Mitä mieltä olet intiimipesunesteistä?
Kannattaako niitä käyttää alapesuun? Luin jostain lehdestä, kuinka joku gynekologi piti niitä tarpeettomina. Vesipesu olisi paras naiselle.
Kommentit (30)
Pesen yleensä pelkällä vedellä, mutta kaapissa on tallella vielä useita joltain hotellilomalta jääneitä kertakäyttöisiä, ihanantuoksuisia intiimipesuaineita, joita käytän, kun on tarve hemmotella itseäni.
Siis ihanko käsi sydämellä joku ei pese ulkosynnyttimiä ja karvoitusta kuin vedellä?
Käytän intiimipesunestettä takapuolen pesuun. Myös häpykarvoitukseen tarttuneet spermat on hyvä pestä sillä pois. Muutoin vesipesu.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko käsi sydämellä joku ei pese ulkosynnyttimiä ja karvoitusta kuin vedellä?
Kyllä, silloin kun intiimipesuneste on loppu tai olen reissussa.
Se haukkumasana ”douchebag” on juuri se väline, millä jenkit pesee vaginoitaan
Vierailija kirjoitti:
Itse voin tälleen anonyymina netissä tunnustaa että itse olin ymmärtänyt lapsena väärin sen ohjeen että alapäätä ei saa pestä kuin vedellä. Luulin että se tarkoittaa koko alapäätä enkä pessyt takapuoltakaan kuin vedellä. Vasta joskus kaksvitosena tajusin että tietenkin sen takapuolen saa ja pitääkin pestä saippualla. Olen mahtanut kyllä haista aika kauhealle.
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutaanko tässä nyt vulvan vai vaginan pesemisestä? Ei kai kukaan sisäpuoliaan pese, varsinkaan saippualla?
No onko tuo nyt muka noin vaikea ymmärtää. Miksi edes kuvittelet että joku pesisi emätintä sisäpuolelta. Ethän sinä korvakäytäviäkään pese tai peräsuolta tai nenän sieraimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutaanko tässä nyt vulvan vai vaginan pesemisestä? Ei kai kukaan sisäpuoliaan pese, varsinkaan saippualla?
No onko tuo nyt muka noin vaikea ymmärtää. Miksi edes kuvittelet että joku pesisi emätintä sisäpuolelta. Ethän sinä korvakäytäviäkään pese tai peräsuolta tai nenän sieraimia.
No ekojen viestien joukossa joku kirjoitti että vesi riittää alapäälle, mutta täsmensi kuitenkin sen jälkeen että ulkoiset alueet voi toki pestä saippualla. Eikö tuo ole aika ristiriitaista? Yhdessä viestissä myös verrataan alapään pesua suuontelon hinkkaamiseen.
Kiitos vastauksista kaikille. Ostin tänään intiimipesunesteen, ja taidan kokeilla sitä miltä se tuntuu 2 kertaa viikko. Näin alkuun.
Ter: alkuperäisen viestin kirjoittaja.
Normisaippuan pH ei sovi alapäälle.