Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, mistä voi johtua lievä lämpö?

Vierailija
16.03.2021 |

Siis että ei ole kuumetta, mutta lievää lämpöä kuitenkin. Ei tunnu mitenkään olotilassa muuten, mutta kuumetta mitatessa on hieman yli normaalilämmön. Onko vaarallista?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta on monissa tulehduksissa ja ruumiinlämpö vaihtelee.Yksityiset korona testit maksaa jotain 60€ niillä on autopisteitä.

Vierailija
22/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on lievä lämpö?

Oli mitatessa 37,6..eikö se ole lievää lämpöä?

T.ap

Joo on. Kyllähän niitä kaikenlaisia tauteja on nyt liikkeellä, jotain vatsatautiakin. Tuskin koronaa, mutta varmasti pääset halutessasi testiin.

Jos hän on ollut eristyksissä niin kuin väittää, mistä hän olisi niitä "kaikenlaisia" tauteja saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa ei tarvi huudella joka ketjussa. Naisen ruumiinlämpö voi vaihdella kuukautiskierron mukaan, itselleni ihan tyypillistä.

Vierailija
24/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Koronahysterian aiheuttama stressireaktio.

Voin vannoa ettei liity koronaan, sillä olen ollut eristyksissä lähes kolme viikkoa. T.ap

Kuinka täydellisesti olet eristäytynyt muusta maailmasta? Onko sinulla perheenjäseniä/samassa taloudessa asuvia, jotka olisivat voineet tuoda sinulle koronan tai jonkun muun tartuntataudin?

Vierailija
25/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

No joo, tuo on jo lämpöä. Itselleni lukema olisi jo lievä kuume, sillä minun peruslämpöni on 36,3.

Voi olla jotain jotain lievää tulehduksen tapaista jossakin, nuhaa, tms.  Eikös tuollainen lukema jo aiheuta jotain edes pieniä oireita, itselläni kyllä aiheuttasi.  Seuraile tilanetta ja vointiasi, jos se vaikuttaa jokapäiväiseen elämään, voi käydä lääkärissäkin.

Vierailija
26/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siitepölyallergiaoireet voivat nostaa lämpöä, olo voi olla muuten normaali. Limakalvot turpoaa hiukan, lievä tulehdustila.

Vierailija
27/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kehonlämpöni on aina 36,8 ja 37,5 välillä. Lämmön nostaa lähelle kuumerajaa mm. edellisen päivän kova treeni, huonosti nukuttu yö, innostuminen/kiivastuminen, stressi jne. Pisimmillään kehonlämpöni oli yli 37,2 kahdeksan viikkoa. Lääkäri piti ihan omituisena että asia huoletti. Kuulemma jotku vain ovat näin ”kuumia” luonnostaan. :)

Varsinainen kuume (yli 37,5) minulla on 1-2 kertaa kymmenessä vuodessa.

Vierailija
28/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi on jo kuume. Olisin ihan veto pois

Vierailija
29/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus monta kuukautta. Tehtiin sit jotain testejä ja lääkäri sano, että lopeta mittaaminen ja unohda koko juttu, jostain syystä voi joskus jäädä ns lämpö päälle.

Vierailija
30/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Mulla ei ollut kuume ihan noin korkealla koronassakaan. Olo oli kyllä muuten todella omituinen, mutta ihan kaikki "flunssamaiset" oireet puuttui päänsärkyä ja huimausta lukuun ottamatta. Väsymys jatkuu vieläkin vaikka sairastin jo tammikuun lopulla :-(

Vierailija
31/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs reumasairaus ja tulehdusten ollessa päällä nostaa lämpöä. Lämpöä on noin 37,5-38 ja kestää 2viikosta useisiin kuukausiin.

Vierailija
32/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normilämpö himpun päälle 35 ja mulle tuo olisi kuumetta. Yleensä se tosin pysähtyy aina tasan 37,4 eikä nouse millään.

Multa puhkesi kysta munasarjasta ja jouduin naisten tautien osastolle kun tulehdusarvot oli pilvissä. Silloin kuumetta jopa 38 ja ihmettelivät kuinka niin vähän.

Eikö tuo 37,6 ole virallinen kuumeen raja?

Vierailija
33/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,6 kuulostaa paljolta. On kyllä enemmän kuin pientä lämpöä. Oma normaalilämpö on aikalailla tasan 36 ja toi olisi mulle jo kunnon kuume.

Sairastin muuten keuhkokuumeen influenssan jälkitautina ja sen ainoana oireena oli iltaisin nouseva lämpö, reilu 37..

Vierailija
34/34 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin puoli astetta tässä tapauksessa. T. ap

Ovulaatio tai salmonella, joku muu pienempi infektio tai lievä tulehdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi