Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V****n posti!

Vierailija
17.03.2021 |

Tilasin paketin pakettiautomaattiin ikkunasta näkyvän kaupan tuulikaappiin. Pakettiautomaatteja on myös 10min matkan päässä olevassa kaupassa, 15min matkan päässä olevassa kaupassa ja eri suuntaan 15min matkan päässä olevassa kaupassa. Paketti on ruuhkaisessa kauppakeskuksessa tunnin kävelyn päässä. Mies ei ole riskiryhmää, niin olisi voinut siellä varmaan käydä, mutta on palvelupiste, niin tarvitsisi valtakirjan, eikä meillä ole tulostinta. Mikä postia vaivaa!!! Ei ihme että kaikilla on korona, kun väen väkisin tungetaan tonne kauppakeskuksiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei koskaan vie juuri sinne automaattiin mihin tilaa.

Ainakaan viimeisen vuoden perusteella.

Toki kauppakeskukset ja marketit ovat niitä joissa korona vähiten leviää. Siis globaalisti.

Suurimpia tartuntapaikkoja ovat olleet työpaikat (neuvotteluhuoneet ym), sairaalat, terveyskeskukset, toisten luona kyläily isommalla joukolla ja etenkin yökerhot ja anniskeluravintolat. Ei kaupat, marketit, kauppakeskukset, niissä on hyvät ilmanvaihdotkin ja lisätty tehoja.

Vierailija
2/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin paketteihin ei tarvitse valtakirjaa, vaan pelkkiin kirjattuihin lähetyksiin. Silloin kun valtakirjan tarvitsee, vapaamuotoinen käsintehtykin käy. Mutta joo, on pirun ärsyttävää ettei niitä paketteja ikinä saa automaattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla elämä todella vaikeaa sinulla noin muutenkin?

Vierailija
4/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin on, ensin lomautetaan, sitten irtisanotaan ja 24/7 pitää kökkiä kotona, ystäviä nähnyt kaksi kertaa viimeisen vuoden aikana.

Ja nyt kun sai kerättyä rahaa, että voi jotain kivaa tehdä kotona, niin posti lähettää sen kauppakeskukseen, joka tunnetusti täynnä vähemmistöjä ilman maskia ja pahimmilla korona alueella ja tunti pitää vielä tuolla loskassa tarpoa. Tekee mieli huutaa!

Vierailija
5/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakirjan voi kirjoittaa käsin. Toisaalta postin pketteihin niitä ei tarvitse. Siis normipaketti, näyttää oman henkkarinsa ja hyvä on. Mutta ärsytti joulun aikaan, kun piti hakea ties mistä. Autottomana 4 km ottaa päähän.

Vierailija
6/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka tilaa tällä hetkellä ihan älyttömästi ja sitten hakevat paketit miten sattuu. Näin ne aitomaatit on täynnä koko ajan. Syytä ennemmin niitä laskoja hakijoita.

Vierailija
7/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo luovuttanut noiden automaattien suhteen, kun ne on nykyään aina täynnä, ja sitten paketti saatetaan lähettää vaikka kuinka kauas haettavaksi. Sen takia otan ne aina nykyään tuohon lähimpään palvelupisteeseen, vaikka en haluaisi siellä käydäkään.

Vierailija
8/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on 8 toimipistettä tai pakettiautomaattia lähempänä kuin tuo mihin se viety. En kestä! Olisi pitänyt maksaa se 10€ enemmän kotiinkuljetuksesta, varsinkin kun siinä olisi voinut valita muun kuin postin.

Vierailija
9/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään näin, kuinka postin auto kaarsi pois pihasta, kun odottelin kotiinkuljetuksella tilattua pakettia.

Tuli seurantaan, että viedään johonkin noutopisteeseen, koska alaovi ei ollut auki. (Yleensä ovat soittaneet pihasta ja olen käynyt hakemassa.)

Lähin noutopiste on 50 metrin päässä.

Eikös nää saaneet vietyä paketin 10 kilsan päähän...

Ei ole autoa, eikä oikein julkista liikennettä.

..ttu, että ...tuttaa nää einsteinit.

Vierailija
10/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne kilsoista rahaa ? ! ?

Vierailija
11/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakirjan voi tehdä käsin ja jos tulee postin automaattiin niin itse olen ainakin antanut tunnusluvut miehelle ja mies on käynyt hakemassa. Siinähän ei mitään papereita tarvi. Ja tosiaan ihmiset tilaa paljon eikä käy hakemassa pakettejaan niin siksi ne on ihan täynnä. Että ihmiset voisivat myös mennä hakemaan pakettinsa.

Vierailija
12/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Vai niin. Oliko yllätys, että Postin palkkaamat putkiaivoiset rahtarit (miehet) vievät paketteja vääriin automaatteihin?

Vierailija
13/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän Posti kadottaa AliExpressin paketit nykyään? Yhteensä seitsemän lähetystä jäänyt nyt tulematta noin kuukauden aikana. Siis seitsemän! Ja kaikki seurannan mukaan tulleet Suomeen jo ajat sitten.

Harmittaa jo sinällään, että tavara ei tule perille ja lisäksi tuntuu pahalta pyydellä rahoja takaisin kun vika on Suomen postissa. Jotkut myyjät, joille olen kirjoittanut, että lähetys ei ole tullut, ovar laittaneetkin vastauksena kuvakaappauksen seurannasta, josta näkee, että paketti tullut Suomeen noin kaksi kuukautta sitten. Että v*tuttaa.

Panttaako Posti niitä tahallaan jossain vai varastaako joku niitä?

Vierailija
14/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkähän Posti kadottaa AliExpressin paketit nykyään? Yhteensä seitsemän lähetystä jäänyt nyt tulematta noin kuukauden aikana. Siis seitsemän! Ja kaikki seurannan mukaan tulleet Suomeen jo ajat sitten.

Harmittaa jo sinällään, että tavara ei tule perille ja lisäksi tuntuu pahalta pyydellä rahoja takaisin kun vika on Suomen postissa. Jotkut myyjät, joille olen kirjoittanut, että lähetys ei ole tullut, ovar laittaneetkin vastauksena kuvakaappauksen seurannasta, josta näkee, että paketti tullut Suomeen noin kaksi kuukautta sitten. Että v*tuttaa.

Voisitko alapeukuttaja kertoa, miksi olet laittanut alapeukun? Onko mielestäsi ihan ok, että Posti ei hoida tehtäviään niin kuin pitäisi?

Ei voi mennä koronankaan piikkiin enää, ettei kahdessa kuukaudessa paketit löydä pääkaupunkiseudulta vajaan parinsadan kilomterin päähän.

Vierailija
15/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on, ensin lomautetaan, sitten irtisanotaan ja 24/7 pitää kökkiä kotona, ystäviä nähnyt kaksi kertaa viimeisen vuoden aikana.

Ja nyt kun sai kerättyä rahaa, että voi jotain kivaa tehdä kotona, niin posti lähettää sen kauppakeskukseen, joka tunnetusti täynnä vähemmistöjä ilman maskia ja pahimmilla korona alueella ja tunti pitää vielä tuolla loskassa tarpoa. Tekee mieli huutaa!

No huuda. Hanki vielä häätökin, rasisti.

Sympatiani oli sun puolella kunnes paljastuit idiootiksi.

Vierailija
16/19 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus unohtunut tulliin ? Mutta reilu kk sitten hävisi yksityisen lähettämä kirje paketti. Laittoi kuvan ennen postitusta, oli postimerkit ja osoitetiedot oikein

Vierailija
17/19 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kynä ja paperia, sinulla on "tulostin". Kirjoitat siihen valtuutetun nimen, paketin tiedot ja oman allekirjoituksesi.

Tuo on aivan totta, että vaikka kuinka huolella valitsen jokaiselle paketille sen saman noutopaikan, jossa on runsaasti tilaa, ne kaikki saattavat olla ei automaateissa. Onneksi on pieni kylä, että kaikki paikat ovat kilometrin säteellä, mutta haluaisin hakea kaikki ne sitä samasta paikasta, jossa käyn muutenkin.

Mitä posti on vastannut teidän reklamaatioihinne? Minulle on ilmoitettu, että toimitettiin "lähimpään vapaana olevaan paikkaan", vaikka valitsemassani paikassa näkyi olevan paljon tyhjää hyllytilaa.

Matkahuolto toimii paremmin, kun sillä ei ole täällä kuin kaksi noutopaikkaa. 

Vierailija
18/19 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtakirjan voi tehdä käsin ja jos tulee postin automaattiin niin itse olen ainakin antanut tunnusluvut miehelle ja mies on käynyt hakemassa. Siinähän ei mitään papereita tarvi. Ja tosiaan ihmiset tilaa paljon eikä käy hakemassa pakettejaan niin siksi ne on ihan täynnä. Että ihmiset voisivat myös mennä hakemaan pakettinsa.

Siksi ne on ihan täynnä, koska Posti ei toimita pakettia siihen paikkaan, johon on tilattu eikä edes lähimpään vaan täsmälleen mihin sattuu. Kun tilaajalla ei ole mitään asiaa siihen puolen tunnin matkan päässä olevaan toimipaikkaan eikä edes aikaa lähteä sinne lähipäivinä, niin siellä viipyy.

Lähimmästä paikasta olisi hakenut ehkä jo samana tai seuraavana päivänä. Tässäpä yksinkertainen ratkaisu automaattien ruuhkiin: viedään paketit sinne mihin ne tilattu tai OIKEASTI LÄHIMPÄÄN.

Vierailija
19/19 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään näin, kuinka postin auto kaarsi pois pihasta, kun odottelin kotiinkuljetuksella tilattua pakettia.

Tuli seurantaan, että viedään johonkin noutopisteeseen, koska alaovi ei ollut auki. (Yleensä ovat soittaneet pihasta ja olen käynyt hakemassa.)

Lähin noutopiste on 50 metrin päässä.

Eikös nää saaneet vietyä paketin 10 kilsan päähän...

Ei ole autoa, eikä oikein julkista liikennettä.

..ttu, että ...tuttaa nää einsteinit.

Mitä sinulle vastattiin, kun teit reklamaation? Minulle käytiin pikkuinen kirjekuoren kokoinen "paketti" tuomassa kotiin perjantaina iltapäivällä, kun olisi koko viikon rähjännyt siitä postin asiakaspalveluun, kun olivat onnistuneet sotkemaan sen edellisen viikon perjantaina.

Sitä varten niissä lähetyksissä on puhelinnumero, että voivat soittaa tulossa olevasta lähetyksestä. Huonompi homma, jos soittavat vain vasta ovelta, ja itse on silloin toisella paikkakunnalla töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi