Kulmakarvojen takaisinkasvatus - Miten kestää se ruma välivaihe?
Olen nyppinyt innokkaasti kulmiani jo useita vuosia. Nyt päätin että sille tukee loppu. Haluan karvani takaisin.
Karvaa on alkanut pukata, mutta melko epätasaisesti. Sellaisia tyhjiä koloja jotka saavat kulmat näyttämään ihan sekavilta, jossa ei ole selkeää alkupäätä. Ja se alkupää kun on kaikista merkittävin.
Onko muita jotkaa "kärsii" juuri nyt tästä välivaiheesta? Miten meikkaatte kulmanne tämän välivaiheen aikana? Itse laitan vähän kulmakynää ja toivon että pian kulmavärin laittaminen helpottuu, kun ei tarvitse piirrellä niitä puuttuvia osia 😬
Kommentit (9)
En ole koskaan huomannut kenenkään kulmakarvoja.
Itse olen nyt about 3 vuotta yrittänyt kasvattaa nypittyjä kulmia takaisin, mutta joihinkin kohtiin ei luultavasti enää koskaan kasva karvoja. Luulisi että tässä ajassa olisi kasvaneet jos kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kasva välttämättä enää takaisin. Jos olet riittävän kauan nyppinyt, niin on voinut karvatupetkin lähteä mukaan. Näitä ongelmia on varmaan aika monella, kun tässä vielä ihan joku aika sitten oli muodikasta ne ihan ohuet kulmakarvat. Silloin ajattelin, että moni tulee vielä katumaan.
Juu tiedän tämän mutta olen jättänyt nyppimisen pois vasta vähän aikaa sitten, joten en tiedä kasvaako karvat takaisin vai ei. Siksi nyt odotankin, mitä tapahtuu. Onneksi minulla nyt kuitenkin on kulmakarvat, eli en ole niiden karvatuppia kokonaan tuhonnut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukava kuulla. Sitä usein suurentelee omia puutteitaan ja "vikojaan", joita muut eivät pidä vikoina saati edes huomaa.
Ap
Minulla on niin vaaleat karvat, ettei huomaa onko niitä vai ei, joten en tee niille mitään koskaan. Kannattaa varmaan opetella täydentämään kulmakarvojaan. Esim. Benfitillä (Kicks) on hyviä tuotteita ja youtubesta löytyy ohjeita.
Hehän kasvaa viikossa.Millanen karvankasvu teillä oikein on?Ite oon vahannu vuosii karvat kulmist ja viikon päästä puska rehottaa jos ei sheivaa tai nypi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukava kuulla. Sitä usein suurentelee omia puutteitaan ja "vikojaan", joita muut eivät pidä vikoina saati edes huomaa.
Ap
Niinpä. Mikä susta tekee niin erityisen, että
Joku jaksaisi ihmetellä sun kulmakarvoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kasva välttämättä enää takaisin. Jos olet riittävän kauan nyppinyt, niin on voinut karvatupetkin lähteä mukaan. Näitä ongelmia on varmaan aika monella, kun tässä vielä ihan joku aika sitten oli muodikasta ne ihan ohuet kulmakarvat. Silloin ajattelin, että moni tulee vielä katumaan.
On se jännä juttu että ne karvat minkä ei tarvisi kasvaa takaisin, kasvavat aina vaikka ne repisi juurineen 100 kertaa pois. Sitten tietenkin ne tärkeämmät karvat kuolee heti kertalaakista.