Suosittele kotimaan kohdetta kesälomalle.
Olin viime kesänä lähes varma, että seuraavana kesänä pääsee matkustamaan vanhaan malliin Kreikan saarille tai muualle Etelä-Eurooppaan, mutta ei välttämättä ihan normaalia lomailua olekaan tiedossa, jos johonkin lähtee.
Kotimaan matkailua olisi nyt tarkoituksena harrastaa. Suosittelepa ihan mistäpäin Suomea vaan jotain mielenkiintoista kohdetta ja tekemistä.
Kommentit (10)
Meidän mökki on paras, en sano missä.
Hgin rautatieasema. Vähän kuin ulkomailla olisi. Siitä voi jatkaa metrolla itikseen. Mukavan ulkomainen fiilis jatkuu. Ihan kuin olisi pois Suomesta vaikka täällä ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Hgin rautatieasema. Vähän kuin ulkomailla olisi. Siitä voi jatkaa metrolla itikseen. Mukavan ulkomainen fiilis jatkuu. Ihan kuin olisi pois Suomesta vaikka täällä ollaan!
Kiitos, mutta unohdin mainita, että ollaan Helsingistä, niin Rautatieasemallakin on tullut käytyä.
Meillä on aikomus mennä Kasnäsiin hotelliin, sieltä käydä ainakin Högsårassa ja Rosalassa.
Kouvola. Ihailkaa ensin pari tuntia Suomen Neuvostoliittoa kaupunkikävelyllä. Sitten ottakaa auto alle ja repoveden kansallispuistoon. Mikä kontrasti maisemissa!
Pori
Raumalle ei sitten kannata erehtyä menemään.
Varaa Aurinkomatkoilta reissu Kroatiaan!
Vierailija kirjoitti:
Pori
Raumalle ei sitten kannata erehtyä menemään.
Ja snagarilla ainakin pitää olla sen verran selvinpäin, että muistaa kummassa kaupungissa ollaan, kun tullaan kysymään että "Ässät vai Lukko?"
Olen vieraillut Kalajoen hiekkasärkillä pari kertaa ja siellä oli upeaa. Olen tosin sisämaasta, joten minuun on helppo tehdä rannikolla vaikutus.
Koli