Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pienemmistä asioista huomasitte ettei kumppaninne rakasta enää?

Vierailija
16.03.2021 |

olen alkanut epäillä että mieheni tunteet mua kohtaan ovat viilenneet. Erostakin on puhuttu(tietyt erimielisyydet joita ei olla ratkaistu), mutta kumppani kuitenkin väittää vielä rakastavansa...tuntuu kuitenkin että jokin on muuttunut ja miehen käytös mua kohtaan on kylmäkiskoisempaa ja välinpitämättömämpää. Ollaan kuitenkin oltu yhdessä liki kymmenen vuotta joten joltain osin lienee normaaliakin, mutta silti pistää miettimään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin miettinyt että josko mies on jo omalta kohdaltaan tullut siihen tulokseen että haluaa erota, mutta yrittää vielä sinnitellä jonkin tietyn aikarajan yli josta en ole tietoinen. Esimerkiksi että saisi säästettyä johonkin asuntoon, tai jotain tällaista -ap

Vierailija
2/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui seksi ja kaikki hellyys, ei katsonut silmiin, ei halunnut yhteistä aikaa. Ajattelin pari vuotta, että jotain ohimenevää. Sitten pyysin, että sanoisi rakastavansa. Kylmästi kieltäytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa parisuhteessa näistä merkeistä osasin epäillä:

-Ei ottanut syliin tai lohduttanut jos itkin

-Vältti kehumasta ulkonäköä (varmaankin että en luulisi itsestäni liikoja. mahd. uutta miestä ajatellen)

-alkoi kiittämään tiskaamisesta yms. pienemmistä jutuista jota ei ollut aikaisemmin tehnyt (arvelen että koki syyllisyyttä)

-seksin määrä harveni ja samalla muuttui ehkä rajummaksi tai ei välittänyt mun nautinnosta ollenkaan

-valvoi myöhään yöhön

-lakkasi tekemästä mitään palveluksia ja ärsyyntyi jos joutui auttamaan jossain

Ainakin nämä nyt tuli mieleeni...ei tiettävästi ollut ketään toista tai jos olikin niin luultavasti vain netissä joku tapaus. Tätä jatkui aika pitkäänkin ja teki huonoa itsetunnolle olla parisuhteessajossa ei ollut rakkautta toisen puolelta enää jäljellä.

Vierailija
4/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensi lavuaariin

Vierailija
5/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli jotenkin ärtyisäksi mua kohtaan, tuntui että minä ärsytin häntä pelkästään olemassaolollani, ei myöskään halunnut tehdä mitään yhdessä tai suunnitella tulevaisuutta.  Oltiin lopulta kuin kämppikset, paitsi seksiä oli toisinaan...nyt jälkikäteen harmittaa että alennuin tuollaiseen, olisi vaan pitänyt lähteä ajoissa eikä jäädä roikkumaan tuollaiseen suhteeseen jossa mies käytti mua vain lähinnä hätäpanona ja kodinhoitajana.

Vierailija
6/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksensi lavuaariin

hyiii...miksi?

Vierailija
7/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseli ja kehui muita naisia läsnäollessani. Oli välinpitämätön ja kylmä minua kohtaan. Seksi muuttui pelkäksi pikapanoksi, jossa ei tunteita mukana. Ei halunnut viettää aikaa kanssani.

Vierailija
8/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui etäiseksi. Alkoi syyttää minua kaikista elämän ongelmista, sellaisistakin joihin minulla ei ollut mitään osaa. Muutenkaan ei halunnut ratkaista asioita yhdessä, eli se mikä ennen oli yhteinen ongelmamme pariskuntana, oli nyt vain minun syyni ja hänen ongelmansa. Halusi aina vain enemmän omaa aikaa, jota tietysti hänelle annoin. Seksiä oli edelleen ja kertoi rakastavansa ihan loppuun asti, mutta teot kertoivat toista. Toisinaan taas ei kelvannut hellittely ollenkaan, keksi kaikenlaisia syitä miksi toisen lähtiessä asioille suukko on huono juttu. Löysi valittamisen aihetta pienistäkin asioista, jopa sellaisista, jotka alkuaikana olivat olleet yhteisiä ilon aiheita.

Vierailija
9/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieri kuusysissä kasvoille ja hihitteli.

Vierailija
10/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani toista naista sängyssämme.

Vierailija
11/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin miettinyt että josko mies on jo omalta kohdaltaan tullut siihen tulokseen että haluaa erota, mutta yrittää vielä sinnitellä jonkin tietyn aikarajan yli josta en ole tietoinen. Esimerkiksi että saisi säästettyä johonkin asuntoon, tai jotain tällaista -ap

Oma muija säästi kaikessa rauhassa ennen kuin ero tuli. Tiesin kyllä mitä tapahtuu kun ei ollut mitään syötävää. Minä maksoin vuokran.

Vielä tuhahteli muka huvittuneena kun eropuheessa sanoin tuosta säästämisestä ja ei mitään löysi paljon paremman kuin minä.

Vierailija
12/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut enää âhtéríín.

Vierailija
13/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
14/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusi luuseriksi ja heikoksi. Ei halunnut koskaan seksiä. Muutti saunaan asumaan. Puhui jatkuvasti erosta. Aloin jotenkin aavistelemaan pikkuhiljaa...

Vierailija
15/15 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huusi luuseriksi ja heikoksi. Ei halunnut koskaan seksiä. Muutti saunaan asumaan. Puhui jatkuvasti erosta. Aloin jotenkin aavistelemaan pikkuhiljaa...

Pikkujuttuja