Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa miestä joka EI ymmärrä, etten tahdo olla tekemisissä? Pommittaa, pommittaa.

Vierailija
17.03.2021 |

Alkoi ahdistamaan hiljalleen yökylään pyytelyt, aina yrittää päästä lähelle ja kiinni minuun. Kutsui höpsöksi - "hohoh, senkin höpsö :))" Todella rasittavaa. Laitteli viestiä päivittäin.
Olen tyly enkä tahdo mitään ja laitoin kohteliaan viestin, ettei meistä tule mitään.

Sitten se pommitus vasta alkoikin. Lupasi, ettei enää yritä lähennellä vaan istuu minusta kaukana jos tapaamme, ei ajatellut mitään vakavaa myöskään (en usko), ei ymmärrä mikä mättää, pyytelee anteeksi ja haluaa olla kaverini.
Paljon viestejä. Liikaa. Miksi ei voi ymmärtää, ettemme me vain kohtaa ajatusmaailmoissamme?
En ole vastannut mutta epäilen, että viimeistään huomenna taas kuuluu jotain.
Voiko estää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo estänyt? Jos kerran olet selväksi tehnyt, että et halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä, niin tietenkin voit ja jopa kannattaa estää hänet.

Vierailija
2/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein pommitatte? Eiks olis kannattavampaa vaan olla hiljaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on perskärpänen.

4/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin voiko estää. Tottakai estät, jos häiritsee.

Vierailija
5/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä numero. Ei viestittele enää.

Vierailija
6/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensin, että jos vielä pommittaa viesteillä, estät. Toisille pitää vääntää ratakiskosta eikä yksi kerta välttämättä riitä. Jos se takiainen on lukenut pelimiesten opasta ja ottanut tosissaan.

Vierailija
7/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin totaalinen ignooraus.

Vierailija
8/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida naiset huolia, kun on noin tarrautuva mies. Sinuna laittaisin eston päälle.

Vierailija
9/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkään en ymmärrä, että kun olen nyt suoraan ilmaissut ahdistukseni häntä kohtaan ja sanoin suoraan, etten kestä läheisyyttä enkä jatkuvaa viestittelyä. On huomannut sen ennenkin mutta piti nyt sanoa se vielä erikseen ja mahdollisimman suoraan, en kierrellyt.

Niin tuon jälkeen sanoi, että luuli, että meillä synkkaa jonka lisäksi sanoi, ettei itsekään etsi mitään vakavaa.

Haluaa nähdä edelleen, haluaa kanssani yhteisiä iltoja ja olla "kavereita".

Sanoi, ettei koske minuun ollenkaan enää kunhan voidaan olla kaveria!

En tätä logiikkaa ymmärrä.

Siis minun pitäisi vain pitää hänelle seuraa ilman, että paskaakaan kiinnostaa ja hän vielä myöntyisi siihen ja istuisi kiltisti pöydän toisella puolella minulle juttelemassa.

Mihin tällainen voi muka johtaa edes kaveruudessa? Mitä tässä ajetaan nyt takaa?

En tahdo mitään. Kerran päädyimme ajat sitten sänkyyn ja muuten oltu tekemisissä jonkin verran. Olen kuitenkin painottanut ettei se tapahdu enää koskaan ja muutenkin kun mies minusta kiinnostui ja tuli aivan liian liki jatkuvalla yhteydenotollaan niin ei tätä voi perua enää pelkäksi kaveruudeksi.

Ei ainakaan minun kohdallani.

Seksikin oli aivan paskaa ja seura vain minun mieltämistä vailla mitään omia mielipiteitä.

Kaikki menee aina minun ehdoillani kuulemma kunhan saa olla minun kaveri! Tai ihan mikä vain.

Mitä?

-ap

Vierailija
10/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut aiheesta vissiin aiemminkin tänne? Sano suorat sävelet tai ole jonkin aikaa vastaamatta viesteihin.

Vierailija
11/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mieheltä

Vierailija
12/12 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisuus taitaa vaivata. On ehkä saanut monet pakit ja sai maistaa makeaa hedelmää kohdallasi, niin ei meinaa päästää irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi