Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavimmat julkkiskohtaamisenne?

Vierailija
16.03.2021 |

Näitä haluisin mieluummin kuulla, kuka on jäänyt positiivisesti mieleen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievinen, Sami Sykkö ja Jari Sillanpää. Mukavan oloisia, mitä olen kohdannut ja jutellut!

Vierailija
22/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riki Sorsa tuli joskus 90-luvulla Helsingissä kadulla vastaan. Kumpikaan ei sanonut mitään. Hyvä fiilis jäi tuosta. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola oli tosi mukava ja lämpimän oloinen tyyppi

Vierailija
24/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁🤭🤫

Vierailija
25/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka.

Ensin Patalahden huoltsikalla, tulivat keikkabussilla ja könysivät ulos, Kirka ärähti porukalle "hei kundit, auto on skeidanen, nyt pestään edes ikkunat ennen kuin mennään sapuskalle", tarttui ikkunanpesimeen ja alkoi jynssäämään esimerkkinä muille. Tiskillä jonossa hän oli edessäni ja tokaisin ettei ihan heti uskoisi huippuartistin tekevän tuota autojen ikkunapesua johon hän vastasi "keikalla lavalla mä olen stara, mutta tien päällä kaikki tekee kaikkea!"

Kymmenisen vuotta myöhemmin sama herra istahti lentokoneessa viereeni, oli lomareissulla. Nousun jälkeen kaivoin esiin "Metal Hammer"-lehden ja aloin lukea. Stara kiinnostui alan lehdestä ja pyysi kohteliaasti saako lehden lainaksi luettuani sen. Toki lupasin joskin piruilin että hänen hevivuotensa piti jäädä kasarille. Lukiessaan lehteä hänellä oli hauska tapa hyräillä aiheena olevan kiinnostavan bändin biisiä - läpeensä musamies vaikka lomalla olikin.

Noista kahdesta kohtaamisesta jäi sellainen kuva että todella lämmin ja symppis persoona. Lähti aivan liian aikaisin 😒

Ja sitä kasariheviä:

Vierailija
26/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Backstreet Boysin Howie D. Ihana, ystävällinen ja läsnäoleva tyyppi, joka ei vouhota turhia.

Vierailija
27/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Pulli, Matti Nykäsen valmentaja.

Vierailija
28/28 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi