Järvenpää - hyvät asuinalueet
Kertokaa, mihin muuttaisitte Järvenpäässä jos kriteerinä on, että juna-asemalle pitäisi päästä kävellen ja että asuinalue/korttelit ympärillä olisivat siistit tai ainakin rauhalliset. Jos lapselle löytyisi kivat päiväkodit läheltä niin olisi superplussaa.
Onko kaupungissa hyviä vuokrataloalueita vai olisiko parempi ostaa asunto ja jos niin mistä.
Ja joo, tiedän, että rahastahan tässä on paljolti kiinni, mihin on varaa, mutta kunhan nyt saan kartoitettua mitä-missä-plussat-miinukset niin istutaan ukon kanssa laskemaan, mihin on varaa ja mitä juttuja olisi syytä painottaa.
Ja hei: kiitos jo etukäteen kaikille asiallisille vastaajille! Paitsi että kyllä mä kestän vähän huumorilla höystettyä piikittelyäkin!
Mä asuin aiemmin Pöytäalhossa/Kinnarissa (Citymarketin lähellä), nykyään toisella puolella keskustaa lähempänä Ainolan asemaa, Järvenpään asemalle kävelen noin vartissa. Molemmissa oon viihtynyt, ja kummassakin on ollut rauhallista asua, se on mulle aina tärkein prioriteetti asuntoa etsiessä. Tän kadun varrella ainakin on joku päiväkoti, kouluja myös useampi ihan lähekkäin. Itse oon aina asunut vain vuokralla joten muuhun en osaa ottaa kantaa.