Kunpa tulisi etäopetus!
Joo tiiän oon tosi nuori kirjoittelemaam tänne kun oon vasta 12, mutta haluaisin vaan purkaa tunteitani tänne. Haluisin etäopetuksen. SE OLI NIIN KIVAA OLI HELPOMPI OPISKELLA.
LISÄKSI VIHAAN MASKEJA HYI ETTÄ!! Käytän kangasmaskia niin se on vähä kivempi mutta haluisin etäopetuksrn!
Kommentit (17)
Enpä tahdo. Tosin ymmärrän sinua kuitenkin kun joitain se voi auttaa keskittymään
Vierailija kirjoitti:
Etänä oli kivaa!
Voisiko etäopetus vielä tulla kaikille 🤔
Etäopetus ja -työ on täysin eri asia. Peruskouluissa usein lykätään oppilaille tehtävät, ja ne pitää palauttaa ilman varsinaista opetusta. Ammattikouluissa opiskellaan etupäässä käytännön asioita, joita ei opi kotona lähimainkaan yhtä hyvin kuin lähiopetuksessa. Yliopistoissa puolestaan tentit tehdään ylivaikeiksi, kun opiskelijoiden oletetaan käyttävän kaveria tms. apuna.
Etäopetus on toki välttämätöntä koronatilanteesta johtuen.
Mun mielestä etäopetus oli kivaa mutta enhän mä nyt kaikkea tiedä tähän liittyen
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etänä oli kivaa!
Voisiko etäopetus vielä tulla kaikille 🤔
Noh, kaikki on mahdollista 😇
Pillu runkkaus jee joo ap haluan panna sinuaaaa
Vierailija kirjoitti:
Pillu runkkaus jee joo ap haluan panna sinuaaaa
😬😳
Sai sitten aloitus arvoisensa lopun.
No, etäopetus toivottavsti tulee. Heippa kaikki
Haluan etäopetuksen. Oli helpompi keskittyä ja sillon ku ei jaksanu nii pysty tehä hetken muuta eikä tehtävii
12v myös kirjoitti:
Haluan etäopetuksen. Oli helpompi keskittyä ja sillon ku ei jaksanu nii pysty tehä hetken muuta eikä tehtävii
Hyvä että sentään JOKU ymmärttää😊😅
Sama. Sitä paitsi, jos tilannen on näin huono