Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet intiimipesunesteistä?

Vierailija
17.03.2021 |

Kannattaako niitä käyttää alapesuun? Luin jostain lehdestä, kuinka joku gynekologi piti niitä tarpeettomina. Vesipesu olisi paras naiselle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosynnytinten poimut pestään tietysti saippualla. Ei ihme että on tullut kalanhajuvitsit, jos naisten hygienia on tällä tasolla. sisältä ei pestä koskaan. Ei tarvita kuin normisaippuaa.

Normisaippuan pH ei sovi alapäälle.

Vierailija
22/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen yleensä pelkällä vedellä, mutta kaapissa on tallella vielä useita joltain hotellilomalta jääneitä kertakäyttöisiä, ihanantuoksuisia intiimipesuaineita, joita käytän, kun on tarve hemmotella itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko käsi sydämellä joku ei pese ulkosynnyttimiä ja karvoitusta kuin vedellä?

Vierailija
24/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän intiimipesunestettä takapuolen pesuun. Myös häpykarvoitukseen tarttuneet spermat on hyvä pestä sillä pois. Muutoin vesipesu.

Vierailija
25/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko käsi sydämellä joku ei pese ulkosynnyttimiä ja karvoitusta kuin vedellä?

Kyllä, silloin kun intiimipesuneste on loppu tai olen reissussa.

Vierailija
26/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haukkumasana ”douchebag” on juuri se väline, millä jenkit pesee vaginoitaan

Vierailija
27/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voin tälleen anonyymina netissä tunnustaa että itse olin ymmärtänyt lapsena väärin sen ohjeen että alapäätä ei saa pestä kuin vedellä. Luulin että se tarkoittaa koko alapäätä enkä pessyt takapuoltakaan kuin vedellä. Vasta joskus kaksvitosena tajusin että tietenkin sen takapuolen saa ja pitääkin pestä saippualla. Olen mahtanut kyllä haista aika kauhealle. 

Vierailija
28/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutaanko tässä nyt vulvan vai vaginan pesemisestä? Ei kai kukaan sisäpuoliaan pese, varsinkaan saippualla?

No onko tuo nyt muka noin vaikea ymmärtää. Miksi edes kuvittelet että joku pesisi emätintä sisäpuolelta. Ethän sinä korvakäytäviäkään pese tai peräsuolta tai nenän sieraimia.

Vierailija
29/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutaanko tässä nyt vulvan vai vaginan pesemisestä? Ei kai kukaan sisäpuoliaan pese, varsinkaan saippualla?

No onko tuo nyt muka noin vaikea ymmärtää. Miksi edes kuvittelet että joku pesisi emätintä sisäpuolelta. Ethän sinä korvakäytäviäkään pese tai peräsuolta tai nenän sieraimia.

No ekojen viestien joukossa joku kirjoitti että vesi riittää alapäälle, mutta täsmensi kuitenkin sen jälkeen että ulkoiset alueet voi toki pestä saippualla. Eikö tuo ole aika ristiriitaista? Yhdessä viestissä myös verrataan alapään pesua suuontelon hinkkaamiseen.

Vierailija
30/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille. Ostin tänään intiimipesunesteen, ja taidan kokeilla sitä miltä se tuntuu 2 kertaa viikko. Näin alkuun.

Ter: alkuperäisen viestin kirjoittaja.