Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä miestä, vaikka sanotaan että maailma on miehiä täynnä

Vierailija
17.03.2021 |

Hieman paha mieli, niin avaudun nyt täällä.

Lähes kaikki ystävät parisuhteissa. Myös ne, jotka pari vuotta sitten olivat vielä sinkkuina. Tuntuu, että ympärillä "kaikki" pariutuvat ja löytävät itselleen kumppanin.

Välillä mietin, mikä on vialla kun en kertakaikkiaan löydä ketään, jonka kanssa kipinöisi ja parisuhde onnistuisi.

Tai no, mulla on ollut yksi parisuhde elämäni aikana.

Miehet osoittavat kyllä kiinnostusta ja käyn välillä treffeillä, mutta se jää siihen. Yleensä siksi, että kemia puuttuu. En ole tuntenut vetoa.

Mulla on sitten tutustumisen ja treffien myötä monta miespuolista kaveria, joiden kanssa on kivaa viettää aikaa ja jutella, mutta ei mitään romanttista. Eli ystävyys on jatkunut, vaikka sen enempää ei ole syntynyt.

Osa näistä miehistä aivan helmiä. Sisimmässä tunnen sitten turhautumista, että miksi en voi tuntea vetoa, kun näin hyvä tyyppi osunut kohdalle. Mutta ei...jostain syystä ajaudun miesten kanssa kaveruuteen friendzonelle ja tämä tuntuu mulle luontevimmalta. Ja kun he löytävät kumppanin ja rakastuvat, olen innoissaan heidän puolestaan kuin sisko.

Olen yleensäottaen aika pihalla flirttailusta ja seurustelukuviousta. En esimerkiksi huomaa tai tajua, jos mies on kiinnostunut. Miehen täytyy puhua mulle todella suoraan, että sisäistän asian. Googletan sitten netistä "Mistä merkeistä tietää onko mies kiinnostunut" vinkkejä jne. 🙈😂

Flirttailusta vielä - olen tainnut ottaa siipeeni pelimiehistä, joita myös on tullut vastaan. Tuntuu vaikealta nykyisin avautua ja heittäytyä johonkin romanttiseen, kun takaraivossa jyskyttää pelko, että se päättyy nöyryytyksen tunteeseen, kun mies vain leikki ja siirtyi jo muihin naisiin.

Eron jälkeen olen ihastunut kerran näiden vuosien aikana ja se oli mulle menoa ensi sekunnista, mutta mies ei tuntenut samoin.

Olen hetero. En ole aseksuaali.

Onko täällä kohtalotovereita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä tarina. Haluaisitko tulla ensi viikonloppuna luokseni katsomaan Ghostbustersin, kokkailemaan uunilohta ja rakastelemaan?

Vierailija
2/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas vaikeaa, kun miehet ovat kiinnostuneita ja vievät treffeille ja onnistunut parisuhdekin on löytynyt. Ikääkin on varmaan alle 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sinkkuuden yksi syy on se, että et itse pyri riittävän aktiivisesti pois friendzonelta tai sitten kumppanista etsimäsi avut/arvot ovat vaikeasti saavutettavia omalla habituksellasi. Pelkkiä arvauksia, kun en tunne sinua paremmin.

Jos et etsi tajuntaa räjäyttävää rakkautta niin Pirkkarakkauskin voi olla ihan ok jos molemmat ovat tosissaan ja pienet särmät eivät haittaa.

Vierailija
4/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä kovasti aseksuaalilta. Tai aromantikolta.

Aseksuaali ei tunne seksuaalista vetoa. Mikä ei tarkoita etteikö voisi seksiä silti haluta ihan vaan kun se tuntuu hyvältä.

Aromantikko ei tunne romanttista rakkautta. Mikä ei tarkoita etteikö voisi kavereitaan ja perhettään (tai lemmikkieläimiä yms.) rakastaa ihan normaalisti.

Kumpikaan ei ole mikään sinussa oleva vika. Jos et tunne vetoa niin ei sinun kannata väkisin sitä yrittää aikaansaada.

Vierailija
5/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimaa alaspäin lähemmäs sitä omaa tasoa, niin alkaa löytymään. Itsehän sanoit, että et tunne vetoa.

Vierailija
6/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sinkkuuden yksi syy on se, että et itse pyri riittävän aktiivisesti pois friendzonelta tai sitten kumppanista etsimäsi avut/arvot ovat vaikeasti saavutettavia omalla habituksellasi. Pelkkiä arvauksia, kun en tunne sinua paremmin.

Jos et etsi tajuntaa räjäyttävää rakkautta niin Pirkkarakkauskin voi olla ihan ok jos molemmat ovat tosissaan ja pienet särmät eivät haittaa.

" ...vaikeasti saavutettavia habituksellasi..."

Tämä. Yleensä tämä pätee 99% niissä tapauksissa joissa jää sinkuksi. Oma taso ei kelpaa. Ei suostu tyytymään omaan tasoon.

Vierailija
7/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin frigidi, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
8/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, muistuttaisin että maailmassa on Suomen lisäksi aika monta muuta maata ja kaikissa niissä asuu miehiä.

Vierailija
9/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jokaisesta voi eikä pidä kiinnostua romanttisessa mielessä.

Vierailija
10/10 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löydä, kaikki potentiaaliset ovat aina kaatuneet johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan