammaskuorikkojen ja botoxnaamojen ja duckfeissihuulien oheen.
Pahimmilla hirviöillä on ne kaikki.
Ns. silarit tietysti myös. Myös berseessä.
Irtoripset ja ylimeikkaaminen on erotiikantappaja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä niistä huomaa että ne on nimenomaan irtoripset eli feikkiä.
Naiset huomaavat. Miehet katsovat vain, että siinäpäs luonnonkaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmilla hirviöillä on ne kaikki.Ns. silarit tietysti myös. Myös berseessä.
Ja bodari/fitness-osaston överirusketus tai suihkurusketus sisältyy pakettiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se menee henkilöön itseen jos ripsien takia alat pitää ihmistä typeränä, ih misro skana tai säälittävänä. Jonkun ihmisen viattoman mieltymytksen vuoksi leimaat koko ihmisen täysin ala-arvoiseksi.
Kuka on puhunut typeryydestä,ihmisroskasta?en minä ainakaan!ainoastaan sinä itse.
Ite tykkään käyttää irtoripsiä, ihan arkenakin. Kivan näköisiä ja saa kuitenkin helposti pois!
Jos pitää valita luonnollisen, ylipainosen ja feikki mamman väliltä, niin kyllä se ylipainoinen matkaan enemmin lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee niin paljon muitakin typeriä asioita että on vaikea ymmärtää kuten.
Meikkaaminen
Korkokengät
Kynsien lakkaaminen
Turbohuulet
Kauneushoidot
Hiusten värjääminen
Laukut
Korut
jne jne...
Siksi koska media on erikoistunut naisen seksualisoimiseen. Miehiäkin seksualisoidaan mutta ei samalla mittakaavalla, lähellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen
Korkokengät
Kynsien lakkaaminen
Turbohuulet
Kauneushoidot
Hiusten värjääminen
Laukut
Korut
jne jne...
Tekee ne. Paljonkin. Ne ei vain liity mitenkään itsensä parantamiseen vaan yleensä suorannaiseen typeryyteen ja itsetuhoisuuteen.
Laita esimerkkejä
Meikkaaminen
Korkokengät
Kynsien lakkaaminen
Turbohuulet
Kauneushoidot
Hiusten värjääminen
Laukut
Korut
jne jne...