Mikä selän n vaiva aiheuttaa alavatsa ja alaselkäkipuja? Myös rakon toiminta muuttunut.
Kommentit (32)
No tuskin mikään. Sulla on siellä joku tulehdus. Munuaisissa, munuaisaltaissa, virtsarakossa tai jossain. Ei selviä eikä hoidu kuntoon kuin lääkärin avulla, ei av:n.
Minäkin sanoisin, että jos on alavatsassa kipua ja virtsaamisen kanssa häikkää, niin luultavasti ongelma on virtsateissä. Virtsatietulehdus voi aiheuttaa myös alaselkäkipua. Munuaiskipu tuntuu selässä ja kyljessä. Jos olet nainen, niin voi olla myös joku gynekologinen vaiva.
Virtsatestit otettu ja niissä ei ollut mitään vikaa. Alavatsa ultrattu ja sekin oli kunnossa. Tulehduksia ei oke missään. Ap
Se pitää selvittää lääkärissä, mutta jo pelkästään ylipaino ja huonosti toimiva suoli voi oireilla alaselkäkipuina ja yöllisenä vessahätänä.
Lääkäriin ei pääse kuin kk päästä. Ap
Hormonikierukka on ollut muutaman vuoden. Ap
Hormoni ehkäisy pillerit vähentää estrogeenia, aiheuttaa vaivoja. Mutta ei mitään tietoa mulla kierukan vaikutuksista.
Olin itse munuaisten ultrassa Mehiläisessä, ensin olin siellä urologilla. Nämä oli vain varmuuden vuoksi. Eikä ollut vikaa. Minä ramppasin vessassa koska join liikaa. Poistin kahvin ja maidon (aiheuttaa tulehdusta elimistössä), ei mitään ongelmaa enää. Joskus tuntuu lihaskipuja selässä tai lantiossa, en tiedä voisiko sekin aiheuttaa ongelmia. Ainakin fibromyalgia voi aiheuttaa.
N-43
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Hormoni ehkäisy pillerit vähentää estrogeenia, aiheuttaa vaivoja. Mutta ei mitään tietoa mulla kierukan vaikutuksista.
Olin itse munuaisten ultrassa Mehiläisessä, ensin olin siellä urologilla. Nämä oli vain varmuuden vuoksi. Eikä ollut vikaa. Minä ramppasin vessassa koska join liikaa. Poistin kahvin ja maidon (aiheuttaa tulehdusta elimistössä), ei mitään ongelmaa enää. Joskus tuntuu lihaskipuja selässä tai lantiossa, en tiedä voisiko sekin aiheuttaa ongelmia. Ainakin fibromyalgia voi aiheuttaa.
N-43
Ja on mulla estrogeenikorvaushoitokin nyt.
N-43
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
N-43
Ja on mulla estrogeenikorvaushoitokin nyt.
N-43
Gyne ei löytänyt myöskään vikoja.
N-43
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin ei pääse kuin kk päästä. Ap
Yksityiselle ehdit vielä tänään.
Selkärankareuma testeissä itse kävin, noi on niitä oireita myös. Mutta enhän mä mikään tohtori ole.
Jäi mainitsematta että jokin säteilee vasempaan jalkaan tunnottomuutta ja lämpenee siis sisältäpäin.ulkoisesti ei ole kuuma eikä turvoksissa. Ap
Minulla aikanaan akuutti, raju munuaistulehdus aiheutti armottoman alaselkäkivun, joka säteile alavatsaan niin, että tuntui kuin joku olisi aina puukolla tökännyt. Alkoi pelkällä selkäkivulla mökkireissulla ja sitten aika nopeasti alkoi säteillä vatsan puolelle ja sairastamisen aikana vaikutti myös rakon toimintaan. Syy ei koskaan selvinnyt, vaikka ravasin kuukausitolkulla testeissä. Onneksi parani lopulta kuitekin...
MS tauti tai välilevyn pullistuma.
Tai sitten sulla on ihan vain lihakset huonossa kunnossa. Pidä huoli etenkin syvistä vatsalihaksistasi.
virtsatietulehdus voi aiheuttaa selkäkipuja (eli näin päin).