Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ulkomaalaisesta

Vierailija
16.03.2021 |

Osaako kukaan auttaa, meillä tulee miehen kanssa ero ja hän haluaa lapset itselleen ja haluaa muuttaa ulkomaille, omaan kotimaahansa Euroopassa, lapset mukana. Aikoo vedota minun mielenterveysongelmiini, minulla on paniikkihäiriö, ja olen ollut teininä hoidossa pari kk itsetuhoisen käytöksen takia. Osaako kukaan sanoa, voiko mies todella viedä lapset minulta noihin syihin vedoten, ja muuttaa niiden kanssa toiseen maahan?

Kommentit (25)

21/25 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on eurooppalainen että kaikenlaiset huudot sikheistä ym turkeista on merkillistä,Ettekö lukeneet hänen tekstiä?

Valitettavasti on ulkmaalaiset  miehet lapsirakkaita ja sitkeitä lasten suhteen. 

Ikävä että suhde jossa on lapsia loppuu näin. 

Vierailija
22/25 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät yhtään niin soita turvakotiin HETI!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta huoltajuusriidoista ulkomaalaisen kanssa, miten on päättynyt? Ap

Vierailija
24/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut itsemurhaa?

Vierailija
25/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään kokemusta huoltajuusriidoista ulkomaalaisen kanssa, miten on päättynyt? Ap

ON, HYVIN MONELLA! Kellään ei ole kokemusta huoltajuusriidoista SINUN MIEHESI kanssa!

Ohjeet oli:

1. Soita sinne sosiaalipäivystykseen tai turvakotiin, ihan sama kumpaan

2. Älä puhu miehelle mistään asioistasi, mutta yritä jutella muuten sovinnollisesti

3. Älä muuta pois ilman lapsia (jos mies heittää sinut pihalle, soita poliisille ja sosiaalipäivystykseen)

Kolme ohjetta. Jos et pysty noudattamaan niitä, hyväksy se mitä miehesi sanoo ja muuta pois ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan