Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan sitä, että Suomessa voin elää peruspäivärahalla ja asuntotuella perimässäni asunnossa, jossa on halpa vastike

Vierailija
17.03.2021 |

Mitään töitä ei ole tarkoituskaan tehdä. Antaa muiden hikoilla! Minä keskityn siihen, mikä elämässä on oikeasti tärkeää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan veroja, että ole hyvä vaan.

Vierailija
2/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntotuella niin

Vierailija
4/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntotuki? Me muut saadaan asumistukea.

Vierailija
5/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin trollilla ei oikein kielitaito riitä, se on asumistuki.

Vierailija
7/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta sinne kokoomuksen puoluetoimistolle

Vierailija
8/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Jos sulla on halpa vastike, tuskin siihen asumistukea tulee.  Myös termi väärin.

Haluat siis sanoa, että on väärin, että omistusasunnossa olevat saavat asumistukea.

Työmarkkinatuki on 726 miinus verot, joten ei sillä leveästi eletä, vaikka saisi asumistukea.

Vierailija
9/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kateellisia riittää. Kirjoitin tarkoituksella tuen nimen väärin, halusin jekuttaa ja suoraan menitte siihen! 😂

AP

Vierailija
10/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ja terveisiä ap:lle sinne vuokramurjuun.

Vierailija
11/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko onkin yliarvostettua, ei oo pakko, jos ei taho.

Minullakin on parempaa tekemistä, lähden tuonne aurinkoiselle jäälle pilkille👍

Vierailija
12/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs elämässäsi on sitten oikeasti tärkeää? Tuijottaa niitä perintöasuntosi seiniä vai? Minusta on ainakin ihanaa, että minulla on työ josta pidän ja joka inspiroi minua, perhe, kivat harrastukset ja kaikenkaikkiaan mukava ja sisältörikas elämä.

Vierailija
13/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa sulle ja voimia.

Vierailija
14/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, itsekin pidän työstäni. Myös minusta on jonkinmoinen arvo huolehtia itse omasta elatuksestaan eikä istua muiden hartioilla. Mutta siitähän juuri ilakoit.

Vierailija
15/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs elämässäsi on sitten oikeasti tärkeää? Tuijottaa niitä perintöasuntosi seiniä vai? Minusta on ainakin ihanaa, että minulla on työ josta pidän ja joka inspiroi minua, perhe, kivat harrastukset ja kaikenkaikkiaan mukava ja sisältörikas elämä.

Et, yksinkertainen, ymmärrä, että sinua on sumutettu pahemman kerran. Et ymmärrä elämän todellista sisältöä.

AP

Vierailija
16/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti saisit tukea asumiskuluihin, tietäisit, että kyseisen tuen nimi on asumistuki.

Vierailija
17/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kateellisia riittää. Kirjoitin tarkoituksella tuen nimen väärin, halusin jekuttaa ja suoraan menitte siihen! 😂

AP

Vau, ap on kaiken lisäksi nokkela jekuttaja!

Vierailija
18/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, yksinkertainen, ymmärrä, että sinua on sumutettu pahemman kerran. Et ymmärrä elämän todellista sisältöä.

AP

No kerrohan sitten, että mikä se on? Minulle riittää, että itse olen tyytyväinen elämääni.

Vierailija
19/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Höpö höpö, syntymätyhmä.

Vierailija
20/23 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuten jekuttaa AV:n lukijoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi