Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä selän n vaiva aiheuttaa alavatsa ja alaselkäkipuja? Myös rakon toiminta muuttunut.

Vierailija
18.03.2021 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsatietulehdus voi aiheuttaa selkäkipuja (eli näin päin).

Vierailija
2/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin mikään. Sulla on siellä joku tulehdus. Munuaisissa, munuaisaltaissa, virtsarakossa tai jossain. Ei selviä eikä hoidu kuntoon kuin lääkärin avulla, ei av:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjasyöpä.

Vierailija
4/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin, että jos on alavatsassa kipua ja virtsaamisen kanssa häikkää, niin luultavasti ongelma on virtsateissä. Virtsatietulehdus voi aiheuttaa myös alaselkäkipua. Munuaiskipu tuntuu selässä ja kyljessä. Jos olet nainen, niin voi olla myös joku gynekologinen vaiva.

Vierailija
5/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatestit otettu ja niissä ei ollut mitään vikaa. Alavatsa ultrattu ja sekin oli kunnossa. Tulehduksia ei oke missään. Ap

Vierailija
6/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää selvittää lääkärissä, mutta jo pelkästään ylipaino ja huonosti toimiva suoli voi oireilla alaselkäkipuina ja yöllisenä vessahätänä.

Vierailija
7/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ei pääse kuin kk päästä. Ap

Vierailija
8/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on ehkäisynä?

Vierailija
9/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka on ollut muutaman vuoden. Ap

10/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoni ehkäisy pillerit vähentää estrogeenia, aiheuttaa vaivoja. Mutta ei mitään tietoa mulla kierukan vaikutuksista.

Olin itse munuaisten ultrassa Mehiläisessä, ensin olin siellä urologilla. Nämä oli vain varmuuden vuoksi. Eikä ollut vikaa. Minä ramppasin vessassa koska join liikaa. Poistin kahvin ja maidon (aiheuttaa tulehdusta elimistössä), ei mitään ongelmaa enää. Joskus tuntuu lihaskipuja selässä tai lantiossa, en tiedä voisiko sekin aiheuttaa ongelmia. Ainakin fibromyalgia voi aiheuttaa.

N-43

11/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Hormoni ehkäisy pillerit vähentää estrogeenia, aiheuttaa vaivoja. Mutta ei mitään tietoa mulla kierukan vaikutuksista.

Olin itse munuaisten ultrassa Mehiläisessä, ensin olin siellä urologilla. Nämä oli vain varmuuden vuoksi. Eikä ollut vikaa. Minä ramppasin vessassa koska join liikaa. Poistin kahvin ja maidon (aiheuttaa tulehdusta elimistössä), ei mitään ongelmaa enää. Joskus tuntuu lihaskipuja selässä tai lantiossa, en tiedä voisiko sekin aiheuttaa ongelmia. Ainakin fibromyalgia voi aiheuttaa.

N-43

Ja on mulla estrogeenikorvaushoitokin nyt.

N-43

12/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Käyttäjä35319 kirjoitti:

N-43

Ja on mulla estrogeenikorvaushoitokin nyt.

N-43

Gyne ei löytänyt myöskään vikoja.

N-43

Vierailija
13/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi?

Vierailija
14/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin ei pääse kuin kk päästä. Ap

Yksityiselle ehdit vielä tänään.

Vierailija
15/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankareuma testeissä itse kävin, noi on niitä oireita myös. Mutta enhän mä mikään tohtori ole.

Vierailija
16/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyongelmaa?

Vierailija
17/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mainitsematta että jokin säteilee vasempaan jalkaan tunnottomuutta ja lämpenee siis sisältäpäin.ulkoisesti ei ole kuuma eikä turvoksissa. Ap

Vierailija
18/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikanaan akuutti, raju munuaistulehdus aiheutti armottoman alaselkäkivun, joka säteile alavatsaan niin, että tuntui kuin joku olisi aina puukolla tökännyt. Alkoi pelkällä selkäkivulla mökkireissulla ja sitten aika nopeasti alkoi säteillä vatsan puolelle ja sairastamisen aikana vaikutti myös rakon toimintaan. Syy ei koskaan selvinnyt, vaikka ravasin kuukausitolkulla testeissä. Onneksi parani lopulta kuitekin...

Vierailija
19/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS tauti tai välilevyn pullistuma.

Vierailija
20/32 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sulla on ihan vain lihakset huonossa kunnossa. Pidä huoli etenkin syvistä vatsalihaksistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi