Mitä jos joku ammattihenkilö tekee jotain odottamatonta
Gynemies laitta sormen peppuun, hieroja varpaat suuhun ym.
Miten reagoisit? Lähtisitkö pois, huutaisit, antaisit jatkua?
Kommentit (6)
Jos ammattihenkilö käyttäytyy asiattomasti niin älähdän joko heti tai teen jälkikäteen valituksen.
Jos se olisit sinä, kyllä liukenisin alta atomisekunnin. Perv-o!
Vierailija kirjoitti:
Jos ammattihenkilö käyttäytyy asiattomasti niin älähdän joko heti tai teen jälkikäteen valituksen.
Onko se asiatonta jos itsekin haluaa sitä ja siitä syystä tämä ammattihenkilö niin teki koska halusit.
Etiikkipohdinta vai live elämän tapahtuma? Noin teoriassako vai oikeasti?
Jos joutuisin noihin yllä mainittuihin tilanteisiin, olisin tod. näk hiljaa hieman järkyttyneenä. En osaa huutaa. ja tuskin varmaan enää palaisin noiden vastaanotolle.
Joitain tilanteita tuli mieleen mitkä oli vähän outoja.
Fysioterapeutti(mies) käski ottaa paidan pois heti ensimmäisellä käynti kerralla. Hän hieroi toisen rintani alta aika pitkään. Peukaloni alkoi puutua ja huomautin siitä. Lopetti sitten hetken päästä.
Rannetta ja jalkaa oli siis tarkoitus kuntouttaa. Olin valinnut ihan tarkoituksella t- paidan, ettei tarvitse alkaa riisutumaan kun käsivartta piti vain katsoa.
Toisella kerralla fyssari sitoi oikeaan olkapäähäni jonkun kylmäpussin ja lähti huoneesta. Kun hän tuli takaisin ja ihmettelin tätä niin totesi vain erehtyneensä tms. Vammani oli vas. ranteessa. Samalla kertaa hän oli muutenkin jotenkin outo, kädet tärisi ja näytti vähän hikoilevankin. Varmaan joku krapula kenties?
Kävin vaan jonkun pari kertaa tuolla ja lopetin sitten. Epämiellyttävä ukko.
Sitten eräs pieni operaatio(luomenpoisto lantion alueelta) Lääkärimies asetteli kaikki työvälineensä alapääni (housujen) päälle. Ja joka kerta kun hän otti jonkun välineen hän kouraisi alapäätäni. Ja välineet laski tiputtamalla ylempää. Hätkähdin joka kerralla, mutta toisaalta minua hieman nauratti, koska pystyin aina ennakoimaan kourimisen.
Oon ajatellut, että lääkäri teki sen vahingossa. Mutta toisaalta, entä jos ei 🤔. No, jäi kuitenkin mieleen, ja olin teini-ikäinen tuolloin.
Huoneessa oli myös hoitaja, mutta hän keskittyi tietokoneeseen eikä vilkaisutkaan toimenpidettä.
No tuota...